Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E36 Cabrio Pniewy


Maajkii

Rekomendowane odpowiedzi

Siema Pany! szukam Cabrio! ;) No i cos tam upatrzylem a w niedziele mam zamiar kupic..

BMW e36 Cabrio 2.0LPG (German Stance Gwint Gleba Sportsitze) Zamiana Pniewy ? OLX.pl

Co do poprawek lakierniczych wiadomosc od wlasciciela :

przy klapie od dachu pojawia sie rdzewka. niestety bol kazdej e36 cabrio. kilka rysek male obtarcie na przednim zderzaku. progi i podloga zdrowiutka.

A no i co do dachu... Wlasciciel pisze : Brakuje czujnika w zamku bagaznika. Po zalozeniu powinno działać.

Dodam ze z zewnatrz juz ja widzialem, prezentuje sie calkiem niezle, wlasciwie przejezdzalem zobaczylem i znalazlem na OLX.

Myslalem ze moze ktos zna albo cos..

No i na co zwrocic uwage w cabrio, wiadomo czy nie cieknie. Pojedziemy na jakas myjke. Moze dorzucic mi hardtop za 1500zł, dobra to cena?

Pozdro Mikehappy_bmw

Byłbym zapomniał. VIN :

WBABJ110X0EE04565

[TABLE=class: table table-striped table-condensed]

[TR]

[TH=class: corner, colspan: 2]Data for vehicle identification number: WBABJ110X0EE04565[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]Model description:[/TD]

[TD]320I[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Market:[/TD]

[TD]Europa[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Type:[/TD]

[TD]BJ11[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]E-Code:[/TD]

[TD]E36 ©[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Chassis:[/TD]

[TD]Cabriolet[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Steering:[/TD]

[TD]links[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Doors:[/TD]

[TD]2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Engine:[/TD]

[TD]M50 - 2,00l (110kW)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Drive:[/TD]

[TD]Heckantrieb[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Transmission:[/TD]

[TD]manuell[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Body Color:[/TD]

[TD]Cosmosschwarz Metallic (303)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Upholstery:[/TD]

[TD] (0520)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Production date:[/TD]

[TD]23.08.1994[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Assembled in:[/TD]

[TD]Regensburg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]


[TABLE=class: table table-striped table-condensed]

[TR=class: light]

[TH]Code[/TH]

[TH]Sonderausstattung[/TH]

[TH]Optional Equipment[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]S301A[/TD]

[TD]Diebstahlwarnanlage[/TD]

[TD]Alarm systems[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S306A[/TD]

[TD]Fernbedienung für Zentralverriegelung[/TD]

[TD]Remote control for central locking[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S380A[/TD]

[TD]Hardtop-Vorbereitung[/TD]

[TD]Hardtop-preparation[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S388A[/TD]

[TD]Verdeck schwarz[/TD]

[TD]Softtop, black[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S398A[/TD]

[TD]Verdeck EM halbautomatisch[/TD]

[TD]Softtop, electromech. semiautom.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S440A[/TD]

[TD]Nichtraucherpaket[/TD]

[TD]non-smoker package[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S464A[/TD]

[TD]Skisack[/TD]

[TD]Ski bag[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S473A[/TD]

[TD]Armlehne vorne[/TD]

[TD]Armrest front[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S481A[/TD]

[TD]Sportsitz[/TD]

[TD]Sports seat[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S510A[/TD]

[TD]Leuchtweitenregulierung[/TD]

[TD]Headlight aim control[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S520A[/TD]

[TD]Nebelscheinwerfer[/TD]

[TD]Fog lights[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S542A[/TD]

[TD]Check-Control[/TD]

[TD]Check Control[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S556A[/TD]

[TD]Aussentemperaturanzeige[/TD]

[TD]Outdoor temperature indicator[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S687A[/TD]

[TD]Radiovorbereitung[/TD]

[TD]Radio preparation[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]L811A[/TD]

[TD]Länderausführung Belgien[/TD]

[TD]National version Belgium[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S900A[/TD]

