BigBenio Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Moja e36 ma juz 232780 km i lekko cos tam klekocze pod maska... chyba zawory... nie jest to dla mnie problem jednakze wolal bym aby moj engine pracowal ciszej. a wiec zapytuje jaki olej mam wlac zeby go uszczelnic. czy robic mu plukanke i ile tam oleju wchodzi:) jestem tu nowy gory dziekuje za pomoc:))pytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Cześć a co jest wlane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Do tego pancernika 8-zaworów proponuję 10W40 Valvoline maxlife. Płukanki nie są konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Ja jeżdżę na valvoline 10W-60 full syntetic i jest git. Od wymiany do wymiany 100ml dolewam. Wcześniej jeździłem na 10W-40 - litr na 1000km, potem valvoline 15W-50 - 800ml na 1000km, teraz valvoline 10W-60 - 100ml na 10tys. km. Dodam, że m40 może szarpnąć nawet 1,5l na 1000km i to jest jeszcze dopuszczalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Do 1,6 motoru wchodzi równiutko pod kreskę max 4L oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Moja e36 ma juz 232780 km i lekko cos tam klekocze pod maska... chyba zawory... nie jest to dla mnie problem jednakze wolal bym aby moj engine pracowal ciszej. a wiec zapytuje jaki olej mam wlac zeby go uszczelnic w tym silniku nic nie zrobisz by przestał klekotać m40 ma tak chodzić chyba że zrobisz ingerencję mechaniczną i wymienisz dźwigienki na łożyskowane z m43 po małej przeróbce sam olej sprawy nie załatwi niestety nasza wspaniała firma akurat w tym przypadku się nie popisała wada fabryczna tych silników to stado bocianów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigBenio Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 ,Ja jeżdżę na valvoline 10W-60 full syntetic i jest git. Od wymiany do wymiany 100ml dolewam. Wcześniej jeździłem na 10W-40 - litr na 1000km, potem valvoline 15W-50 - 800ml na 1000km, teraz valvoline 10W-60 - 100ml na 10tys. km. Dodam, że m40 może szarpnąć nawet 1,5l na 1000km i to jest jeszcze dopuszczalne.,, mam 10w40 czyli mowisz 10w6o tak?? jakiej firmy?? serdeczne dzieki koledzy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Valvoline, ale ściągnij pokrywę zaworów i zobacz jak bardzo są wytarte krzywki wałka rozrządu, bo m40 w ciągu 200tys km potrafi zjeść 1,5 mm krzywek i żaden olej nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 10W60 Shell racig też dobry, znajomy śmiga i nie narzeka, przypuszczam że cena tak iż bardziej Valvo się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 majster_e30 10W60 to chyba nie full syntetic, ale zaciekawiłeś mnie tym, że takie różnice w spalaniu. 10W40 też lałeś valvo i tyle brał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigBenio Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 spoczi cos sie wymysli:) najwazniejsze ze bez plukanki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Szpadyzor71 10W-40 lałem Castrola Magnateca. Teraz z racji braku w hurtowni mam Castrola 10W-60 i nie widzę różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.