Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Uturbienie M54B22 info


Markus9292

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Chciałbym się dowiedzieć informacyjnie co bym musiał kupić i co przerobić, żeby uturbić moje M54B22. Jakie turbo, może być z Audi, Volvo albo czegoś innego czy musi być dedykowane pod ten silnik? Może ktoś z was już bawił się w to :) wątek stworzyłem po to, żeby na razie się dowiedzieć, a nie już zakładać wszystko :D Dzięki za informacje :) Może i jest to nie opłacalne, lepszy swap czy coś ale chciałbym się tylko dowiedzieć tych informacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napisze troche inaczej. Jak masz hajs i pogodzisz sie z tym ze to nigdy ci się nie zwróci to zorientował bym się jaki potencjał ma taki silnik. Np. www.k64.pl www.garage.k64.pl www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl SKLEP repliki gt35 - BMW TURBO k64 & KOMPRESOR PERFORMANCE TURBOCHARGER SUPERCHARGER GT35 GT40 M50 M52 S50 S52 k64@tlen.pl chłopaki mają temat ogarnięty na maxa. Sprzedają nawet gotowe kity do BWM (turbiny, przekładki pod głowice itd.). Wszystko pewne i sprawdzone bo sporo projektów zrobili. o niektórych rodzynkach można poczytać na racingforum. Z tego co sie orientowałem to największą popularnością cieszą się silniki M50( ze względu na żeliwny blok, bodajże) Z takiego spokojnie wyciska się 450KM happy_bmw

Swap na pewno wyjdzie taniej ale nie robi takiego przeciągu jak uturbione bmw :BMW fuck Mercedes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chyba myslał,że za kilka stów zrobi z auta rakietę :) Ale musiałby wsadzić prawie wartość auta więc...Polecam wsadzić mocniejszy piec i resztę chociaż i tak może się zdziwić jak będzie chciał wszystko na tiptop i zobaczy jakie wyjdą koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jakich milion, każdy by chciał... tylko chciał.

m54b22 i turbo to strasznie poroniony pomysł bo musisz mieć minimum 20 tys żeby wogóle myśleć o dobrym tubo z przygotowaniem silnika. W ten motor możesz dmuchnąć o,3 może 0,4 bara bez otwierania motoru i to koniec jego wyzymałości. Jak hubert zauważył ten silnik nie ma chłodzonego denka tłoka, ma tłoki z kartonu i mało przepustową głowicę. Generalnie nie jest prostym silnikiem do budowy turbo.

Na twoim miejscu włożył bym 3.0 i cieszył się bezawaryjością ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...