hubert Opublikowano 17 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Witam Posiadam bmw3 2.0 coupe '94r. pełna opcja(klima, skóra, podgrzewane siedzenia, czujniki parkowania itp...) przebieg 235tys własnie planuje wymiane oleju i mam kilka pytań: 1. Ile oleju wchodzi w silnik 2.0? 2. Jaki olej jest najleprzy waszym zdaniem? 3. Dlaczego pod korkiem oleju jest osat w kolorze "biały"? Z góry wszsytkim wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 biały :shock: :?: :?: :?: :?: :shock: może spieniony :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 17 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 to nie jest spienione, przynjamniej tak niewygląda, poprostu "jasny" osad pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 17 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 jaki olej?? hmm a na jakim jezdziłeś do tej pory?? BO lepszego nie wolno wlać, bo ci wyczyści wszystkie naloty osady i bedziesz mial problem. ja jezdziłem na Mobil1 0w40 od nowosci do przebiegu 190tyś km, a po 190tys km wlałem 10w40 czyli połsyntetyk. A nie mozesz np. z mineralnego na syntetyk przejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 17 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 może być też wyciek płynu chłodzącego wenwtrz silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Sa 2 mozliwosci 1. albo ktos robił dolewke innego oleju i przez to zrobiła sie taka smietana pod korkiem. 2.albo niestety uszczelka pod głowicą i sie olej wymieszał z wodą/płynem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 18 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 g ...no prawda . jedyne dwie opcje jakie istnieja to : 1) Uszczelka pod glowica ale wtedy ten bialy osad mialby na bagnecie ze o zbiorniczku wyrownawczym nie wspomne bo jak uszczelka pod glowica walnie to ten majonez miesza wszedzie i w szczegolnosci mozna znalezc go w misce olejowej i w zbiorniczku wyrownawczym. a teraz ta prawdopodobna i na pewno ta : 2) Na zime na korku w wyniku parowania robi sie efekt "skroplenia" wody i oleju nie u wszystkich ale pojawia sie i nie ma sie co tym martwic . Czekam na efekt twojego sprawdzania w kazdym badz razie napisz czego byla wina i aby sie upewnic czy uszczelka czy nie to sprawdz bagnet i plyn w zbiorniczku w wyrownawczym bo jakby nie wymieszalo to przynajmniej by go ubylo . Co do oleju to juz tak jak wyzej bylo pisane zmieniaj tylko na taki jaki byl wczesniej w kazdym badz razie nie zmieniaj z gestszego na zadszy bo gestszym conajwyzej uszczelnisz a zadszym to tak jak ktos juz wyzej napisal powyplukuje ci wszystko . Sprawdz poprostu na starej etykiecie co bylo zalewane albo jesli auto wczesniej mialo wlascicela polskiego i w miare bliskich ci okolicach to dowiedz sie od wlasciciela co zalewal ialbo w jakim warsztacie robil a tam juz poznaja moze auto i pouinformuja cie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Z tego co się dowiedziałem, to biały osad pojawił się z powodu tego że samochód był sprowadzony z niemiec i w polsce poprzedni włściciel nie wiedział co było w niego lane i zalał go innym olejem, castrolem gts 15w-40. Jutro jade wymienić olej, jestem tylko jeszcze ciekaw ile w taki silnik do bmw320i wejdzie oleju, bo powidziano mi w sklepie że 4l wystarczy i tyle zakupiłem. Dzięki wszystkim za pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Nie wiem czy do 2.0 nie wchodzi wiecej niz 4litry , z tego co pamietam to w 1.8 wchodziło 3,5 litra i stan był na połowie wiec w 2.0 pewnie jest troche wiecej bo to juz 6 garów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 20 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 do szescio cylindrowek wchodzi min 4,5l a do mojej 732 wlalem nawet jakies 5,5-6 na max na bagnecie A co do tego osadu to faktycznie niema sie co martwic bo jak sien robi zimno to zbiera sie wilgoc u gory w tym wypadku na korku kropelki wody ktoresie mieszaja podczas uruchomienia silnika i powstaje bialy osad tak juz jest ,ale moze byc tak ze faktycznie poszl a uszczelka i miesza sie olej z wodo co stalo sie wo moim przypadku lecz jest to latwo rorpoznac ubywa plynu w zbiorniczku a oprzybywa w misce jest fajny budyn na bagnecie i ladny bialy dymek z rury sie wydostaje niestety mnie to spotkalo Pozdrawiam 732 :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Nie wiem czy do 2.0 nie wchodzi wiecej niz 4litry , z tego co pamietamto w 1.8 wchodziło 3,5 litra i stan był na połowie wiec w 2.0 pewnie jest troche wiecej bo to juz 6 garów . do 1,8 razem z filtrem na max wchodzi 4,25 l :!: :!: :!: a do M10 ( czy to M10 :? 