Piter17 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 witam mam takie pytanie .... mam silnik m42 a kumpel ma m50 vanos zupelnie inne silniki a ta sama sprawa moze to normalne jest a chodzi o to ze na biegu jalowym na normalnych obrotach jak wciskniemy gaz to sie zadlawi a pozniej wkreca na obroty na cieplym i na zimnym tak samo jest... czy to normalne?? czy przeplywki mamy na umarciu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Ja mysle ze to poprostu starosc.... silnik powinien sie zawsze ladnie wkrecac... u mnie jest podobnie ale musze bardzo gwaltownie wcisnac pedal niemal ze skoczyc na niego.... Wychodze z zalozenia ze poprostu im wszystko starsze mimo ze jest sprawne to ma jakies opoznienie, niedokladnosc.... chyba ze macie filtry stoszkowe? albo jakies modyfikacje? to wtedy zmienia to postac rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 powiedz masz kable zapłonowe u siebie czy cewki? ja w byłej e30 miałem podobna sytuacje tzn. ja jej gaz a ona myslała 1-2sek a potem dopiero szła,sprawa była prosta...winne były pouszkadzane kable WN po wymianie razem ze swiecami problem całkowicie ustąpił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 na pewno temat związany z kablami, świeczkami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 kumpel ma wszystko nowe cewki fajki i swiece, moje troche juz przelataly ale efekt jest ten sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Ja tez mam wszystko wymienione na nowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 na innym forum mi napisali ze dolot nie szczelny i lapie lewe ... i to bardziej mozliwe bo weze od odmy mam luzne i tamtendyk moze lapac lewe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 A może tak zacząć od diagnostyki komputerowej? Carsoft Live Data i sporo spraw się wyjaśni. To naprawdę dobry program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 tez bym stawial na dolot, zachlysnie sie lewym powietrzem dopiero pozniej sie wkreca pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.