Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam zastanawiam sie nad zakupem E36 coupe z 93r. silnik 1,8 is i pali na 3 gary. Sprzedajacy mowil ze to wina przewodow wysokiego napiecia,oraz ze jak sprawdzal to go kopnal prad przy ktoryms przewodzie ,jest to mozliwe aby to byla przyczyna niesprawnosci silnika i palenia na 3 gary?? Z gory dziekuje za szybka odpowiedz i pzodrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 w ostatecznosci moze to byc przewod. ale ja wychodze z zalozenia ze jakby to byly przewody to by wymienil przed sprzedaza w koncu inwestuje 100zl a zyskuje najmniej 1000zl <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 no wiesz ja tez tak mysle ale co moze byc jeszcze przyczyna :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 w ostatecznosci moze to byc przewod. ale ja wychodze z zalozenia ze jakby to byly przewody to by wymienil przed sprzedaza w koncu inwestuje 100zl a zyskuje najmniej 1000zl <bmw_1> Przyzwoite kable do iSa kosztują koło 450-500zł :wink: Co do samych objawów to wszystko mozliwe ze kabel ma gdzies rozwaloną izolacje i wali iskre zamiast na swiece to po silniku i przez to kuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 hm... widzisz mordulec chcialem jutro podjechac zobaczyc to auto ale aby rozwiazac problem kabli trzeba by bylo je wziasc i podpiac i sprawdzic i to by dalo odpowiedz apropo kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Alaszi ma is-a... :wink: I jest z Wrocka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Najlepiej podjechac na oględziny z jakims ISem i podmienic kable wtedy bedziesz wiedział na 100% ze to kable :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 dokladnie ropzmawialem przez tel. wlasnie z Rafałsem i podpowiada aby wziasc byle jaki kabel ,byle dlugi z innego nawet silnika i podpiac na krotko ,ze jesli to przewody to gar odpali:) wiec chyba tak zrobie mam jakies kable z m40 to moze cos wykombinuje [ Dodano: 30 Wrzesień 09, 20:08 ] Alaszi ma is-a... :wink: I jest z Wrocka :mrgreen: Tu masz racje:) podjade z kablami jak nic sie nie wymodzi to pogadkuje zn im i zobaczymy:) wiec dzieki za podpowiedz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Kable z M40 do iSa chyba nie pasowały , byly inne wtyczki , najlepiej od razu przerzuc z jakiegos ISa diagnoza bedzie na miejscu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Morulec z tego co mowil Rafał a ostatnio robil jakiego is-a stwierzil ze koncowki wszystkie sa takie same jedyna przeszkoda jaka sie moze pojawic to dlugosc kabla ,ale rozwiazanie jakie mowisz byloby najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Nie upieram sie ze tak nie jest jak piszesz , ale z tego co pamietam to Goglin jakis czas temu wymieniał u siebie kable w ISie i tez myslał ze "po co przepłacać" kupi sobie do M40 ale niestety kiszka była bo koncówki były zupełnie inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 no to tez sie nie wypowiadam bo nie mam wiedzy na te okolicznosC:) Ale jak pisal Forest najlepiej byloby sie z Alaszim ustawic i zrobic szybka podmianke :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 ISów masz kilka , napewno Alaszi , pawełorzechowski , Goglin musisz poszukac na forum moze ktos znajdzie chwile zeby z Tobą podjechac i sprawdzic :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 z Alaszim mam romans w sprawie zimowek:) wiec mysle ze przy okazji cos bysmy pomysleli:) ale dzieki za podpowiedzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 500zl za przewody niezle. Silnik M40 mozna za tyle kupic :mrgreen: A jesli bys nie znalazl nikogo z kablami to kup w sklepie i jak cos to zwrocisz. nie wiem jak we Wrocku ale u nas na prowincji nigdy niema problemow z oddawaniem <bmw_1> [ Dodano: 30 Wrzesień 09, 21:08 ] Na allegro jest troche taniej ale i tak jak na przewody cena kosmos... http://allegro.pl/item751455566_przewody_zaplonowe_bmw_e36_is_m42_m44_bremi_ory.