Skocz do zawartości


MAGNETYZERY


Rekomendowane odpowiedzi

gdyby to działało, to fabryka montowałaby to seryjnie, a nie robi tego <bmw_1>

nie do końca, jest sporo patentów a mimo to koncerny nie spieszą się z ich wprowadzaniem, powodów jest wiele...........

patrząc czysto fizycznie na sprawę magnetyzerów to ma sens tylko czy działa,

kwota nie jest kosmiczna czyli zaszkodzić nie zaszkodzi a pomóc może :mrgreen: bmw_beer

wiem jest tego dużo w sieci , ale tu przykład: http://www.multimag.pl/automobilkluby/automobilklub%20wlkp%20kaw/1%20str%20auto%20wlkp%20list%20kaw/1%20str%20listownik-automobilwlkp.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] zaszkodzić nie zaszkodzi a pomóc może[...]

Pozwolę sobie niezgodzić - źle dobrane komponenty NA PEWNO zaszkodzą. Z dodatkami tego typu trzeba być bardzo ostrożnym - a przede wszystkim czytać i być świadomym tego co się robi silnikowi.

Gwarancji na skutki użycia magnetyzerów nie dostaniesz, a uszkodzenie silnika nigdy nie jest tanią usterką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja założyłbym sobie jeden na rure wydechową, to miałbym czystsze spaliny :mrgreen: :wink:. Tak poważnie to myślę, że bardziej szkodzi jazda na gazie, którego producent nie przewidywał w eksploatacji, niż uzycie i tak nie działającego magnesu (albo działającego na subiektywne odczucie). Z tym jest tak jak z kaszpiroskim. Wyszedł, podniósł ręce i zdarzyło się, że na 500 osób 10 poczuło się lepiej i od razu uzdrowiciel. I tak jest z tym wynalazkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie niezgodzić - źle dobrane komponenty NA PEWNO zaszkodzą.

Jak chcesz uszkodzic silnik ? poprzez zamontowanie magntyzera na przewodzie

paliwowym ? Bazylfox byłes na pwr i fizyke miałes wiec chyba wiesz mniej wiecej

jaka jest idea stosowania silnych magnesów w przypadku dielektryków . :wink:

Niemniej jednak wydaje mi sie ze magnesik zamontowany od tak sobie byle gdzie

i z niewiadomo jakiego materiału nie wpłynie znacząco na emisje czego kolwiek w

aucie a tym bardziej juz na spadek spalania , natomiast konkretny zestaw dedykowany

do jakiegos auta moze miec pozytywny wpływ na prace silnika :wink:

Tak poważnie to myślę, że bardziej szkodzi jazda na gazie, którego producent nie przewidywał w eksploatacji, niż uzycie i tak nie działającego magnesu (albo działającego na subiektywne odczucie).

Tak zapytam z przekory , czy ktos juz udowodnil zgubny wpływ zasialnia LPG/CNG

w silnikach benzynowych ? Osobiscie znam kilku kierowników beemek ktorzy

bez wiekszych problemów najezdzili po 400-500tys na LPG (oczywiscie dbajac o

wymiane swiec/olejów/przewodów WN) i ich auta nadal sa w bardzo dobrej kondycji

czesto o niebo lepszej niz niektóre beemki ktore "nigdy gazu nie wąchały" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zapytam z przekory , czy ktos juz udowodnil zgubny wpływ zasialnia LPG/CNG

w silnikach benzynowych ?

żeby nie było, że coś mam do gazu, bo sam śmigam dwoma gazowniami i nie uważam żeby coś było w tym złego. Pisząc "szkodzi" miałem raczej na myśli tzw. buuum gazowe co często wiąze się już z nieprawidłowy działaniem silnika (oczywiscie odp. instalki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "szkodzi" miałem raczej na myśli tzw. buuum gazowe co często wiąze się już z nieprawidłowy działaniem silnika (oczywiscie odp. instalki).

