Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Jak adoptować silnik m62tuB44


Dyziu

Rekomendowane odpowiedzi

po prostu pojeździj i sam sie po ustawia, najlepiej bardziej dynamicznie, warto też rozpędzić na pierwszym biegu do max obrotów i zdjąć noge z gazu aż silnik sam wyhamuje do najniższej prędkości (x3), tak ustawiałem m43 po wymianie głowicy bo strasznie falował i nie chciał się ustawić

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuje z bmw-sport "Odpalamy auto na 5min.Wyłączamy po tych 5minutach i czekamy 5min na wyłączonym silniku.Następnie odpalamy i ruszamy na pierwszym biegu do ok. 5500 obrotów,spuszczamy pedał gazu i nie naciskając na sprzęgło czekamy,aż obroty spadną i auto będzie się kulało(bez gazu),następnie powtarzamy tak jeszcze dwa razy.Za tym ostatnim razem jak już spadnie z obrotów i będzie się powoli kulał to wrzuć luz i postuj sobie 5min,niech auto pochodzi na wolnych obrotach.Pózniej zgaś,odpal i ...szerokiej jazdy.Podsumowując znajdz sobie jakiś pusty odcinek jezdni i resetuj kompa"

Ja tak robiłem po wymianie uszczelek vanosa w m52 ,jakiejś większej różnicy nie odczułem, ale profilaktycznego warto zrobić.

W większości piszą o takiej procedurze.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kasowałeś mapę benzynową zapisaną w sterowniku gazu? Bo mi po kasowanie adaptacji nie usunęło tego, dopiero po wejściu przez program AC wywaliłem stare mapy i jeździłem trochę na benzynie, jak mapa ładnie się już ułożyła to dopiero na gaz przelaczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz instalacje? Bo jak sterownik stag300 ISA 2 to mógłbym Ci to zrobić, ale to i tak najwcześniej w piątek, ewentualnie w czwartek.

A znasz kogoś ogarniętego w LPG? Bo potrzebuje żeby ktoś mi obejrzał instalacje, doradził co ewentualnie pozmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie procedury krążące po necie są tak śmieszne:)

Jak resetujesz mapy benzynowe i korekcje to... Poprostu odpal silnik i jeździj(na benzynie) tak jak to robisz codziennie.(Lpg nie jest od tego żeby zbierać mampy benzynowe dla DME)

Dme ma stały algorytm + korekcje na podstawie czujników.

Jeżeli czujniki są dobre to DME napełni się szybko danymi.

"jak tak zrobiłem i różnicy nie poczułem... Ale warto to zrobić"...mega dobry cytat...

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że po kasowaniu adaptacji i tak w sterowniku LPG zostaje stara mapa benzynowa, zawsze warto ją skasować razem z mapa gazową.

Ja zrobiłem tą adaptację bo szukałem czy robi się jakaś procedurę, wykonałem ją, żadnej różnicy nie ma, także wiem, że to lipa, chociaż niektórzy piszą że to coś zmienia, ale ile w tym prawdy to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...