[TD]Elektronische Wegfahrsperre[/TD]

[TD]Electronic immobilizer[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Edytowane przez Maajkii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena za hardtop dobra :) z tą rdzawką na klapie to jakaś bajka bo widziałem kilka i w mojej też objaw ten nie występuje ;) ciekawe jakiego czujnika w zamku brakuje ?? tam jest normalny centralny zamek a na niego działa mikro styk zabudowany pod klapą dachu jak klapa dachu jest nie domknięta to bagażnika nie otworzysz można to przeforsować jedynie kluczykiem . sprawdź stan linek po otwarciu dachu na tylnych słupkach oraz plastików i materiału od wewnątrz na pewno coś będzie nie tak bo to jest przypadłość tego modelu tak samo stan szwów dachu obejrzyj bo koszt przeszycia spory od 600zł wzwyż ,sprawdz czy pod klapą dachu nie zbiera się woda i stan uszczelek łączących dach z podnoszonymi szybami bo uszczelki też drogie , podjedź gdzieś na myjnie i polej po aucie tak solidniej bo teraz to wilgoci nie będzie :) co do usterki dachu to może być wiele od modułów poprzez drążki linki taśmy i czujniki do samych silników które są dwa zabudowane w bagażniku po lewej stronie w nadkolu idzie do nich linka awaryjnego otwierania która znajduje się z dźwignią pod tylną kanapą też po lewej stronie , po zdjęciach wydaje się być warta tej kasy do tego daje ci windschota tak jak pisze wart 500-600zł a nie wieje w głowę bez dachu :) tyle co pamiętam jak coś pisz :)

Edytowane przez mariusz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz po cichu liczylem na Twoją odpowiedź :P

Z tym zamkiem to ten w klapie co jest i jest czujnik na nim czy cos takiego, tak mi to wytlumaczyl. Dzwonilem do chlopakow od bmw w polkowicach i mowil ze do ogarniecia na spokojnie wiec sie nie martwie :) Dach ma nowe poszycie z tego co wiem, kurde no napaliłem się na nią a nie powinienem :D Jak mozesz podeslij mi prosze swoj numer na PW, jak sie z nim spotkam i cos tam zobacze to bede dzwonic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręcznie zawsze się otworzy :D ale jak coś pokitrane z instalacją to nie będzie działało. U mnie w e46 jak jest klapa otwarta to kontrolka zapala się na czerwono, i nic się nie dzieje, jak jest nie domknięty schowek na dach w bagażniku to zapala się na pomarańczowo a jak na zielono to idzie bez problemów. Obstawiam, że prosta sprawa z tym dachem nie będzie, bo jak by tak miało być to koleś sam by to naprawił, trochę siara otwierać ręcznie dach pod dyskoteką :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma klimy?? i dach jest półautomatyczny, tylko proszę mi nie pisać, że w cabrio klima nie jest potrzebna, bo jest tak samo jak w każdym innym aucie. Średnia przyjemność stać na światłach w taką pogodę jak dzisiaj i w dynie wali słońce, plecy mokre, pot spod pachy i jak pod remizę podjedziesz wieczorem na tych czerwonych skórach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z elektryką może być sporo walki, albo rozgrzebanie połowy auta aby to naprawić, co do rdzy w " typowym miejscu " to bujda, więc przyjrzyj mu się dokładniej. LPG jeszcze w kabriolecie nawet nie skomentuję...

Reasumując - cena nie powala, kolorystyka wnętrze jest fajna i ogólnie auto źle nie wygląda, jednak na Twoim miejscu prędzej zainteresowałbym się danym egzemplarzem, bo długo nie wisi, opis zachęca, a odległość masz podobną, do tego auto bez " ulepszeń" a co z nim zrobisz będzie już wyłącznie Twoją bajką.

Pozdrawiam.

