Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przebieg ponad 200tyś.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich gdyż jest to mój pierwszy post.

Wiec tak.

Mam na oku kilka modeli BMW.

BMW 320i

BMW 325

BMW 323

A najszczególniej podoba mi się:

BMW 525

BMW COMPACT 318 TI

BMW 318is

Moje pytanie odnosi sie do tego czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 200tyś albo 220tyś. (około) to czy przejeżdże bezawaryjnie jeszcze ze 150 tyś ??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu kupuj bunie

200.000 km to jakaś 1/5 tego co silnik może wypracować

Ja swoja 520I kupiłem z 229.000km problemy miałem tylko dlatego ze zaniedbałem strasznie układ chłodzenia co pociągneło za sobą koszty(porównywalne z naprawami innych marek)Po naprawie jest wszystko ok>teraz juz mam 260.000 a minął dopiero rok i silnik ok.Po roku jazdy po polish road wyszykowałem sobie 2000 PLN na naprawe zawieszenia a diagnosta i mechanik powiedział ze "masz 2000 PLN na chociażby przebalowanie bo zawiecha jest w b.dobrym stanie i że (bez obrazy) BMW to nie jest fiat'

POLECAM 525i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując 10cio letnie auto z zagranicy, tym bardziej jeszcze starsze musisz liczyć sie z przebiegiem min. 200tyś km, bo tam dużo jeżdzą...

Jak coś ma 100tyś km zrobione to na 99% ma cofniety licznik.

Ten 1% to na wypadek wrazie włascicielem byłby starszy pan,który mało jezdzi hehe.

Moze byc zajechany trup po przebiegu 100tyś jak ktoś nie zmienial podstawowych elementów eksplatacyjnych, a moze być po przebiegu 300tyś w bdb. stanie.

Po naszych drogach to zawiecha bedzie dostawała przedewszystkim :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o tym??

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1270607

opyla sie brać takie z zza granicy??

jakie sa opłaty w związku z tym że był sprowadzony i jakie w zwiazku ze zwykłą rejestracją ?? silnik 1.6

pozdro

Ze zdjec nigdy sie nie da ocenic auta , ogladniesz osobiscie bedziesz wiedziec .

Oplaty zazwyczaj siegaja 2,5 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 2.5 tysiąca to są tylko opłaty czy w sumie z rejestracją??

w tym ogłoszeniu pisze że KOSZT UBEZPIECZENIA GRANICZNEGO 180ZŁ.

CAŁKOWITY KOSZT REJESTRACJI TO JEDYNIE 700ZŁ!!!!

dlaczego tak tanio??

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1417101

Musisz sie dowiedziec czy ma cos wogole oplaconego z ich strony bo jak nie to 600 zl jest nie realne ...

Ubezpieczenie 180zl

Ubezpieczenie polskie - zalezy od znizek

Akcyza ? - o iles jeszcze jest co chwil sie cos zmienia a ja dawno tym si nie interesowalem

Ksiazka pojazdu 70zl

Oplata recyklingowa - 500zl

Tablice 200zl

Jak nie ma juz akcyzy i zadnych nowych oplat no to faktycznie bedzie 770zl + ubezpieczenie + ubezpieczenie polskie

Edit :

Nie bedzie 770zl bo jeszcze dochodzi tlumaczenie papierow , a to tez kosztuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o tym??

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1270607

opyla sie brać takie z zza granicy??

silnik 1.6...

Uważaj z 1.6 bo tu na forum zauważyłem, że te silniki są traktowane jako "zakała" BMW

a nie zgodze sie z tym, wiekszosc z nas ma 1.6, 1.8 i nikt nie narzeka, oczywiscie im wiekszy silnik tym lepiej ale jak sie nie ma co sie lubi to......

najwazniejsze aby byl w dobrym stanie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o tym??

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1270607

opyla sie brać takie z zza granicy??

silnik 1.6...

Uważaj z 1.6 bo tu na forum zauważyłem, że te silniki są traktowane jako "zakała" BMW

Daj spokoj wiekszosc forumowiczow ma takie silniki i co z tego ?

