Rekomendowane odpowiedzi

plakat2aktualnymaly.jpg

I Runda DRIFT OPEN

/ 22 - 23.05.2010r. /

Serdecznie zapraszamy wszystkich zawodników oraz adeptów driftingu do wzięcia udziału w I Rundzie DRIFT OPEN, która odbędzie się w dniach 22-23.05.2010r. na torze przy ulicy Rakietowej we Wrocławiu.

Zapewniamy jak zwykle luźną, przyjazną atmosferę, ciekawą, techniczną trasę i mnóstwo upalania na treningach.

Jednocześnie przypominamy, że zawodnicy bez licencji PFD mogą na naszych zawodach zdobyć punkty w ramach Pucharu Polski, które będą im potrzebne do jej uzyskania.

Do zobaczenia we Wrocławiu! :D

Formularz zgłoszeniowy dla zawodników oraz formularz akredytacji foto-press na: http://www.drift-open.pl

/ Formularze zgłoszeniowe będą aktywne do 20 maja /

HARMONOGRAM ZAWODÓW:

22 maj 2010 ( Sobota ) - dzień bez publiczności

08.00 – 15.00 – Rejestracja zawodników biorących udział w treningu/zawodach.

10.00 – 15.00 – Trening

15.00 – 15.30 – Briefing przed kwalifikacjami do TOP 32.

15.30 – 18.30 – Kwalifikacje do TOP 32

23 maj 2010 ( Niedziela ) - turniej

08.30 – 9.00 – Briefing

10.00 – Otwarcie bram dla publiczności.

09.00 – 12.00 – Trening / Drift Taxi ( tylko TOP 32 )

12.00 – 12.30 – Briefing / Otwarcie zawodów

12.30 – 13.30 – Kwalifikacje do TOP 16 ( pojedynki w parach )

13.30 – 14.30 – Drift Taxi

15.00 – 16.30 – TOP 16 ( pojedynki w parach )

16.30 – 16.45 – Dekoracja zawodników, wręczenie nagród.

Koszt wpisowego dla zawodników: 200 zł

Bilet wstępu: 20 zł

/ Bilety wstępy sprzedawane będą w dniu zawodów /

Dzieci do lat 12 wstęp bezpłatny.

Drift Taxi: 50 zł

Kontakt z organizatorem:

tel. 600 956 669 - Piotrek

gg. 4056360 - Też Piotrek

W dniu zawodów na terenie toru będzie catering oraz bezpłatny parking dla widzów.

Edytowane przez casus maximus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wjazd autami mają tylko ci którzy wpłacą wpisowe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wjazd autami mają tylko ci którzy wpłacą wpisowe ??

W dniu zawodów na terenie toru będzie catering oraz bezpłatny parking dla widzów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

plakat2aktualnymaly.jpg

W związku z lawinowym wzrostem kosztów organizacji wrocławskiej rundy Drift Open jesteśmy zmuszeni podnieść cenę biletów wstępu na tę rundę z 15 pln do 20 pln. Nie chodzi o to, że jesteśmy pazerni - decyzja ta została spowodowana tym, że koszty organizacji tej rundy są bardzo wysokie, a zainteresowanie sponsorów nikłe. Chcemy utrzymać poziom organizacji zawodów, a to niestety niesie za sobą koszty. Wierzymy, że dla fanów tego sportu 5 zł nie zrobi różnicy, a będzie co oglądać...

Piszemy o tym odpowiednio wcześniej, aby nikogo nie zaskoczyć w ostatniej chwili.

Na pozostałe rundy ceny biletów nie powinny ulec zmianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie będzie padać to tez pojawię się w niedziele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez względu na pogodę - BĘDĘ <bmw_1>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za odwiedzeniem tej imprezy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje spotkanie o 9.30 w niedzielę na parkingu przed Factory

1. Kosa (jak nie będzie padać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Kosa (jak nie będzie padać)

2. Forest (jak nie zaleje Oławy) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Kosa (jak nie będzie padać)

2. Forest (jak nie zaleje Oławy) icon_wink.gif

3. Mati (jak mnie nie Siedlec)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Kosa (jak nie będzie padać)

2. Forest (jak nie zaleje Oławy) icon_wink.gif

3. Mati (jak mnie nie Siedlec)

4. Dawid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety odpuszczę bo dziś przyjeżdża do mnie Kresek, zabiera moje lampy i robi black hella. Przez jakis tydzień auto będzie stało w garażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie ja dojadę na 12.30 gdzieś czyli FACTORY odwołane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forest, daj namiary na Kreska pliz.

Bylem wczoraj popatrzec jak chlopaki trenuja. Powiem jedno, e30 z 4.0 sie zbiera! Chce taka drifto-zabawke! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem jedno, e30 z 4.0 sie zbiera! Chce taka drifto-zabawke!

