Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[E32] bardzo niskie obroty na jałowym


StvStifler

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dwa dni temu odpaliłem auto przy odsniezaniu zeby akumulator sie doładował i troche tak postało, ku mojemu zdziwieniu auto utrzymywalo stałe obroty blisko zera, jakies 75-100. Silnik nagrzał sie do połowy, pochodziła jeszcze chwile i zgasiłem. Wczoraj jak ją odpaliłem było wszystko w normie, z kolei dzisiaj znowu to samo co dwa dni temu. Silnik nie gaśnie, wydaje sie chodzić normalnie. O co tu może chodzić ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powaznie, tak oceniam na oko ze na tylu wlasnie chodzi, kreseczka obrotomierza jest dosłownie nad zerem, jak dodaje gazu na "P" to sie podnosi, wiec chyba obrotomierz działa. Nie wiem co o tym myslec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bylo -15 po odpaleniu mialem identyczna sytuacje wskazowka obrotomierza na zerem po dodaniu gazu podnosila sie.... po ok 2min wskoczyla na swoje (i tak troche za niskie 700) okazalo sie ze obrotomierz zamarzl i po rozmarznieciu pokazywal dobrze tylko jalowe pokazywal blednie.... <bmw_1> ale to mial miejsce jak bylo te patologiczne -15 albo i nawet wiecej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu u mnie bylo minus 15-16 i wlasnie tak samo sie zachowywal, przedwczoraj było -11 i bylo ok normalnie, dzisiaj z kolei bylo minus 6-7 i znowu to samo. Dodam że nie używam przez ostatnie 3 dni auta tylko przepalam po 25 minut codziennie bo jutro jade w trase i dlatego zastanawiam sie czy gdy obroty są przy zerze to auto jest sens ruszac czy to nic groźnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że pali normalnie na 6 garów

[ Dodano: 21 Grudzień 09, 17:04 ]

Przed chwilą bylem w aucie, odpaliłem 2 razy pod rząd i trzyma obroty tak jak zawsze, na dworze jest minus 1 stopien. Nie wiem juz sam co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zegary ześwirowały od tej temperatury albo czujnik obrotomierza :wink:

Jesli pali normalnie i pracuje tak samo przy obrotach 100obr i 700obr to nie masz

sie zbytnio czym przejmowac , niestety ale najlepszym testerem elektryki w E32 jest ZIMA :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, bo to nie możliwe by silnik pracował tak samo przy 700 i 100 więc to napewno przymarzła wskazówka/cewka wskazówki lub czujnik obrotomierza.

Przy 300 silnik R6 nie ma prądu i praktycznie chwile później staje a co dopiero przy 100:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...