Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zmiana silnika z 318 na 320 BMW e36 - SWAP


PapajMoto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

mam problem z odpaleniem autka

a dokładniej w BMW był silnik 1,8 115km (autko z 96r zabezpieczone immobiliser)

obecnie jest w niej silnik M52B20 z 94r bez immo.

Problem polega na braku iskry na cylindrach, rozrusznik kręci ale brak reakcji.

Proszę o podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że te m52 niema zaprogramowanego immo w komputerze? Moze w kluczyku siedziała pestka. Nie grzebałeś przy okazji w centralnym zamku - niektóre nieoryginalne maja blokadę zapłonu. Pozostaje ci tylko sprawdzić czy wszystko dobrze podłączyłeś, czasami taka ******ła jak otwarte gniazdo diagnostyczne i silnik nie odpali. Musisz szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że te m52 niema zaprogramowanego immo w komputerze? Moze w kluczyku siedziała pestka. Nie grzebałeś przy okazji w centralnym zamku - niektóre nieoryginalne maja blokadę zapłonu. Pozostaje ci tylko sprawdzić czy wszystko dobrze podłączyłeś, czasami taka ******ła jak otwarte gniazdo diagnostyczne i silnik nie odpali. Musisz szukać.

Dwu litrówka jest z 94r nie miała immmo a przy diagnostyce nie ma żadnego błędu ews nie wyszukuje

Ok, więc przejże jeszcze raz całą elektrykę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...