Dyziu Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 jakaś jest procedura co do jazdy po skasowaniu adaptacji w V8 ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 po prostu pojeździj i sam sie po ustawia, najlepiej bardziej dynamicznie, warto też rozpędzić na pierwszym biegu do max obrotów i zdjąć noge z gazu aż silnik sam wyhamuje do najniższej prędkości (x3), tak ustawiałem m43 po wymianie głowicy bo strasznie falował i nie chciał się ustawić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Cytuje z bmw-sport "Odpalamy auto na 5min.Wyłączamy po tych 5minutach i czekamy 5min na wyłączonym silniku.Następnie odpalamy i ruszamy na pierwszym biegu do ok. 5500 obrotów,spuszczamy pedał gazu i nie naciskając na sprzęgło czekamy,aż obroty spadną i auto będzie się kulało(bez gazu),następnie powtarzamy tak jeszcze dwa razy.Za tym ostatnim razem jak już spadnie z obrotów i będzie się powoli kulał to wrzuć luz i postuj sobie 5min,niech auto pochodzi na wolnych obrotach.Pózniej zgaś,odpal i ...szerokiej jazdy.Podsumowując znajdz sobie jakiś pusty odcinek jezdni i resetuj kompa" Ja tak robiłem po wymianie uszczelek vanosa w m52 ,jakiejś większej różnicy nie odczułem, ale profilaktycznego warto zrobić. W większości piszą o takiej procedurze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Sam się ustawia jeszcze nie słyszałem o żadnej procedurze adaptacji silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Za duzo czytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 no ostatnio skasowałem adaptacje i jeździłem ale na gazie i rozjechały mapy benzynowe że palił jakieś 30l a w trasie ponad 20l!!! w jest procedura na bank jakaś...... narazie jeżdżę na benzynie i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A kasowałeś mapę benzynową zapisaną w sterowniku gazu? Bo mi po kasowanie adaptacji nie usunęło tego, dopiero po wejściu przez program AC wywaliłem stare mapy i jeździłem trochę na benzynie, jak mapa ładnie się już ułożyła to dopiero na gaz przelaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 czekam aż Domel wróci z wakacji ... to mi skasuje gazową jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A jaka masz instalacje? Bo jak sterownik stag300 ISA 2 to mógłbym Ci to zrobić, ale to i tak najwcześniej w piątek, ewentualnie w czwartek. A znasz kogoś ogarniętego w LPG? Bo potrzebuje żeby ktoś mi obejrzał instalacje, doradził co ewentualnie pozmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 mój Szwagier Domel....... jest tu na forum jeździ e65 z rejstracją D0 DOMEL.. to mój gazownik :)w czwartek wylatuje na wakacje więc adaptacje gazu zrobie po powrocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Te wszystkie procedury krążące po necie są tak śmieszne:) Jak resetujesz mapy benzynowe i korekcje to... Poprostu odpal silnik i jeździj(na benzynie) tak jak to robisz codziennie.(Lpg nie jest od tego żeby zbierać mampy benzynowe dla DME) Dme ma stały algorytm + korekcje na podstawie czujników. Jeżeli czujniki są dobre to DME napełni się szybko danymi. "jak tak zrobiłem i różnicy nie poczułem... Ale warto to zrobić"...mega dobry cytat... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dziki zawsze warto cos zrobić ma się wtedy satysfakcję ze jest inaczej niż było mimo ze efektów to nie przynosi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odkurzenie wnętrza i naczernienie opon myślę ,że znacząco poprawia kwestię samopoczucia niż tzw procedura adaptacji po kasowaniu map z DME:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Tylko, że po kasowaniu adaptacji i tak w sterowniku LPG zostaje stara mapa benzynowa, zawsze warto ją skasować razem z mapa gazową. Ja zrobiłem tą adaptację bo szukałem czy robi się jakaś procedurę, wykonałem ją, żadnej różnicy nie ma, także wiem, że to lipa, chociaż niektórzy piszą że to coś zmienia, ale ile w tym prawdy to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.