Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Co myslicie o takim turasie +Foty strona 2 i Vin


lumma1

Rekomendowane odpowiedzi

E36

1997 rok,1.8 m43 łańcuch ,230 tyś.km, orientgrau ,pełny m Pak (czarny sufit,pół skóry,kiera,progi zderzaki lusterka,klimatronik,elektryka)chyba jest obniżona , tylko że automat - samochód dla Mojej Pani za bardzo fajne pieniądze ok 3-4tyś. trzy elementy do malowania

Juto wrzucę foty

pytanie czy warto se głowę zawracaćpytanie_bmw

attachment.php?attachmentid=33911&stc=1

Edytowane przez lumma1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 100% się zgadzam, dla kobity tylni napęd = drzewo albo rów. szukaj coś z przednim napędem.

Młoda jeździła Omegą B kombi i dawała radę

Na razie mam tylko jedną fotę rdza na tylnym nadkolu ,błotnik prawy zderzak i pas z nerkami do malowania

attachment.php?attachmentid=33910&stc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże ...co za bzdury.....

Z chęcią zobaczę jak kobieta lub niedoświadczony kierowca jedzie e36 bez absu i asc+t po oblodzonej jezdni. Moze w e46 to nie problem ale stare trójki - życzę powodzenia.

Luma wydęb więcej zdjęć zwłaszcza pod maską i wnętrze bo wydaje się że są jakieś skórki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią zobaczę jak kobieta lub niedoświadczony kierowca jedzie e36 bez absu i asc+t po oblodzonej jezdni. Moze w e46 to nie problem ale stare trójki - życzę powodzenia.

Luma wydęb więcej zdjęć zwłaszcza pod maską i wnętrze bo wydaje się że są jakieś skórki.

gościu mi coś przysłać nie może jutro sam jadę tak są pół skóry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią zobaczę jak kobieta lub niedoświadczony kierowca jedzie e36 bez absu i asc+t po oblodzonej jezdni. Moze w e46 to nie problem ale stare trójki - życzę powodzenia.

Luma wydęb więcej zdjęć zwłaszcza pod maską i wnętrze bo wydaje się że są jakieś skórki.

nie chcę mi się z tobą dyskutować ,bo według ciebie kobieta nie może opanować tylnonapędówki bez systemów bezpieczeństwa.... a ja osobiście znam takie babki ,które jeżdża od wielu, wielu lat różnymi autami[ [ w tym tak strasznymi tylnonapędowymi bolidami ] i jakoś dają sobie radę ; przykłady ??? pierwszy i mi najbliższy: moja Edyta- ma prawo jazdy od 93 roku , na koncie ani jednej stłuczki,wypadku... a o oblodzonych drogach to uwierz mi ,że coś wiemy tu gdzie mieszkamy...

poza tym ile w tym roku miałeś dni z oblodzoną nawierzchnią??? także dla kobiet to najlepiej audi quattro i kolcowane opony ,to może jakoś ogarnie wyjazd do pracy i po kartofle do warzywniaka....]

ps. przeziębiony jestem i mam podły nastrój.. także sorry..

ale dalej twirdzę ,że kobiety mogą być dobrymi kierowcami.... choć ,rzeczywiście niektóre powinny dostać uprawnienia co naj wyżej na wózek w tesco

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią zobaczę jak kobieta lub niedoświadczony kierowca jedzie e36 bez absu i asc+t po oblodzonej jezdni. Moze w e46 to nie problem ale stare trójki - życzę powodzenia.

Luma wydęb więcej zdjęć zwłaszcza pod maską i wnętrze bo wydaje się że są jakieś skórki.

Tak sie sklada ,ze jednym z moich klientow jest czlowiek ktory sam lata w rajdach jak i na rakietowej jest instruktorem jazdy subaru.W opini tak doswiadczonego kierowcy lezy fakt ze jak to powiedziales ''na lodzie'' nikt prawie nie ma szans bo jesli mowimy o nawierzchni lod 100% to auto jest bezwladne...nawet jesli jest ''troche ''inaczej czesto nawet doswiadczonym posiadaczom 4x4 sam samochod nic nie pomoze....nie mozna mierzyc wszystkich jedna miara tyl naped jest zdradliwy dla kazdego taka jest prawda.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę mi się z tobą dyskutować ,bo według ciebie kobieta nie może opanować tylnonapędówki bez systemów bezpieczeństwa.... a ja osobiście znam takie babki ,które jeżdża od wielu, wielu lat różnymi autami[ [ w tym tak strasznymi tylnonapędowymi bolidami ] i jakoś dają sobie radę ; przykłady ??? pierwszy i mi najbliższy: moja Edyta- ma prawo jazdy od 93 roku , na koncie ani jednej stłuczki,wypadku... a o oblodzonych drogach to uwierz mi ,że coś wiemy tu gdzie mieszkamy...

