Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Regeneracja zawieszenia oraz hamulców e36


Szimo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam zamiar zrobić kompletną generalkę zawieszenia w swoim e36 coupe M43B16 ale po kolei.

1) Upatrzyłem sobie poliuretany i cały zestaw wyniesie mnie 800 zł.

2) Kompletne tylne zawieszenie chcę kupić z tarczami bo obecnie mam bębny.

3) Cały ten wózek, który kupię żeby nie uziemić sobie auta chcę zregenerować na podłodze i skompletowany wrzucić do auta.

4) Z przodu chcę wrzucić tarcze od M3 315 mm.

5) Mam cztery amortyzatory KONI ze sprężynami.

Pytania.

Jakie problemy mogą mnie spotkać przy montażu tarcz z M3?

Jakie tuleje na przód? Wszystko podpasuje czy będę musiał zmieniać wahacze?

No i najważniejsze pytanie. Gdzie we Wrocławiu mogę dać KONI do regeneracji bo mam używki które otrzymałem w prezencie więc myślę, że warto o nie powalczyć. Szukam profesjonalnego warsztatu, który nie zrobi tego na odwal się.

Czuje, że będzie dyskusja :)

(w przyszłości planuję swap motoru stąd wzmocnienia hamulców).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tarcze z m3 to zaciski na bank do wymiany.

Co do poliuretanu to jak kupisz przeznaczone do swojego auta powinny pasować.

A regeneracja hmm niech wypowie się ktoś kto robił.A czy koni zrobią ? słyszałem ostatnio,że regenerują najchętniej bilsteiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Tył daj z 328, a przód z e46 330 diesel, kotwica będzie konkretna i wsystko wejdzie bez większej dłubananki.

-Wózek dobrze kombinujesz tylko nie zalakieruj otworów na tuleje bo nie wejdą - zmniejszy się srednica otworu, najlepsze rozwiązanie oddać na piaskowanie i malowanie proszkowe. Samemu też można to ładnie zrobić cynk+podkład+baran.

Z przodu masz tylko jedną parę tulei - te na wachaczu, wsadz litą metalową dla drifterów albo pełną gumę. Bardziej wybijają się sworznie - wszystko wymień na lemfordera.

Najważniejsze na co będzie ten swap? bo teraz to masz poloneza i z hantlami od M3 ładnie będzie to wyglądać i nic więcej. No przy okazji dobrze będzie opony niszczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnikiem to jest tyle opcji, że ja co chwile mam jakąś inną koncepcje dlatego najpierw chcę zrobić zawieszenie kompletne bo on się już prowadzi jak polonez :/ Auto jest całe wyprute więc to nie będzie wystawowy samochód. Zależy mi tylko na jego osiągach i właściwościach jezdnych. Cały przód wstawić od e46? Co mam konkretnie kupić na przód? Amatorsko pracuje w garażu i cały czas się uczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz hamulce z e46 wystarczy kupić zacisk i tarczę przód z 330d i to pasuje na zwrotnicę e36 przód - pamiętaj że wtedy felgi 15 cali już nie wejdą.

hej zacisk tarcze i wazne jest jarzmo bo inne niz z 3.0d nie podejdzie nigdy nie zalozy nic mniejszego jak 17 ":p

Edytowane przez darozxr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...