Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


wlozenie ASP


woz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

No i zima nas uderzyla, mokro i po jezdzeniu na 245 mam teraz takie przekomicznie cieniutkie 195 :P No ale jest tez inna kwestia. Od 2 miechow szukam jakies ladne serce 4.4 do wlozenia do siebie (projekt zostanie przelozony na spokojnie na wiosne bo na zime to nie ma sensu), ale po tym jak sie jezdzi na gumach 195 na mokrym to zauwazylem, ze moze byc probem z jedna rzecza. Ja u siebie nie mam kontroli trakcji. Na tym silniku co mam, 218KM i 290Nm (jak bym nowy..) nie trudno jest nawet bez starania sie zarzucic dupsko na mokrym. A nie dal boze na kostce na luku dodac gazu nie wtedy kiedy trzeba. To co bedzie jak bede mial 300KM i 420Nm? Da rade tym jezdzic bez ASP? Bo nie ukrywam, ze Zona pewnie tez bedzie drajwerem nie raz nie dwa :drunk: . Czy ktos sie orientuje czy jest to bezproblemowe zeby zalozyc ASP do siebie? Co trzeba byloby wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem właśnie jak to w zimie wygląda

teraz nie jeździłem jak popadało bo byłem w trasie i auto stało nieruszane

dlatego mówię, że się boje, bo nie wiem co mnie czeka :?

jedyne co pozostaje to nie używać gazu ani kickdown ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie glowkuje, bo bede chcial wlozyc ten silnik, ale nie wiem czy nie bedzie mialo rece i nogi zeby pokombinowac z ASP. Zona bedzie tez pewnie ta bestia jezdzila i nie wiem jak to bedzie sie mialo do jazdy np w zimie, nawet jesli ostroznie. Nigdy nie mialem wiecej niz 300Nm pod noga, a tu o 120 wiecej, nie mowiac juz o kucykach, hehe.. . :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobny tryb

działa zupełnie inaczej

Winter włączamy tylko na śliskich nawierzchniach, w ujemnych temperaturach, a nie w normalnej jeździe na suchej drodze.. Może to grozić późniejszym uszkodzeniem skrzyni. Tryb winter często zmusza automatyczną skrzynie biegów do ruszania z 2 biegu. Dlatego tak łatwo uszkodzić skrzynie w trakcie sportowej jazdy z włączonym trybem Winter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woz, zmartwie Cię kolego, to nie jest prosta sprawa założyc ASP czy który kolwiek z tych systemów. Oprócz czujników, trzeba założyć pompe hamulcową do tego dostosowaną, komputer i wiązki sterujące. Z tego co wiem ASP działa mniej więcej tak: wchodząc przykładowo w zakręt w lewo, samochód wpada w poślizg. Hamulce na lewych kołach zaczynają hamować a koło prawe przednie nie hamuje w ogóle a tylne przyspiesza. Nie znam nikogo kto by się tego podjął, ale też nie znam wszystkich :). Samo zamontowanie nie jest skomplikowane, ale zestrojenie tego jest bardzo trudne.

PS. Ciekaw jestem jednego, czy moduł sterujący jest osobno, czy razem z kompem silnika. Ja planujesz swapa to może będziesz miał gotowe rozwiązanie i reszta bedzie tylko kwestią podłączenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...