Skocz do zawartości


Problem z E46 318d M47 z VP44


jarekpater
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Mam problem z moją e46 318d z silnikiem M47 na pompie wtryskowej VP44. Autko w trasie straciło trochę mocy. Obroty maksymalnie dochodzą do 3000. Jeśli go zgaszę i odpalę ponownie to jeździ jak wcześniej przez chwilę. Sprawdzałem błędy i jest 72. Jak się już na forum doczytałem jest to błąd związany z pompą wtryskową. Gdzieś we Wrocławiu polecacie oddać pompę do naprawy? Może jeszcze jakieś dodatkowe sprawdzenie jest potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jakieś zdjęcie. Sorry za zakurzony monitor i wrogi język.

[ATTACH=CONFIG]30244[/ATTACH]

Przetłumaczę, że chodzi o nastawnik kąta wtrysku. Raczej wykręcę pompę wtryskową i oddam gdzieś do sprawdzenia. Tylko pytanie gdzie? We Wrocławiu coś takiego znajdę? Teraz to nie wiem czy serwis Boscha tego nie zrobi. Jutro się zorientuję.

Edytowane przez jarekpater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupi silnik......

kąt się nie ustawia ...... no chyba że na zegar ale to ***anie się....

nastawnik robi ro sam.... a pompy bez blokad sam nie wyciągniesz... tzn wyciągniesz ale jak bedzie trzeba ją włożyć i ustawić to staniesz .........

Dyziu mechanikiem to ja nie jestem, ale robił ostatnio u mnie diagnostykę gość z ASO, wynaleźliśmy ten kąt źle ustawiony, widziałem się z nim tydzień później i mówił, że po ustawieniu wszystko działa jak należy. Z tym, że on po prostu źle poskładał wszystko przy wymianie silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Byłem w serwisie boscha. Zrobili diagnostykę układu wtryskowego. Sprawdzili wszystkie ewentualne dodatkowe przyczyny wystąpienia tego błędu i ostatecznie nic nie znaleźli. Stwierdzili, że na 99% błąd spowodowany jest zacierającym się tłoczkiem przestawiacza kąta wtrysku. Czyli standardowy problem w tego typu pompie wtryskowej. Błąd usunęli i nie udało im się ponownie go wywołać. Mi właściwie w ciągu tygodnia zdażył się 3 razy. Serwisant mówił, że można z tym jeździć ale błąd prawdopodobnie będzie pojawiał się coraz częściej więc trzeba przygotować się do naprawy pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może to zbieg okoliczności ale "wyjeździłem" całe paliwo z przelotowego orlenu i zatankowałem shell v-power nitro+ :D. Do tego czasu ani razu nie złapał błędu z przestawiaczem kąta wtrysku. Czy by to miało aż tak duże znaczenie? Pompa jest smarowana paliwem... aż taki syf bym nalał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że mogłeś nalać jakieś barachła lejąć niby Vervę. Dobre paliwo eliminuję wiele usterek.

U mnie podobne objawy w silniku M57 były przy padającej pompie progowej, ale czy w M47 jest ona również to nie wiem, więc proszę mnie poprawić w razie czego i nie banować:), choć komp ewidentnie pokazuje przyczynę usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mała aktualizacja. Od ostatniego posta nie było problemów z pompą. Przejechałem jeszcze do Łeby i z powrotem tankując orlen verva i shell fuel save bo nie mieli vpower nitro+ diesel. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem. Problem odłożony na później. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja. Od ostatniego posta nie było problemów z pompą. Przejechałem jeszcze do Łeby i z powrotem tankując orlen verva i shell fuel save bo nie mieli vpower nitro+ diesel. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem. Problem odłożony na później. ;)

Trzeba było dać znać to na Łebie bym twoje autko oblukał bo do nas trochę bawarek najechało ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



×
×
  • Dodaj nową pozycję...