Skocz do zawartości


Lakiernik


Wojtek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem w końcu maskę do mojego coupe i muszę ją pomalować.I teraz mam pytanie, czy ktoś korzystał już może z lakiernika na ulicy Ożynowej(Wojszyce).Koleś mi powiedział że malowanie maski by kosztowało 300 złotych i czy polecacie ten zakład,czy może znacie jakiś inny dobry.Maka ma być malowana na diamant schwarz metalic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja tylko i wylacznie auto poddam lakiernikowi i blacharce tam gdzie podalem wyzej , nigdzie indziej . Tak jak i cala moja rodzina , juz nie raz dawalismy im auta do malowania , klepania i zawsze bylo w 100% idealnie . Rowniez juz wielu moich znajomych korzystalo z ich uslug :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki xoxstyle ... jutro sprawdze jak się cenią , jak cena bedzie ok to zostawie im do zmiany koloru swoja basie.

Normalnie cenia sie okolo 300zl za element lakierowania , pamietam ze dla ojca dawali 280zl lub 260zl juz nie pamietam dokladnie ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli 300 zł za element to cena jest OK bo i tak przy malowaniu całego auta zawsze jest mała negocjacja. Podoba mi się że mają specjalizację OPEL gdyż oplowska perła wymaga dobrego lakiernika.

Heh mi tam poprawki robili w moim kombiaku i to co malowali nie rozni sie od orginalu , zebys nie wiem jak patrzyl i jak sprawdzal :)

Ogolem powolaj sie na rodzine "Hejdysz"

Powiedz ze Cie przeyslali i jestes dobrym znajomym , moze dadza Ci rabata jakiegos :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ty to robisz > wszędzie rabaciki haha cieszy mnie to.

Hehe no ma sie troche tu i tam znajomych :)

Nic nie obiecuje , ale zawsze sprobowac mozesz ... A znajomym trzeba pomagac :) , kto wie kiedy ja bede potrzebowal jakas pomoc : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moze ktos wie czy aso bmw wroclaw ma swoja lakiernie czy moze oni tylko oddaja komus do lakierowania?

jesli oddaja to komu?

pytam, bo mi robili tam auto po malej stluczce, wymieniali i malowali blotnik

i zrobili to rewelacyjnie, idealny kolor, nie do odroznienia

i chcialbym pomalwoac sobie maske i te zaslepki metalowe pod reflektorami, bo mam 2 ryski i male wgniecenie od kamienia

ale w aso krzykna mi pewnie 1000 jak nie wiecej

a nie chcialbym ryzykowac ze ktos to spartaczy i pomaluje innym kolorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
cieszy mnie to i upewnia w tym ze warto mu oddac do polakierowania swoje Boeinga

Kiedy Zibi wymalował BMW mojego ojca a Pan Pietrakowski powiedział że on wymaluje lepiej to myślałem że to jedna z gadek 99% lakierników. Teraz ojciec czeka w kolejności na polerke. Naprawde koleś wie co jest grane i co ważne auta rozbierane są przez fachmanów od BMW (rozbierali własnie E65) !! Polecam lakiernika od Boeinga.

Co jeszcze ważne --- chciałem lustro (BMW daje skórke) i mam mega lustro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...