Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e39 touring 1999 rok


Krycha

Rekomendowane odpowiedzi

witam, jak poradzic sobei z rdza w e39 touring 1999 rok, korozja zaczyna wychodzic na drzwiach przednich lewa i prawa str, drzwich prawych tyl i klapie bagaznika, jak z tym sie uporac zeby po pierwszej zimie nie wychodzilo znowu? kupic golasy drzwi i klape dac do lakierowania i przelozyc caly osprzet czy dac do dobrego lakienika i niech dziala? bo z tego co slyszalem to i tak i tak wyjdzie jak jest juz rdza, wiec troszche szkoda wydac mi powiedzmy 2 tys zl na lakiernika zeby po zimie znowu ujrzec korozje? jak za to rozsadnie sie zabrac? ps, lakiernik znajomego powiedzial ze zrobi mi to za tysiaka wszsytko, czyli zeszlifuje zabezpieczy i polakieruje i porobi przejscia. co robic? dawac jemu czy szukac dzwi i klapy? dodam ze palnuje smigac tym autem jeszcze okolo roku, bo przymierzam sie do kupna nastepnego bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ile by Ci wyszlo za uzywane elementy w kolorze w dobrym stanie jak kupisz nie uzbrojone to sobie ze swoich przelozysz. Jak kupisz w zestawie od jednego kolesia to pewnie i Ci cos upusci na cenie. Albo zapytaj lakiernika ile da Ci gwarancji na to konserwowanie itp. Jak rok, to zdązysz sprzedać zanim wyjdzie, a jak wyjdzie przed rokiem, to oddaszna gwarancje8)

Kiedys miałem zrzarty blotnik w e46 titansilber i kupiłem błotnik pod kolor i jakos mega duuzej roznicy nie było widac :) Przy sprzedazy powiedzialem, ze wymienilem bo tamten rudy brał. Pokazałem zdjecia przed i po.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drzwi mialbym od znajomego co czesciami do bmw handluje po stowce gole, czyli 3 paki plus klapa w dobrym stabie 400zl. Razem 700 zl plus moj czas na przezbrojenie. Lakiernik powiedzial, ze zrobi to w 3 dni za tysiaka, ale gwarancji nie daje, ze po zimie bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, lakiernik nie daje gwarancji nawet na rok? Odpuść go bo sam Ci potwierdził, że to sensu nie ma. Haha, nie daje gwarancji, że zimę przetrzyma ehh... Jeśli znajomy znajdzie Ci dobre części, to dobrze je oglądnij, ewentualnie przeczyść z nalotów, konserwacja i zakładaj. ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym sposobem na to jest wypiaskowanie rdzy do gołej blachy, na to podkład epoksydowy i lakierowanie. Jeśli lakier nie będzie uszkodzony to nie ma szans żeby rudy wyszedł nawet po dwóch zimach. Sam przerabiałem ten temat z klapą i już trzeci rok jest cacy:)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...