krychu Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam Kolegów, wiem że było już kilka postów na ten temat, ale żaden nie pasuje do mojego. Otóż od kiku tygodni co jakiś czas (nieokreślony) po zgaszeniu silnika i zamknięciu samochodu przy próbie ponownego odpalenia silnik nie chce zapalać. Podpiąłem kiedyś bume pod komputer i wyszedł błąd czujnika wąłu korbowego więc go wymieniłem. 2 tygodnie był spokój aż wczoraj pod marketem znowu nie chciała mi odpalić. Objawy są takie, że rozrusznik kręci, pompy działają a silnik już jakby łapał (podnosi o kilka mm strzałka obrotomierza) ale nie zapala. Od pewnego czasu mam tez problem z radiem, tzn: wyłącza się dzwięk po kilku minutach i zauważyłem, że jak jest okres że radio działa to na 99% silnik w którymś momencie nie odpali, a jak radio nie działa (wyłącza się samo) to nie ma problemów. Może to jakiś brednia ale na czuja to jest jakiś konflikt radia może z immobilizerem bo tylko immobilizer może blokować w taki sposób zapłon. oże ktoś się spotkał z takim problemem, może ktoś go rozwiązał albo ma jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc acha.... muszę dodać, że w końcu odpala jakby nigdy nic tylko np. po 30min albo 2 godzinach.... nie ma reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Radio fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Tak, radio fabryczne BECKER BM54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Auto jak odpali to jeździ bez problemu, nie odczuwam spadku mocy, nie przerywa i nie gaśnie. Ale ciągle co jakiś czas nie odpala. Zakodowałem kluczyki i nie pomogło. Zastanawiam się czy to nie któraś pompa paliwa zwłaszcza, że słyszę pod siedzeniem buczenie z delikatnym terkotaniem, w zasadzie brzęczenie. Ale skoro w ogóle słychac to pompa chyba działa.... I tutaj mam pytanie jak sprawdzić która pompa może być walnięta? Jeśli jest za małe ciśnienie w układzie paliwowym (powinno być chyba ok. 4 bar) to jak sprawdzić jakie jest w rzeczywistości (czy INPA albo CarSoft pokazuje?). Bardzo prosze o jakieś wskazówki bo już mi się cierpliwość kończy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Wygląda na to, że sam sobie odpowiadam hehehe... Sprawa rozwiązana; myślałem, że po wymianie czujnika wału korbowego /bo tak wyszło z inspekcji/ inny czujnik będzie ok, ale po podłączeniu do kompa wyszedł camshaft sensor czyli czujnik wałka rozrządu i jak ręką odjął. Jeździ pięknie. Wniosek: wymieniać oba naraz i będzie spokój. Zamykam /zawsze chciałem to napisać / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.