Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Grę już mam przeszło rok i jak na razie jak dla mnie mega wypas , kombinacji od groma zarówno jeśli chodzi o charakter postaci , questy jak i możliwości ukończenia gry :)

Ale do rzeczy interesują mnie dodatki do Fallout'a mianowicie czy ktoś ściągał coś z PSN ??

Ja wczoraj kupiłem Lonesome Road i powiem szczerze lekka rozpierducha mimo 33levelu chwilami mega gorąco się robi Deathclawy , MarkedMan i Tunelarze ładnie koszą .... niestety Antimaterial Rifle okazuje się deczko słaba w porównaniu do strzelania w New Vegas :drunk: ale ogólnie fajnie się zrobiło i klimatycznie :D Lonesome Road jak dla mnie trochę ciasna ta kraina ale sporo się dzieje i trzeba uważać bo łatwo można zaliczyć zgona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fallout jak dla mnie numer jeden w historii gier (a gram już od ponad 20 lat - JEZU JAK TO BRZMI!!!).

Na cokolwiek powyżej brotherhood of steel mam za słabego sprzęta, ale wiem że po następnej wymianie wjeżdża wszystko od nowa :)

Koleżanka Małżonka wywali mnie z domu (chyba że na 2 kompie postawię jej Dungeon Keepera :)). Jechałeś Bard's Tale?? Warto... i te panny z wielkimi atutami, i kłótnie Fronczewskiego z Szycem... Bajka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, pozwolę się dołączyć do tematu.Poza jazdą Bmw też gram i to namiętnie od 1990 roku od Atari/commodre c64 a na PC kończąc....he he he Fallout świetna gra fakt. Ale rozwalił mnie na strzępy Skyrim-The Elders Scroll V. Polecam PAnowe z Bethesda zrobili arcydzieło na tym silniku!!! Bez wątpeinia gra roku 2011 dla mie i pozamiatali temat na wiele lat,ale tak to z nimi jest-wypuszczą jedną grę raz na 5 lat i pozamiatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rozwalił mnie na strzępy Skyrim-The Elders Scroll V