patryk konin Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Witam mam zamiar kupić tylny most z 320i wraz z wahaczami i hamulcami tarczowymi do 318 ale nie wiem jak to bd z podłączeniem tych tarczówek i jak to bd z ręcznym i jeszcze pytanko odnośnie przełożenia mostu co będzie gdy będzie inne ?? Jak to będzie ze spalaniem przyśpieszaniem i pręd max Będę wdzięczny gdy mi to ktoś jakoś naświetli tą spr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Przekladka mostu wcale nie jest taka prosta.... most jest ciezki i ciezko go wpasowac idealnie we wszystkie sruby i gwinty... trzeba robic to w dwie osoby i najlepiej miec podnosnik... Robilem to dwa razy.... co do przelozen to poszukaj na forum jest to bardzo czesty temat w skrocie jak miales 3.18i a teraz bedziesz mial most o 3.20i to calkiem mozliwe ze przelozenie bedzie takie samo np 4.10 i jesli bedzie inne to w ta strone ze: Bedziesz mial wieksza predkosc max Na trasie bedzie troche mniej palil (bedzie mial mniejsze obroty) Bedzie mial troche mniejsze przyspieszenie W miescie bedzie troszke wiecej palil Ale beda ta minimalne roznice Co do przekladek tarcz do tylu to niewiem nie robilem widzialem tylko w paru 3.18 wiec chyba nie jest to az tak trudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 co do dyfra to małą głowe z 2,0 4,10 u siebie sam zakładałem i ściągałem,starczy dobry obiad zjeść:-P:-P,1,8 i 2,0 powinny miec takie same mosty wiec możesz zostawić sobie na zapas.wahacze wymień całe i jeżeli masz dostęp do całej budy to wyciągnij od razu linki od ręcznego,nie będziesz musiał się bawić w rzeźbienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Dzięki za konkretne odp i poważne podejście a czy coś jeszcze oprócz linek jakieś mocowania, blaszki, oczka a co z przewodami hamulcowymi czy takie same są jak przy bębnach czy na tej samej zasadzie działają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Musi być do tego ta belka tylna do której mocowane są wahacze czy nie http://allegro.zapodaj.net/c6ebeff08825.jpg.html A jak wygląda sprawa z hydrauliką trzeba coś przerabiać?? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez patryk konin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.