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 przewody od m40 maja inne koncowki bo w m40 wklada sie z boku a w is z gory ale na swiece bd pasowac tylko problem moze byc z wsadzeniem i trafieniem na swiece .... sam tak robilem i dalem rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 is ma inne kable przynajmniej te ,które ja miałem w e30 nie pasowały do is a były z m40 więc najlepiej ustaw się ,z którymś z chłopaków. i zobaczysz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 No i koledzy sprawa z silnikiem M42 - 1,8is ma sie nastepujaco. Przyjechalem wlaczylem i jak dla mnie silnik na sluch chodzil normalnie ,mozna jakos na sluch wylapac ze chodzi np . na 3 gary?? gosc mowi ze to jego sugestia bo jak zlapal za jakis przewod wysokiego napiecia to go "popiescilo" ale co znalazlem po wyjeciu bagnetu od oleju zauwazylem ze bylo go za duzo o co najmniej pol podzialki (normy) i kolor tego "oleju" byl szary i taki jakby majonez szarego koloru - taka maź :roll: zapytalem go czy podczas jazdy mu woda zmykala z chlodnicy to mowi ze zanim wstawil do garazu to nalal . kolor wody w chlodnicy rowniez taki brudny szary. Czy to oznacza ze uszczelka jest walnieta na bank pod glowica :?: :roll: Auto normalnie pali dlugo go zapalonego nie trzymalem to nie wiem czy sie grzeje ,ale ten olej w misce ma jakas jak dla mnie za wodnista konsystencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 kolego z tego co piszesz to raczej uszczelka jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 mozna jakos na sluch wylapac ze chodzi np . na 3 gary?? mozna i to bez problemu kolor tego "oleju" byl szary i taki jakby majonez szarego koloru - taka maź :roll: glowica do remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Z tymi wymianami uszczelek i głowicami to bym sie tak nie spieszył :wink: Takie brudne płyny eksploatacyjne często są wynikiem długotrwałego postoju auta bez odpalania lub też nie wymieniania ich na czas :wink: Najlepiej pojechac na CO2 i bedzie wiadomo czy cos się dzieje z uszczelką/głowicą Przy 4 garkach prace na 3 garki słychac od razu , ale z tego opisu to chyba własciciel panikuje troche :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Takie brudne płyny eksploatacyjne często są wynikiem długotrwałego postojuauta bez odpalania lub też nie wymieniania ich na czas :wink: Tutaj mozliwe jest to bo auto stalo pol roku... Najlepiej pojechac na CO2 i bedzie wiadomo czy cos się dzieje z uszczelką/głowicą Mordulec przy problemach z uszczalka/glowica jaki bedzie wynik CO2 przekroczenie norm wychodzi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Takie brudne płyny eksploatacyjne często są wynikiem długotrwałego postojuauta bez odpalania lub też nie wymieniania ich na czas :wink: ale raczej same sie nie dolewaja a tu bylo za duzo [ Dodano: 3 Październik 09, 19:15 ] bo jak zlapal zlapal czy sciagnal ze swiecy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Mordulec przy problemach z uszczalka/glowica jaki bedzie wynik CO2 przekroczenie norm wychodzi Szczerze to nie bede sciemniał , nie mam pojecia jakie przekroczenie CO2 wskazuje na walnietą uszczelke , ale na stacji diagnostycznej bez problemu się tego dowiesz :wink: Badanie nie jest az takie kosztowne wiec warto sprawdzic :wink: ale raczej same sie nie dolewaja a tu bylo za duzo Zgadza się , ale nie można tez wykluczyc ze jakis artysta nie przelał stanu oleju :wink: A z tego co pisał Maras wczesniej to było za duzo o pół podziałki czyli jakis 1-1,5 litra wiecej , przy założeniu ze zazwyczaj zalewa sie do połowy miarki to w tym układzie było by około 2-2,5litra płynu w oleju i moim zdaniem nie było by to mętno szare tylko zwyczajnie zrobiło by się masło gdyby rzeczywiscie to był płyn :wink: Stawiam raczej na zaniedbanie przy wymianie płynów + długi okres postoju :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 zlapal czy sciagnal ze swiecy?? chlopie tego to ja juz nie wiem co on z tym kablem zrobil powiedzial ,ze ma przebicie bo go "popiescilo" i ze przez to pali na 3 gary taka byla jego ocena. Ja jak odpalilem to auto to jak dla mnie chodzilo normalnie ,wiec czy ono pali na 3 czy na 4 gary to juz nie wiem :roll: moim zdaniem nie było by to mętno szare tylkozwyczajnie zrobiło by się masło gdyby rzeczywiscie to był płyn :wink: Mordulec takiej sztywnej konsystencji masla to nie mialo wlasnie tylko bardziej taka maź - z wygladu taki rozwodniony olej z dodatkiem takiej maźi nie wiem jak to jeszcze nazwac :lol: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.