Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[e46] wspomaganie kierownicy


danieltca

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie wymienilem olej w sposob spuszczania przez wezyk (tak jak benzyne). W e30 zbiorniczek wyrownawczy to prawie 1/2 oleju wiec pare spuszczen i wlania nowego odpalenia wymieszania sie oleju i znowu spuszczenia i olej jest czysty. Minus tej metody to duza ilosc oleju zmarnowana a plus to brak ingerencji i urywania roznych srobek mocowan. Jak nie spuszczales nigdy paliwa to masz tu krotka instrukcje musisz miec dlugi wezyk ktory bedzie sie konczyl nizej niz zbiorniczek zasysasz olej i wkladasz do pojemnika wylatuje wtedy cala zawartosc zbiorniczka. <bmw_1> W e30 i tak nie daloby sie spuscic calego oleju na raz bo najnizszy wezyk byl na gorze pompy wiec i tak bylo roboty na dwa razy. Pewnie u Ciebie jest podobnie bo zapewne niema korka spustowego. kolejny plus mojej metody to nie zapowietrzanie sie ukladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...