... ale to juz raczej kwestia niewłaściwej instalacji/eksploatacji a nie samego gazu. :wink:

Dlatego wydaje mi sie ze mozna z lekkim sceptycyzmem podejsc równiez do tych

magnetyzerów ale nie koniecznie nalezy z miejsca negować ich przydatności :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja założyłbym sobie jeden na rure wydechową, to miałbym czystsze spaliny :mrgreen: :wink:. Tak poważnie to myślę, że bardziej szkodzi jazda na gazie, którego producent nie przewidywał w eksploatacji, niż uzycie i tak nie działającego magnesu (albo działającego na subiektywne odczucie). Z tym jest tak jak z kaszpiroskim. Wyszedł, podniósł ręce i zdarzyło się, że na 500 osób 10 poczuło się lepiej i od razu uzdrowiciel. I tak jest z tym wynalazkiem.

dobry tekst:)

zaloze sobie na kierownice neodyma i bede sie relaksowac pozytywną energią :) uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie niezgodzić - źle dobrane komponenty NA PEWNO zaszkodzą.

Jak chcesz uszkodzic silnik ? poprzez zamontowanie magntyzera na przewodzie

paliwowym ?

[...]wydaje mi sie ze magnesik zamontowany od tak sobie byle gdzie

i z niewiadomo jakiego materiału nie wpłynie znacząco na emisje czego kolwiek w

aucie a tym bardziej juz na spadek spalania , natomiast konkretny zestaw dedykowany

do jakiegos auta moze miec pozytywny wpływ na prace silnika[...]

Tak tak, wiem, że teoretycznie stosowanie magnetyzerów pomaga spalać "pełniej" dawkę paliwa... bmw_beer

Ale ja jestem wyznawcą zasady - im mniej grzebiesz w silniku tym mniej może się zepsuć <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie niezgodzić - źle dobrane komponenty NA PEWNO zaszkodzą.

Jak chcesz uszkodzic silnik ? poprzez zamontowanie magntyzera na przewodzie

paliwowym ?

[...]wydaje mi sie ze magnesik zamontowany od tak sobie byle gdzie

i z niewiadomo jakiego materiału nie wpłynie znacząco na emisje czego kolwiek w

aucie a tym bardziej juz na spadek spalania , natomiast konkretny zestaw dedykowany

do jakiegos auta moze miec pozytywny wpływ na prace silnika[...]

Tak tak, wiem, że teoretycznie stosowanie magnetyzerów pomaga spalać "pełniej" dawkę paliwa... bmw_beer

Ale ja jestem wyznawcą zasady - im mniej grzebiesz w silniku tym mniej może się zepsuć <bmw_3>

Dzisiaj rozmawiałem z doktorkiem z Mecha i mowił ze chyba 3 albo 4 lata temu ktos

robił dyplomowke z zastosowania magnesów ....... wnioski takie ze owszem sprawdza

sie to wszedzie tam gdzie zastosowane sa proste metody podawania paliwa do komory

spalania np w gaznikach (mieszanka jest w stanie chaotycznym , zle wymieszane paliwo z

powietrzem) natomiast im wyzsza technologia np wielopunktowe wtryski spadek zuzycia

paliwa jest znikomy ........ wiec jakby nie patrzec zastosowanie w beemkach raczej mija

sie z celem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... sprawdza sie to wszedzie tam gdzie zastosowane sa proste metody podawania paliwa do komory spalania np w gaznikach [...] im wyzsza technologia np wielopunktowe wtryski spadek zuzycia paliwa jest znikomy ........ wiec jakby nie patrzec zastosowanie w beemkach raczej mija sie z celem

Teraz myślę już wszystko jasne - w pełni zgadzam się z Mordulcem <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bujda ityle niepolecam

Wie co mowi !!!!

Mial zalozozone dwa naraz ... i kurde spalanie z 18 mu wskoczylo na 25...

Bo myslal ze odrazu mu mocy przybylo i butowal bardziej :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...