poza tym ile w tym roku miałeś dni z oblodzoną nawierzchnią??? także dla kobiet to najlepiej audi quattro i kolcowane opony ,to może jakoś ogarnie wyjazd do pracy i po kartofle do warzywniaka....]

ps. przeziębiony jestem i mam podły nastrój.. także sorry..

ale dalej twirdzę ,że kobiety mogą być dobrymi kierowcami.... choć ,rzeczywiście niektóre powinny dostać uprawnienia co naj wyżej na wózek w tesco

Przemo moj wujcio zna laske ktora z mezem lata po rajdach subaru i on przyznaje ze z nia nie ma szans co wiecej kolesie gdy ta po odcinku zdejmuje kask sa w poteznym szoku ze jest kobieta....:lol: takze popieram ze nie mozna przekreslac plci pieknej w wielu kwestiach gdyz mozna sie barddzo mocno zdziwic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak do rejestracji to dużo pieniędzy wyjdzie.

3-4 +rej ok 1500 + malowanie i coś jeszcze wyjdzie i 6-6, 5 tys bedzie jak nic.

Forumowiczów ma na sprzedaż taką zieloną zobacz do działu ogłoszeń chociaz dbana cacana i historia znana.

Ale to moje ciche zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona ujeżdżała poprzednią e39 528i dwa lata bez ABS i trakcji bo sterownik był walnięty a nogę ma ciężką(był to jej drugi samochód po megance 1.9d).Zima czy deszcz nie robiło jej różnicy.Jak ktoś lubi jeździć i czuje samochód to da radę.Nie ma zasady kobita czy chłop.Jak niedorajda to i kut.s między nogami nie pomoże.:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę kolegi temat gdzie sprzedaje turasa - wydaję się być fajny i piecyk dla pani w sam raz. :)

http://www.maxbimmer.pl/f16/bmw-e36-316i-touring-27802/

Bynajmniej płeć piękna też potrafi ładnie ogarnąć samochody. Wychodzę z założenia że wszystko zależy od głowy i myślenia podczas jazdy, nie ważne czy kobieta czy facet. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[TABLE=class: table table-striped table-condensed, width: 677]

[TR]

[TH=class: corner, colspan: 2]41010EU66279[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD] Modellbezeichnung:[/TD]

[TD] 318I[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Ausführung:[/TD]

[TD] Europa[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Typschlüssel:[/TD]

[TD] CE41[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] E-Code:[/TD]

[TD] E36 (3)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Karosserie:[/TD]

[TD] touring[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Lenkung:[/TD]

[TD] links[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Türen:[/TD]

[TD] 5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Motor:[/TD]

[TD] M43 - 1,80l (85kW)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Antrieb:[/TD]

[TD] Heckantrieb[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Getriebe:[/TD]

[TD] automatisch[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Außenfarbe:[/TD]

[TD] Montrealblau Metallic (297)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Innenraum:[/TD]

[TD] Stoff/leder/anthrazit (C1AT)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Produktionsdatum:[/TD]

[TD] 06.05.1997[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Werk:[/TD]

[TD] Regensburg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: table table-striped table-condensed, width: 677]

[TR=class: light]

[TH] Code[/TH]

[TH] Serienausstattung[/TH]

[TH] Standard Equipment[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD] S440A[/TD]

[TD] Nichtraucherpaket[/TD]

[TD] non-smoker package[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S465A[/TD]

[TD] Durchladesystem[/TD]

[TD] Through-loading system[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S497A[/TD]

[TD] Mittelarmlehne im Fond[/TD]

[TD] Centre armrest, rear[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S548A[/TD]

[TD] Kilometertacho[/TD]

[TD] Kilometer-calibrated speedometer[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: table table-striped table-condensed, width: 677]

[TR=class: light]

[TH] Code[/TH]

[TH] Sonderausstattung[/TH]

[TH] Optional Equipment[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD] S243A[/TD]

[TD] Airbag Beifahrer[/TD]

[TD] Airbag for front passenger[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S255A[/TD]

[TD] Sport-Lederlenkrad Airbag[/TD]

[TD] Sports leather steering wheel[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S260A[/TD]

[TD] Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer[/TD]

[TD] Side airbag for driver/passenger[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S277A[/TD]

[TD] BMW LM Rad Doppelspeiche[/TD]

[TD] BMW LA wheel/double spoke[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S302A[/TD]

[TD] Alarmanlage[/TD]

[TD] Alarm system[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S314A[/TD]

[TD] Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt[/TD]

[TD] Door mirror / driver's lock, heated[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S320A[/TD]

[TD] Entfall Modellschriftzug[/TD]

[TD] Deleted, model lettering[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] P337A[/TD]

[TD] M Sportpaket[/TD]

[TD] M Sports package[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S386A[/TD]

[TD] Dachreling[/TD]

[TD] Roof railing[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S401A[/TD]

[TD] Schiebehebedach elektrisch[/TD]

[TD] Lift-up-and-slide-back sunroof, electric[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S410A[/TD]

[TD] Fensterheber elektrisch vorne[/TD]

