Adrian_E30

Dziurawa harmonijka (,,złącze elastyczne'')

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, co zastosować zamiast tej harmonijki (,,złącze elastyczne'') ?  Problem jest w tym ze miedzy rurami jest raptem 2mm a takie złącza z siatki są w kształcie beczułki i sie tam nie zmieści , a jak wspawam kawałem rury to zapewne bedzie problem ze skręceniem tego do kolektora.  Miał ktoś z was kiedys taki problem ? 

wydech.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mi się ta siatka kończyła to właśnie samą rurę dawałem, reszta na wieszakach gumowych się sama ustawiła i była gitara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a nie miałeś problemu z wkręceniem śrub w tą flansze ? bo wydaje mi sie ze mozna wspawać ale trzeba by było ustawić wczesniej idealnie do tej flanszy prze kolektorze, a to chyba nie było by tak łatwo wycyrklować robiąc to na zdjętym wydechu..

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wytnij to złącze, załóż wydech i wtedy wspawaj rurkę. No i po robocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie takie proste Kolego :) tam nie ma dojcia , a gdzie jezszcze mowa o spawaniu, nie wiem gdzie bym uchwyt od spawarki tam zmieścił :D dodam ze jestem spawaczem :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W E34 robiłem kiedyś coś takiego i udało się bez problemu, ale może tam było więcej miejsca :) Musisz pokąbinować napewno się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz przy zdjjętym wydechu pospawać  2 flansze  punktowo np prętem i wtedy odciąć harmonikę a flansza zachowa  pozycję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez djibrilcisse
      WItam.
      Jestem posiadaczem BMW E46 330d z silnikiem o oznaczeniu m57n. 
      Kieruję, do zaznajomionych z tematem, pytanie czy też prośbę.
      Poprzedni właściciel wyciął katalizatory, a mnie osobiście, bardzo przeszkadza ten pusty wydzwięk, który absolutnie nie brzmi.
      Chciałbym wkomponować do e46 wydech przelotowy, żeby dobrze brzmiał. (dzwięk jaki chciałbym uzyskać na tym filmiku: https://youtu.be/Qi31hm95x24 )
      Czy ktoś wykonuje lub też mógłby polecić osobę, która się zajmuje takimi rzeczami na terenie dolnego śląska lub opolski?
      Będę bardzo wdzięczny.
      Dziękuję za uwagę.
      Pozdrawiam!
    • Przez Chudy97
      Siemanko. Będę zmieniał wydech w swoim coupe. Ci myślicie o kwasie od kolektorów 2x 2,5 cała następnie xpipe lub tłumik środkowy przelotowy x i na końcu poprostu końcowy lub tez przelotowy ? Jaka konfiguracja była by najlepsza biorąc pod uwagę ze w przyszłym sezonie prawdopodobnie dojdzie kompresor ? Pozdrawiam 
      Ps. Wyjście na 4 już jest

    • Przez Adrian_E30
      Witam
       W związku z tym ze obróciła mi się panewka i przytarł się wałek rozrządu w moim m20b25 przymierzam się do kupna drugiej głowicy lub zregeneruje swoją o ile się da cos z niej jeszcze zrobic.
      Wiadomo ze jezeli by się dało to lepiej zregenerowac i miec ,,nówkę'' ale jezeli koszta będą zbyt duze to wole kupic drugą w dobrym stanie.
      Teraz pytania: 
      1. Posiada ktoś z forum taką głowice na sprzedaż ?
      2. Jakie są koszta regeneracji takiej głowicy i czy ewentualnie znacie firmy które się tym zajmują i są godne polecenia ?
      3. Na pewno nie jeden z was robił kapitalny remont w m20b25, wiec jezeli ktos by mógł doradzic na co zwrócić uwage przy takim remoncie , jakich producentów wkładać części (panewki, pierscienie itp.) to był bym bardzo wdzięczny,  Już wgłębiałem się trochę w temat i przeglądałem różne fora, ale wiadomo ze kazda dobra rada będzie dla mnie pomocna.
       
      Z góry wielkie dzięki.
       
       
       
    • Przez Adrian_E30
      Witam, posiadam E30 w której siedzi motor m20b25 a skrzynia jest z b20, aktualny dyferek to S3.91 , ale jest zdecydowanie za krótki ponieważ mam odcinkę przy 180km/h i podwyzszone obroty na kazdym biegu.  Kilka pytań:
      1. Jakie jest oryginalnie przełożenie w 325 m20b25 ? (wydaje mi się ze właśnie 3.91) ?
      2. Może ktoś ma taką kombinacje jak ja lub po prostu wie jaki dyfer będzię optymalny do tej skrzyni ? (chce zeby V-max był około 220km/h , ale zeby tez się dobrze odpychała - silnik jest w remoncie wiec podejrzewam ze po dotarciu rozwinie taką prędkość )
      3. Jak wspomniałem wyzej silnik jest na zewnątrz więc moze po prostu zmienić skrzynie na tą z m20b25 ?
       
      Za wszystkie dobre podpowiedzi i informacje z góry bardzo dziękuje.  
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.