kozin09 Opublikowano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Mam zamiar wymienić uszczelke pod pokrywą zaworową i na co trzeba uważać i na co zwrócić szegolną uwagę podczas wymiany? Chodzi o M52B20. Czy może być taka uszczelka http://www.allegro.pl/item797277086_oryg_bmw_nowa_uszczelka_bmw_3_e36_5_e39_7_e38_m52.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Z opisu tego ktosia wynika,że do silnika M52B20 pasują. Zwróć uwagę by dobrze ustawic nowe uszczelki pod tunelami świec zapłonowych. Uszczelka pod pokrywą zaworów strasznie się wykręca przy układaniu ale na szczęście ma takie specjalnie wlane co kawałek"prowadniczki",ząbki wiec będzie ok. Pokrywe po ściągnięciu oczyść wewnątrz ze szlamu i jeśli na przylgni/płaszczyźnie mającej kontakt z uszczelką jest farba to lepiej ją usuń do metalu.(po jakimś czasie lubi odwarstwać się i olej cieknie znad uszczelki. Po wyjęciu cewek,fajek,świec połuż/podwiń/przesuń przewody z kostkami do cewek tak żebys mógł po odkręceniu śrub na obwodzie pokrywy mogł ją podnieść bez wkurzania się że przewody przeszkadzają w wyciągnięciu pokrywy. Zaznacz sobie ktora kość/kabelek do ktorej cewki żebyś podczas montażu sie nie pomylił i zle nie podpiął cewek bo będzie przerywać silnik i będą strzały w wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Dzięki Dziki, w przyszłym tygodniu bede ze znajomym mechanikiem robił. W jednym miejscu mi sie poci i mnie wkur...a. Jak zrobie to podziele sie uwagami. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witaj kolego,kup orginal,bedziesz mial spokoj na lata,zamienniki malo sie sprawdzaja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wymienione! Tak jak pisałem wcześniej, opisze swoje uwagi. Ściągnięcie pokrywy nie stanowi większego problemu, kązdy sobie poradzi, najlepiej robić to w dwie osoby. Najważniejszymi rzeczami to dokładne umieszczenie uszczelki w rowkach, rowki warto dokładnie wyczyścić, podobnie jak miejsce styku uszczelki z głowicą - chodzi o dokładne usuniecie resztek starej uszczelki i składamy:) Przy okazji można sobie sprawdzić stan wałka. Stara uszczelka była twarda jak kamień i kruszyła sie w rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.