NiCKOS Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Mam skrzynię getraga z pomarańczową naklejką czyli ta skrzynia powinna jeździć na atf dextron ... I mam mniej więcej taki problem ponieważ wyczytałem gdzies na forum że do skrzyni biegów i do wspomagania także wchodzi Dextron 3 i taki zalałem wszystko chodzi prawidłowo tylko jedna myśl nie daje mi spokoju bo otworzyłem auto date i tam jest że niestety ma to byc Dextron 2 , Więc mam takie pytanie czym się różni jeden olej od drugiego ? i czy mam go wylać i zalać 2 co robić ? ....? Nie chce zejchać skrzyni bo chodzi elegancko auto ma niski przebieg i technicznie chodzi perfekt i ... [ Dodano: 3 Październik 09, 22:27 ] znalazłem coś takiego ATF DEXRON® II D Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 8,6 Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 48,0 Wskaźnik lepkości 165 Temperatura płynięcia, w °C -42 Temperatura zapłonu (COC), w °C 198 Barwa czerwona ATF DEXRON® III Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 7,96 Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 35,90 Wskaźnik lepkości 204 Temperatura płynięcia, w °C -40 Temperatura zapłonu (COC), w °C 180 Barwa czerwona [ Dodano: 4 Październik 09, 15:35 ] wiem już czym się różni 2 od 3 a mianowicie tym że 2 jest mineralna 3 syntetyczna ponadto 3 ma właściwości myjące mniej się pieni i jest mniej lepka. Zatem mam tylko jedno pytanie czy moze 3 pływać w wspomaganiu i skrzyni ? czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.