Pecet Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam! Zwracam się z prośbą do użytkowników e38, w szczególności diesel-automat o opinię na temat tych modeli. Zastanawiam się nad zakupem... Na co zwrócić uwagę w tym modelu ? Pozdrawiam! <bmw_2> [ Dodano: 19 Listopad 09, 22:03 ] napiszcie proszę jak ma się sprawa auta sprowadzonego np z niemiec, jakie są aktualnie opłaty, akcyzy itp. mam na myśli e38 2.5tds z 96-98r. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 2.5 w e38?? jeszcze w dieslu?hmmm...na mój gust nie ma nawet co sie pchac w taki silnik przy takim aucie,poszukaj lepiej 3.0 a wogóle najlepiej poszukaj benzyny :twisted: zawsze jakimś wyjsciem jest e38 z gazem na alledrogo mozna znaleźć ciekawe okazy za rozsądną cene.O dieslu moge powiedziećCi tylko tyle ze jeżeli poprzedni właściciel nie dbał o motor,lał do niego dziadostwo to moze okazać sie studnią bez dna...tak samo automat,nieprawidłow użytkowany bedzie drogo koszował nie wiem jak to jest w e38 automat ale e65 w automacie za filtr skrzyni ma coś ala miska olejowa i niestety zamiennika brak...nowy to wydatek 1700zł wiem bo kumpel musiał wymienić :? ale niech wypowiedza sie posiadacze diesli.Ja osobiśćie juz rok mam e38 4.0i i jestem potwornie zadowolony:D po miescie spala 15l z klimą,po trasie wzieła mi 10:) wiec jakoś szału nie ma ze spalaniem aha nie posiadam LPG!przy zakupie benzyny moge Ci poradzić jedynie zakup czegoś od 96r wzwyż a dlaczego?bo wymiana sprzegłą kosztowała mnie 1700zł a od 96 roku sprzedło kosztuje już 600zł ;-) ,remont zawieszenia jest też dość kosztowny-w benzynie ceny wachaczy wachały sie od 200do 250 zł za sztuke-gumy w wachaczasz teoretycznie niewymienialne bo wachacze sa aluminiowe wiec i tu warto sprawdzić co jest przed zakupem,bo czasami głupie pukanie które poprzedniemu włascicielowni dziwnie nie przeszkadzało moze okazać sie dość kosztowne. Jezeli miałbyśjakies pytania co do użytkowania i eksploatacji v8 to służe pomocą.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Świetnie, dziękuję za konkretną odpowiedź Liczę się z tym,ze poprzedni właściciel mógł lać do diesla opał czy inne świństwa, niestety nie da się tego pewnie sprawdzić podczas jazdy próbnej :evil: Nastawiałem się na diesla z dwóch powodów, po pierwsze-małe spalanie, po drugie cena ropy która jest zawsze coś tańsza od benzyny. Przemyślałem już kilka spraw i jednak zostanę przy benzynie, nie ma sensu pakować się w ropniaka, zbyt wielka niewiadoma :evil: Aktualnie posiadam e36 325i i jestem zadowolony, do pracy 15km (3 miasto+12 tereny poza miejskie), spalanie 9L/100km, nie mam ciężkiej nogi Pisałeś,że po 96 roku sprzęgło montowane w e38 kosztuje już o wiele mniej.... czy E38 miało jakieś face-liftingi ? Są jakieś pod wersje E38 ? Co do gazu... Mam pewien uraz, swego czasu miałem cudowną E32 735i, no i suma summarum głównie przez gaz zdrowo zagotował mi się silnik, sprzedałem Teraz wchodzi w grę jedynie 728i lub 730i, niestety inna mnie nie interesuje ze względu na spalanie <bmw_1> Jestem otwarty na Wasze opinie <bmw_2> Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 więc takod 94 roku szedł silnk m60b40 potem było m60b44 i chyba w 96 był pierwszy lifting tzn. 7 miał połaczone swiatła z kierunkami a ja mam jeszcze osobno niby nic ale zawsze coś jezeli szukasz dokładnych inforamcji na temat silników 2.8 czy 3.0 polecam zalogować sie na 7er.pl tam dostankesz wyczerpujacą odpowedz od osób posiadajacych akurat takie motory,a takze podpowiedza Ci o bolaczkach tych wersji jak i cenach cześci czy kosztach eksploatcji.Powiem cCi tylko tyle..z 3.0 bedziesz chciał sie niedługo przesiaśc na 4.0 albo coś wiekszego :twisted: pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam na 7er.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 potem było m60b44 Mala poprawka,chyba chdzilo tu o M62B44 :wink: A swoja droga, ja tez wybralbym 740i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Dzięki koledzy za odpowiedzi, przemyślałem temat, na razie rezygnuję z zakupu, sam zakup, jak i eksploatacja e38 przekracza mój budżet, po prostu kupiłbym, może nawet czasem jeździł, a zęby w ścianę Zostanę na razie przy mojej e36 <bmw_2> Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dokłądnie tak:) moja pomyłka było: M60/1 B30 M60/2 B40 i po lifcie M62 B35 M62 B44 M62 B46 M62 - F5/1 (E52 ALPINA V8) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 w 96 był pierwszy lifting tzn. 7 miał połaczone swiatła z kierunkami Eee...a w E38 nie było tak że lifting (ok 99r.) dotyczył zmiany "prostych" na "okrągłe" ? I migacze są osobno...Ale głowy nie dam :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Zmiany silników benzynowych były w graniach 96, a zmiany wizualne w granicach 99 roku. Na te drugie mówi się "poliftingowe". Pod koniec produkcji nie było manualów, przynajmniej w 740i. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.