Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Nie chce odpalić nie kręci


Kosa

Rekomendowane odpowiedzi

Taka sytuacja: w poniedziałek spokojnie jeszcze jezdzilem, odstawilem auto. We wtorek kupilem sobie nowe baterie do drugiego kluczyka zeby byl na zapas (lezal dluzszy czas bez baterii - taki dostalem z autem). Chcialem zaprogramowac nowy kluczyk ale po kilkunastokrotnej probie odposcilem... Chcialem wyjechac do sklepu i lipa kontrolki zapalaja sie napiecie ok. 12.4 i nie kreci nawet nie cyknie. Na kluczyku ktory wczrsniej dzialal centralny funkcjonuje ok ale tez nie kreci....

Co moglo pojsc nie tak.. Nie mialem nigdy problemow z odpalanie poza tym jak padla pompa ale przynajmniej krecil.

EWS ? Ale drugi kluczyk powinien dzialac... Bezpiecznik? Ktory?

Czy cos INPA moge sobie pomoc?

Wysłane z mojego myPhone Cube za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zczytaj błędy z silnika i ews, być może kluczyk zablokował ews co nie powinno się zdażyć ale różnie to bywa, możesz też dobrać się do ews i posłuchać czy po włożeniu kluczyka cyka w nim przekaźnik, lub zewrzeć ze sobą dwa grube przewody przy ews i sprawdzić czy wtedy zakręci, Ale zacznij najlepiej od czytania i kasowania błędów

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez grzesiek2304
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pilot nic nie ma do immobila.. chyba ze przy probie jakos go zblokowales ale watpie,pilot raczej otwieranie i alarm ale bez bateri jak byl dluzszy czas on jest nie synchronizowany wiec poprostu wszystko dziala z kluczyka a poki pilota nie synchronizujesz jest nie aktywny. takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pilot nic nie ma do immobila.. chyba ze przy probie jakos go zblokowales ale watpie,pilot raczej otwieranie i alarm ale bez bateri jak byl dluzszy czas on jest nie synchronizowany wiec poprostu wszystko dziala z kluczyka a poki pilota nie synchronizujesz jest nie aktywny. takie moje zdanie

No tak ale dlaczego nie odpala na tym na ktorym jezdzilem dotychczas...

Wysłane z mojego myPhone Cube za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest w e36 ale powinno być tak:

- model samochodu

- silnik

- kod silnika

- sprawdzenie błędów (F4)

- synchro EWS z DME.

Po tym zabiegu można odpalać samochód.

-

gdy wysypuje się synchronizacja ews z silnikiem to rozrusznik kręci ale auto nie odpala, a jak rozrusznik nie kręci to ews nie widzi kluczyka, lub to jakiś problem z bezpiecznikiem czy przekaźnikiem, podłącz pod kompa i wrzuć błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od tego mogłeś zacząć ;) masz dołożoną centralkę, szukaj jej pod kierownicą (zwykle tam pakują) odczytaj nazwę i poszukaj instrukcji w necie.

W obudowie pilota musi być pestka do immo, zobacz czy się przypadkiem nie przestawiła ze swojego miejsca, musi być jak najbliżej przodu pilota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem grot i nic nie znalazlem...

Odkrylem ze po nieudanej probie kodowania ori klucza jezeli nie moge odpalic (problem taki jaki opisuje od poczatku) moge wszystko odblokowac przy uzyciu kluczyka tzw. Hotelowego. Nim odpalam a po nim moge odpalic kazdym innym do czasu zamkniecie i ponownego otworzenia auta

Wysłane z mojego myPhone Cube za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez Kosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...