Ty widziałeś ja jechałem - jako pasażer :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem ale tylko pod wejściem bo było za późno i nie opłacało się wchodzić a jak w środku są jakieś foty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo Chyba dobrze bo Pijac Piwko Na Dzialce przy oporowie Bylo slychac niezle odglosy palonej gumy i przepoterznych wydechow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem :P szczerze to niewarto placic za rakietowa... jeden ladny luk potem S'ka i koniec przejazdy trwaly hmm moze 10sek po pierwszej serii sie zwinalem mialem dosc much :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt faktem tor maly , przejazd krotki, ale przynajmniej wstep dla klubowiczow MAXBIMMERa za free icon_razz.gif. Ja bylem na samym finale gdzie zmienili troche trase z wieksza iloscia zakretow. Moim zdaniem bylo na co popatrzec... Pozniej wrzuce fotki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
ale przynajmniej wstep dla klubowiczow MAXBIMMERa za free

... mozesz to rozwinać ?? kto zrobił taka promocje ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale przynajmniej wstep dla klubowiczow MAXBIMMERa za free

A miałeś na sobie polar klubowy z logo naszego Klubu? Może dlatego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mialem na sobie polar , moja pani koszulke klubowa a panowie od biletow powiedzieli ze klubowicze wchodza bez oplat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez dunaj2
      INSTRUKCJE DO AUT
      SPIS
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      INSTRUKCJE DO AUT UPLOADED
      INSTRUKCJE DO AUT RAPIDU
      INSTRUKCJE DO AUT CATSHARE
       
      SAM NAPRAWIAM DO AUT
       
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      SAM NAPRAWIAM DO AUT UPLOADED
      SAM NAPRAWIAM DO AUT RAPIDU
      SAM NAPRAWIAM DO AUT CATSHARE
       
      DODATKI DO AUT
       
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      DODATKI DO AUT UPLOADED
      DODATKI DO AUT RAPIDU
      DODATKI DO AUT CATSHARE
       
    • Przez carek1995carek
      Cześć, 
      Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach. 
    • Przez Gekon
      Witam, w bmw e30 musze zmienic maglownice taka z e36, oraz dyferencjal. O ile wymiana dyfra, jesli sroby nie zapiekly jest do zrobienia, to wymiana maglownicy przerasta mnie calkowicie...
      Szukam jakiegos garazowego zapalenca z okolicy, ktory z pasji i w zamian za nie wygorowane:lol: korzysci finansowe, oraz dobry alkohol:drunk:
      pomoze w wymianie... udostepniam kanal i narzedzia.
      Czekam z nadzieja na odpowiedzi, bo dobro powraca <bmw_1>
    • Przez Adaśko
      Siemanko wszystkim , przychodzę z małym pytaniem 🙂, jestem w posiadaniu bawareczki e60 i chciałem ja delikatnie poszerzyć . Felgi założone 17 i teraz mam pytanie takie , jakie kupić dystanse i czy na tył i przód czy tylko na tył . Wstępnie oglądałem na Allegro za 200 ziko 4 sztuki czy warto takie kupować czy lepiej zainwestować więcej . Pozdrawiam 
    • Przez Otulonynocabmwe36
      Witam panów.
      Jestem nowy na grupce zmusiło mnie jedno pytanko do kolegów otóż posiadam seryjne w e36 coupe z niezawodnym serduchem 1.8is hehhe . Ale nie odnośnie tego silnika mianowicie chciałbym sie odnieść w temacie tzw. STROKER czyli jak to koledzy wiedzą co niektorzy podnoszeniu pojemności.Chodź otóż moim zdaniem jakze problemem jest wybór silnika ponieważ chcialbym ruszyć z projektem m50b25 2x vanos otóż niekorzy doradzają mi robić to mianowicie nie na m50 tylko na m52 i już sam nie wiem wiadomo jak to niektórzy dresiarze chcących przyszpanic swoim m50 przy karynach nie raz dawali w pi*** zreszta nie tylko na m50 bo i także na m52 również 😊 ale mianowicie chodzi mi o to jaki byście serduszko najlepiej polecili bo mam dość sluchania mechaników oraz znawców i co to oni nie potrafią a może doświadczeniem nie błyszcze ale tez jestem młodszym i głupim jak 
      co niektórzy powiedzą 😂😈 Ale od małego  z tatsukiem grzebalem a od pasji zaczęło się jak ojczylko nabył e34 z silnikiem M50B25 także żeliwny blok robił swoje i nie chodzi mi o obelgi innych oraz opinie porpostu też życie skopalo ale pasja do laleczek została dalej także tak juz zostanie . Chciałbym tez się dowiedzieć czy podane części które dobralem nadadzą się do stroket między innymi :
      -Blok silnika z M52B28
      -Wał korbowy z M54B30
      -Tłoki z (V8 e39 535i) 
      -Głowica M50 na vanosie
      -Wałki (ssące) M54B30
      Oraz planowałem złożenie tego na pamewkach (KING) 😊
      Także proszę o podpowiedź bo mam odłożone jakies cebuliony i pomału chce się zabierac do tego i po zakończeniu włożyć to zamiast 1.8is . Prosze  tylko o to aby nikt nie oczerniał ani nie tylko  poradził jak i doradził  coś od siebie  na ten temat i napisal jak najlepiej postępował bo zmienić główce w  swojej  e39 (523i) która sprzedałem  sasiadowi i do tej pory śmiga i jest zadowolony . Naprawdę proszę o szczere opisy jak i również opisanie jakie części zmienić od tych co wymieniłem i co mam zrobić aby wszytko chodziło na tiptop.Z góry dziękuję i naprawdę bez poninaznia kazdy byl tski sam przypominam także  miłego dnia Pany i Panewki 😊😉
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.