Adrian_E30

Skrzynia b20, motor m20b25 Jaki dyferencjał ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam E30 w której siedzi motor m20b25 a skrzynia jest z b20, aktualny dyferek to S3.91 , ale jest zdecydowanie za krótki ponieważ mam odcinkę przy 180km/h i podwyzszone obroty na kazdym biegu.  Kilka pytań:

1. Jakie jest oryginalnie przełożenie w 325 m20b25 ? (wydaje mi się ze właśnie 3.91) ?

2. Może ktoś ma taką kombinacje jak ja lub po prostu wie jaki dyfer będzię optymalny do tej skrzyni ? (chce zeby V-max był około 220km/h , ale zeby tez się dobrze odpychała - silnik jest w remoncie wiec podejrzewam ze po dotarciu rozwinie taką prędkość :bmw_1:)

3. Jak wspomniałem wyzej silnik jest na zewnątrz więc moze po prostu zmienić skrzynie na tą z m20b25 ?

 

Za wszystkie dobre podpowiedzi i informacje z góry bardzo dziękuje. :)  :bmw_2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana skrzyni niewiele da, wrzuć dyfer 3.15 ,  3.23 i będzie 220 km/h + mniejsze spalanie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak sądzę. To teraz pytanie - Zajmuje się ktoś z forumowiczów przekładką szpery do dyfra o innym przełożeniu i przy okazji regeneracją ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum tego chyba nikt nie robi , ja swój dyfer duża głowa 3.23 szpera 25% zamawiałem 4 lata temu u Michała z Łodzi, wystawia się na allegro, regenerację i zmianę przełożeń też robi 

http://allegro.pl/szpera-bmw-e30-duzy-drift-custom-25-40-i6886625135.html

Na olx jest gość co też się tym zajmuje, trzeba dzwonić, pytać  https://www.olx.pl/oferta/szpera-dyfer-most-bmw-e30-e34-25-40-duza-glowa-CID5-ID7rJS5.html

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Michała z Łodzi!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Adrian_E30
      Witam
       W związku z tym ze obróciła mi się panewka i przytarł się wałek rozrządu w moim m20b25 przymierzam się do kupna drugiej głowicy lub zregeneruje swoją o ile się da cos z niej jeszcze zrobic.
      Wiadomo ze jezeli by się dało to lepiej zregenerowac i miec ,,nówkę'' ale jezeli koszta będą zbyt duze to wole kupic drugą w dobrym stanie.
      Teraz pytania: 
      1. Posiada ktoś z forum taką głowice na sprzedaż ?
      2. Jakie są koszta regeneracji takiej głowicy i czy ewentualnie znacie firmy które się tym zajmują i są godne polecenia ?
      3. Na pewno nie jeden z was robił kapitalny remont w m20b25, wiec jezeli ktos by mógł doradzic na co zwrócić uwage przy takim remoncie , jakich producentów wkładać części (panewki, pierscienie itp.) to był bym bardzo wdzięczny,  Już wgłębiałem się trochę w temat i przeglądałem różne fora, ale wiadomo ze kazda dobra rada będzie dla mnie pomocna.
       
      Z góry wielkie dzięki.
       
       
       
    • Przez bedi
      Cześć, potrzebuję kupić lewą listwę dachową do e30 szeroka lampa chrom a do tego śrubkę kopułki do silnika m40. Kupiłem auto z pękniętą kopułką i nie było już nawet śladu po śrubie... 
    • Przez Adrian_E30
      Siema, co zastosować zamiast tej harmonijki (,,złącze elastyczne'') ?  Problem jest w tym ze miedzy rurami jest raptem 2mm a takie złącza z siatki są w kształcie beczułki i sie tam nie zmieści , a jak wspawam kawałem rury to zapewne bedzie problem ze skręceniem tego do kolektora.  Miał ktoś z was kiedys taki problem ? 

    • Przez Makaveli
      Witam, potrzebuję wycenę auta po stłuczce E30 Coupe 1987
      - Bez szyberdachu
      - Silnik 1.8 Ekotronic
      - Nowy tłumik środkowy i końcowy
      - Posiadam tylną kanapę oryginał
      - Komplet kół, nowe opony letnie i zimowe, felgi stalowe po renowacji.
      - Silnik w stanie bardzo dobrym na bieżąco serwisowany
      - Parę ognisk rdzy
      - Chłodnica uszkodzona
      W razie co mogę wrzucić więcej zdjęć
      Ile mogę za nią wołać w takim stanie ?







    • Przez Mariusz-007
      Witam serdecznie
      Posiadam BMW e30 325i i chciałbym dodać troche mocy ale wszyscy z którymi rozmawiałem mówią SWAP daj 10-14 tys i masz m54b30 albo m60b40 ale ja wole pozostać przy oryginale. I teraz moje pytanie mam do wydania 10-12 tysięcy co można zrobić  z silinikiem m20b25 za tą kwotę żeby zwiększyć moc a zarazem pozostać przy oryginale.
      Proszę piszcie swoje propozycję oraz kto to może dobrze ogarnąć. Pozdrawiam i z góry dziękuję
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.