[TD] Window lifts, electric, front[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S413A[/TD]

[TD] Gepäckraumtrennnetz[/TD]

[TD] Trunk room net[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S428A[/TD]

[TD] Warndreieck und Verbandstasche[/TD]

[TD] Warning triangle and first aid kit[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S431A[/TD]

[TD] Innenspiegel automatisch abblendend[/TD]

[TD] Interior mirror with automatic-dip[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S473A[/TD]

[TD] Armlehne vorne[/TD]

[TD] Armrest front[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S481A[/TD]

[TD] Sportsitz[/TD]

[TD] Sports seat[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S494A[/TD]

[TD] Sitzheizung Fahrer/Beifahrer[/TD]

[TD] Seat heating driver/passenger[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S498A[/TD]

[TD] Kopfstützen im Fond mechanisch[/TD]

[TD] Headrests, rear, mechanically adjustable[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S510A[/TD]

[TD] Leuchtweitenregulierung[/TD]

[TD] Headlight aim control[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S520A[/TD]

[TD] Nebelscheinwerfer[/TD]

[TD] Fog lights[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S528A[/TD]

[TD] Automatische-Umluft-Control[/TD]

[TD] AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S534A[/TD]

[TD] Klimaautomatik[/TD]

[TD] Automatic air conditioning[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S556A[/TD]

[TD] Aussentemperaturanzeige[/TD]

[TD] Outdoor temperature indicator[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S668A[/TD]

[TD] Radio BMW Reverse RDS[/TD]

[TD] Radio BMW Reverse RDS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S704A[/TD]

[TD] M Sportfahrwerk[/TD]

[TD] M Sports suspension[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S785A[/TD]

[TD] Blinkleuchten weiss[/TD]

[TD] White direction indicator lights[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] L801A[/TD]

[TD] Länderausführung Deutschland[/TD]

[TD] National Version Germany[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S863A[/TD]

[TD] Händlerverzeichnis Europa[/TD]

[TD] Retailer Directory Europe[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S879A[/TD]

[TD] Bordliteratur deutsch[/TD]

[TD] On-board vehicle literature German[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] S940A[/TD]

[TD] Sonderwunsch Ausstattung[/TD]

[TD] special equipment BMW Individual[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] P971A[/TD]

[TD] Exklusiv-Paket[/TD]

[TD] Exclusive package[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: table table-striped table-condensed, width: 677]

[TR=class: light]

[TH] Individualausstattung[/TH]

[/TR]

[TR=class: dark]

[TD]

---- Steuerung Individual

Hinweisschild BMW Individual

0940 Sonderwunsch

Aerodynamik-Aussenspiegel (wie M3) in Wagenfarbe lackiert.

in Wagenfarbe lackiert.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I git malinabmw_beer autko całkiem fajne, oby się dobrze teraz jeździło.

Dla reszty proponuję zacząć czytać ze zrozumieniem, nie twierdzę że wszystkie kobiety źle jeżdżą. CZy facet czy kobiet jak się niema rowagi na śliskiej nawierzchni to o wypadek łatwo, a że kobiety w poślizgu zazwyczaj wciskają hamulec i nic więcej wiec.... Druga sprawa i fakt oczywisty łątwiej się tylno-napędowcem rozwalić niż przednio, jak ktoś neguje ten fakt proponuję książkę do fizyki z podstawówki przejrzeć.

Myślę ze temat można zamknąć, bo jak zwykle odbiegł od głównego wątku. Luma zakładaj galerie i pokaż progres w robotach nad turasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lumma przecież wiesz od kogo to auto i w jakim stanie są te samochody i że końca z naprawami pewnie nie będzie. Auto jak dla mnie to śmietnik, zarejestrowane wyjdzie 4500zł dolicz malowanie, pewnie zaraz jakaś zawiecha, środek czystością też nie powala, więc nim się nie obejrzysz wyjdzie 6 tysi a i tak igła to nie będzie. Więc chyba lepiej poszukać czegoś zadbanego z historią pewną i przynajmniej będzie jeździło.

Teraz pomyśl sobie ile ktoś a wiadomo od kogo ten śmietnik jest zapłacił za to auto w niemczech ( i to świadczy o jego faktycznym stanie) tym bardziej, że już przez jedne ręce w polsce przeszło. Kata już nie ma na 100% bo to podstawowy zabieg. Zderzak przód na śmietnik nadkola do roboty i to nie do malowania ale już trzeba ciąć bo na lewym to już dziury są. Do tego do malowania błotnik a i pewnie jeszcze się coś znajdzie. Środek widać też bez szału, widać braki w klamce lewej, fotel bez szału kierownica łysa. Będziesz to ogarniał rok a i tak nie wiadomo co z tego będzie i jak będzie jeździło. Do tego to automat wymień olej też gorsza trzeba dać i jak policzysz po dwóch latach cały koszt samochodu to chyba nie warto. Policz też czas jaki trzeba na to poświęcić a to też kosztuje.

Edytowane przez Pakos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...