Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E46 320ci ,m52b20TU


dejwit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , ostatnio zakupiłem e46 320Ci z 99 roku ,generalnie auto ok nie bede sie rozpisywał.Poza jedną rzeczą...Nie jestem pewny ale wydaje mi się ze pada mi panewka :( Na samochodach znam się co nieco (co nie znaczy ze jestem mechanikiem).Samochod na wolnych obrotach chodzi rowno nic nie stuka nie puka nie faluja obroty no nic kompletnie.Kiedy sie nagrzeje po przekroczeniu 1500rpm (okolo) zaczyna cos jakby postukiwac? ale z dolu silnika :/ kiedy mam go na wyzszych obrotach (od okolo 4tys) juz tego jakby nie slychac a jak juz to silnik to zaglusza i nie slysze tego.Niestety niemam nagrania jutro wrzuce.Wiem ze troche troche to chaotyczne co napisalem ale mysle ze sie połapiecie.Dacie mi jakby wskazowki jakie sa objawy zuzytej panewki? na yt jest pelno filmikow ze zużytą panewką ale u mnie az tak nie napieprza a na wolnych obrotach w ogóle.Za kazdą podpowiedź z góry dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki z góry zaznaczam zebyście mnie nie wzieli za idiote wiem co słyszalem dzisiaj po lekkim piłowaniu po pracy (ganiałem sie z audi na obwodnicy :) ) podjechalem pod dom i chcialem Wam nagrać jak puka i co? nic kuźwa nie puka juz a dałbym 99% ze panewka pada.. niewiem sam już co myśleć o tym samochodzie..pukanie bylo dosyc charakterystyczne ale tak jak opisywałem na wolnych obrotach tego nie słyszalem.Wiem ze panewka jak zacznie pukac to juz nie przestaje wrecz przeciwnie nasila sie halas.. wiem ze to wróżenie z kart ale macie jakis pomysl co moglo pukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgl zacznijmy jaki olej lejesz i kiedy zmieniales ??

 

Jak mialem poprzednia to tez mi cos halasowalo troche na dole ale to bardziej na tylach silnika coś jak skrzynia/dwumas czy coś tamtędy ale jezdzilem i nic sie nie dzialo, zrób PORZADNE płukanie silnika, zalej dobry olej i sprawdz efekty

Edytowane przez Xaime91