Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


co nie tak???????


wojtek75

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzaliśmy pare razy....wszystko wpięte....jak chodzil motor kumpel wyciągnął wtyczke od wtrysku sterującego i zgasł...włożył z powrotem i juz auto nie zapala :( dzis tez cały czas pali sie kontrolka grzania świec ale jak puknie sie kierownice to przygasa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestaw troche nastawnik pompy w tdsie on jest odpowiedzialny za obroty jesli chcesz zmniejszyc obroty musisz go przestawic minimalnie w strone przodu auta,pamietaj ze nawey przestawienie o jedna dziesiata milimetra zmienia obroty acha i ustawiaj zawsze na zgaszonym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zobacze...ale to jest dziwne że az tak obroty skoczyły w góre skoro pompa nie była ruszana...

[ Dodano: 15 Listopad 09, 19:41 ]

dzisiaj sprawdziliśmy wtrysk sterujacy i jest ok....ale pompa nie podaje paliwa na wtryski...elektrozawór jest ok bo go wykreciliśmy i dziala na krotko...ale napiecie na kabelku jest 9V czy to nie za malo?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...