Jak narazie trafila sie jedna osoba ktora tak ostro potraktowala te silniki :)

Kazdy ma to co lubi i chce .... Wazne ze BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokoj wiekszosc forumowiczow ma takie silniki i co z tego ?

Jak narazie trafila sie jedna osoba ktora tak ostro potraktowala te silniki :)

Kazdy ma to co lubi i chce .... Wazne ze BMW

Wiem , wiem <bmw_2> to taka mała prowokacja była :mrgreen:

Miło posłuchać sześciu "garów" <bmw_1> albo nawet osiągnąć "setkę" w te dwie, trzy sek. szybciej, niż reszta toczydełek. :mrgreen: Ale na codzień kieruję się ekonomiką <bmw_3> i 1.6 nie zamieniłbym na nic większego <bmw>

P E A C E bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi wam oto że 1.6 szybciej sie zużyje niż 2.0 ??

ja mam zamiar zabrać 1.6 ze względu na ekonomike i jeździć bez gazu (chociarz czas pokarze). narazie w ogłoszeniach widziałem kilka interesujących z przebiegiem koło 180 tyś. może wytrzymią dojazdy do pracy przez te min. 5 latek :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z punktu a do punktu b spokojnie dojedizesz, ale trzeba ostro pałować, zeby dobrze szła.

Za jakis czas będize ci brakowało mocy, chyba ze jezdizsz spokojnie to ok, ale i tak jakies bagaze +kpl, pasażerów bedzie jej brakowało mocy do wyprzedzania itp.

szukałbym 2.0, ewentualnie 1.8. albo tds'a.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie na poczatek 1.6 albo 1.8 pojezdzisz troche , przyzwyczaisz sie do tylnego

napedu i sobie zmienisz auto na mocniejsze .

Nie jeden juz zwiedzał rowy , słupy i inne przydrozne niespodzianki bo sobie kupił na

poczatek 325i i wydawało mu sie ze jest super kierownik .

Zreszta spytaj sie trola jak długo jego poprzednia 325i nacieszył sie gosciu ktory ja od

niego kupił ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie na poczatek 1.6 albo 1.8 pojezdzisz troche , przyzwyczaisz sie do tylnego

napedu i sobie zmienisz auto na mocniejsze .

Nie jeden juz zwiedzał rowy , słupy i inne przydrozne niespodzianki bo sobie kupił na

poczatek 325i i wydawało mu sie ze jest super kierownik .

Zreszta spytaj sie trola jak długo jego poprzednia 325i nacieszył sie gosciu ktory ja od

niego kupił ....

Haha no niestety musze przyznac mordulcowi racje ...

Moje pierwsze auto 325i - przez rok nic sie nie stalo z autem nawet ryska ( nie mowie o zakatowaniu silnika - mlodosc i glupota ;) :mrgreen: )

Sprzedalem je znajomemu , ktory do tej pory jezdzil seatem ibiza 1,9tdi czy cos i 4 dni pozniej dowiedzialem sie ze lezy w szpitalu ... A z auta nie zostalo nic , ze 140 wpadl w poslizg bo za mocna redukcje zrobil , wpadl na slup tramwajowy ...

Ogolnie zdjec auta teraz juz nie mam ale moze znajde ...

Uwierz mi na poczatek lepiej miec 1.6 - 1.8 ... Nie kazdy ma tyle farta lub dobrej reki do kiery :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - wybór silnika 1.6 czy 1.8 - jeśli dotąd nie miałeś do czynienia z klasycznym napędem - jest chyba najrozsądniejszy <bmw_1> . Jak wspomniałeś "dojazd do pracy" nie musi odbywać się przy prędkościach 180 - 200 :twisted: (chociaż moje 1.6 poszło 203km/h)

Silnik taki w zupełności Ci wystarczy do normalnej jazdy. Przy wyprzedzaniu jakoś mi mocy nie brakuje - bo rozsądnie oceniam odległości :mrgreen:

A jeśli założysz LPG - to tylko sekwencja (3,5 - 4,5 tys. PLN) zależy gdzie <bmw_2>

Ale i tak NAJWAŻNIEJSZY jest stan techniczny !! Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...