domoli1990 Opublikowano 17 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Witam. Moze mi ktos powiedziec cos o silniku 143 konnym montowanym w E46 po 2001 roku? Co to za silnik? czy warto kupic? Spalanie, awaryjnosc itp? Czy nie za slaby, czy daje rade?. Z gory dzieki wszystkim za jakies informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis95 Opublikowano 18 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 M47B18TU. Czy warto czy nie warto, lepiej dolozyc do 2.0, spalanie tyle co 2.0 albo i wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 18 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 M47B18TU. Czy warto czy nie warto, lepiej dolozyc do 2.0, spalanie tyle co 2.0 albo i wiecej Jakie M47B18TU ? Mu chodzi o benzynę n42b20 na valvetronicu, a nie o diesla. A co do silnika, daruj Sobie ta jednostkę, bierz r6, obojętnie które wybierzesz to będzie dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Kolega mial ten silnik ale nie powiem jak jezdziło bo mial walnieta uszczelke pod glowica, potem pekł blok. Ogolnie stala wiecej u mechanika niz jezdzila;/ Ludzie pisza, ze to kompromis miedzy spalaniem, a moca. On mowil, ze żarła duzo cos kolo 12l gazu. (13l lpg pali kumplowi 323 170km) No i jeszcze ten valvetronic. nie wiem czy ludzie umieja to obslugiwac, czy nie trzeba miec secjalnego programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.