2l wchodzi na max 4,5l razem z filtrem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 To z moją 320i coupe jest chyba cos nie tak, bo zalałem 30min temu 6litrów !!!!!!! i jeszcze do max-a troszeczke zabrakło!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 21 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 a stoi równo, nie na przechyłościach itp.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 21 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 moze tak byc jesli to szesc garow to tyle wlezie razem z filtrem kiedys mialem 323i e30 tez mi wlazlo ponad 5 litrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 moze tak byc jesli to szesc garow to tyle wlezie razem z filtrem kiedys mialem 323i e30 tez mi wlazlo ponad 5 litrow ale to 323 i ponad 5 a jemu już ponad 6!!!!!!!!!!!!, czytałem że biały osad to woda dostała się do oleju, warsztat proponuję :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 własnie chce jakiś odwiedzić, ale studiuje w nowym sączu, a mieszkam w dęblinie(woj.Lubelskie) i nie wiem gdzie robią w mojej okolicy bma, bo tam gdzie byłem narazie to mało sieznają. A weszło mi jak pisałem 6 litrów, i jeszcze litra wejdzie spokojnie(wedłóg wskazań miarki) a może coś jest nietak z tą miarką?? samochód stoi na płaskim, czy ktoś wie gdzie moge zadzwonić(może jakiś zakład) żebym się dowiedział, dzięki za pomoc z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 hehe ja z tym zalewaniem go olejem i to po 6 litrach grubo bym sie zastanawial czy go ruszac bo moze zle odczytujesz wskazania na bagnecie albo cos a przelejesz go to albo bedziesz wysysal albo spuszczal o ile po przejechaniu nie wytworzy ci takiego cisnienia ktore wlasnie rozpierdzieli uszczelke. czy nie ma nikt do choleryu ksiazki zeby poinformowac ile wchodzi ? Ja z tego co wiem to do 2.0 takiego jaki jest u mnie ( wiadomo 6 garkow ) wchodzi podobno 4,25L (4L=silnik + 0,25L=filtr oleju) Moja rada jest taka zeby wogole nie przeginac z tym olejem bo uszczelka narazie nie byla a conajwyzej bedzie bo sam to spowodujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 :arrow: REKIN E28 napisałem ile wchodzi na poprzedniej stronie, spoko :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 No tak sorki moje przeoczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojtek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Sprawdz tez odmę od silnika moze być zapchana .Olej najlepiej pół syntetyk.( je jerzdzę na texako valvoline 10/40)ale moze tez byc to oczym pisali koledz wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 3 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 dzisiaj sie dowiedzialem, ze biały osad pod korkiem oznacza jedno: Zmieszany płyn chłodniczy z olejem, co wyglada jak stary jogurt :mrgreen: czyli uszkodzona uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZOLIK Opublikowano 7 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 MOŻE MASZ TYLKO NIEDOGRZANY SILNI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dane Techniczne E30 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Biały osad to niekoniecznie uszczelka pod głowicą zimą to się czesto pojawia jak się samochodem jedzie 2 kilometry apote on stoi ja w GARBUSIE miałem to co zime a był chłodzony powietrzem,a jak by uszczelka poszła to i temperatura by skakała i brak by był ogrzewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 co za mania wsciekliscie sie z tym ze to uszczelka pod glowica?? juz poraz setny jest mowione ze wymieszalo by olej z plynem albo odwrotnie pozatym tak jak wyzej napisal przemeks77 skakala by temperatura . dajcie juz spokoj z ta uszczelka prosze !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.