Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


WIELKI PROBLEM ZA GRANICA


polowa

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

a wiec bylo to tak trzeslo buda na zimnym silniku przy dodawaniu gazu przestawalo a gdy silnik sie rozgrzal pozadnie to bylo OK

podpialem pod kompa bledow nie bylo ale dawki paliwa strasznie skakaly mechanior mowil ze nastawnik pada ale jeszcze troche pozyje

pojechalem do holandi po drodze na sekunde wywalilo komunikat (nieprawidlowe cisnienie oleju zatrzymac silnik) potem jeszcze kilka razy sie to zdarzalo

przestal palic na cieplym, po kilku dniach na zimnym tez juz ciezko z 5-7 sekund trzeba bylo krecic

az pewnego ranka wracam z pracy jechalem szybko prawie 200km/h nagle silnik zgasl i tyle chcialem jeszcze odpalic korzystajac z predkosci jaka mialem ale nic tylko opur stawial ale nie lapal, a na postoju jak krece to tylko rozrusznik kreci a silnik ani oporu nie stawia ani sie nie dlawi nic brak reakcji

jesli to wazne jezdzilem na elf sti 10w40 zawsze na ropie nigdy nie wlewalem zadnych wynalazkow, przebieg silnika 330tys

POMOZCIE PROSZE nie wiem co robic i za co sie zabrac probowalem pompe wyjac i wyslac do polski ale nie potrafie nie chce wyjsc jakby cos ja trzymalo

z gory dzieki hehe musze czyms wrocic do domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do trzesienia buda to pewnie poduszki masz do wymiany pod silnikiem.... ale problem moze byc z tym silnikiem bo nie miales prawidlowego cisnienia oleju i najprawdopodobniej zatarles silnik i bedzie lipa... jesli Ci wyswietla komunikat z cisnieniem oleju nalezy natychmiast zatrzymac sie i zgasic silnik a nie jezdzic 200km/h...... Sprobuj wlac oleju do pelna podzialki i modlic sie ze nic sie nie urwalo.... Miales stan oleju w normie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak 3 dni wczesniej wlalem mu 1l oleju bo mial min na bagnecie

najbardziej dziwi mnie to ze nie ma zadnych komunikatow, wlaczam zaplon wsystko jest ok chcem odpalic i lipa rozrusznik ciagnie ale nic poza tym (silnik sie nie odzywa)

walek rozrzadu wyglada swietnie(nie widac uszkodzen); pompa wtryskowa tez chyba jest dobra bo podaje paliwo na wtryski i tu pytanie jakie jeszcze sa mozliwosci??/

pytanie czy przy zatartym silniku nie powinno wywalic jakiegos komunikatu ze malo oleju lub cos takiego?? bo u mnie nie ma nic z tych rzeczy

jesli ma ktos jakies pomysly co moge sprawdzic i jak to bardzo dziekuje(zaznaczam ze jestem za granica i mam ograniczony dostep do narzedzi czyli podstawowe klucze)

dzieki pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasny gwint tez tak mialem. Padla mi e34 w tamtym roku w holandii ale benzyna. Tez zdechla i ani rusz. Okazalo sie ze pasek rozrzadu sie urwal. Trzy miesiace sie meczylem bo tylko wieczorami mialem czas a niezawsze i sil starczylo ale wymienilem silnik na drugi. Powiedz w jakim miescie jestes to moze postaram sie pomoc koledze jak nie za daleko. Tilburg arhnem nijmegen breda den bosh i roterdam to nieproblem. lub napisz na moj gg 289711

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...