BMW Seria 3 BMW 320i Cabrio full opcja - Hardtop Windshot Automat BEZ TUNINGU - OTOMOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość rzeczy jak chłopaki piszą to sprawa gustu ja klimy nie potrzebuję bo i tak mało jeżdżę oczywiście jak by była to tylko na plus ale nie było to moim priorytetem tą co Cember666 wrzucił to nie wiem czy taki szał cenowy zależy czy chcesz klasyka czy idziesz w germana do tego automat jest dla mnie dyskwalifikacją i nie ta cena za automat , w tej nie masz m-paka i dobrej felgi a to już spory wydatek sam zdecydujesz co tam wolisz, na pewno ta zielona karków na ulicy ukręcać nie będzie :) co do gazu no ja do swojej bym nigdy nie założył ale jak pisałem ja mało jeżdżę :) w e36 nie ma kontrolek sygnalizacji klapy tutaj jak bagażnik nie domknięty to nie otworzysz dachu a jak klapa bagażnika to odwrotnie , awaryjnie dach zawsze zamkniesz i otworzysz ciągnąc za dźwignię pod kanapą wtedy odpadają silniki z przekładni i dach ręcznie działa jak i klapa dachu :) tel. do mnie 509-953-336 jak w czymś mogę pomóc z tym że słabo u mnie z zasięgiem bo plus to taka już firma że tylko w reklamie ma 95% kraju :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zwolenników gazu nie należę, ale jestem w stanie pojąć że ktoś traktuje auto czysto użytkowo,sporo jeździ,uważa że to oszczędność i do tego nie chciał diesla, więc buja się gazówką, ale w przypadku kabrioletu który z przyczyn wiadomych nie jest autem specjalnie użytkowym, ani zdrowo-rozsądkowym, a raczej przyjemną zabawką, do jazdy głównie w ładną pogodą i wolnych chwilach,więc kolosalnych przebiegów robił nie będzie i nie rozumiem sensu trucia gazem takich aut, pomijam już że bagażniki w takich autach pojemnością też nie powalają, a po zamontowaniu butli nie będzie jej prawie wcale, jasne może być zamiast koła zapasowego, a pytanie gdzie koło, z tyłu na kanapie dla ozdoby ?

Poza tym jak już ma wpaść LPG to lepiej to zrobić samemu i przynajmniej wiedzieć że wszystko jest jak trzeba, ale tutaj dochodzą kwestie opłacalności i przy cenach instalacji dobrej jakości zaraz wyjdzie że byłoby to bez sensu w większości przypadków biorąc pod uwagę wartość auta,koszt instalacji i zakładane przebiegi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz to totalną bzdura, żona jeździ do pracy codziennie 80 km, więc instalacja już się dawno zwróciła. Pi drugie przy zamkniętym dachu bagażnik jest podobnej wielkości i po trzecie to że żona jeździ tym codziennie do pracy nie znaczy, że nie można tym jeździć dla przyjemności wieczorami czy na weekendy. Może niech w sprawie cabrio wypowiadają się ludzie którzy mieli z typem pojazdów większe doswiadczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz to totalną bzdura, żona jeździ do pracy codziennie 80 km, więc instalacja już się dawno zwróciła. Pi drugie przy zamkniętym dachu bagażnik jest podobnej wielkości i po trzecie to że żona jeździ tym codziennie do pracy nie znaczy, że nie można tym jeździć dla przyjemności wieczorami czy na weekendy. Może niech w sprawie cabrio wypowiadają się ludzie którzy mieli z typem pojazdów większe doswiadczenie

Polać mu ! :drunk: viviek z tego co wiem też jeździ bezdasznikiem na codzien, ja sam nie posiadam cabrio ale mam teraz furę z lpg, jeżdżę codziennie do roboty po mieście i w trasy ok 2 tys miesięcznie, mam 4,2 silnik butla lpg w kole, zamiast koła zapasowego jak piszesz piankę do uszczelnienia i kompresor -> do wulkanizatora dojedziesz, bagażnik mam cały, a koszta ... hmmm 35 zł za 100 km, w e60 3,0d w mieście paliła 11l ropy czyli jakieś 50-55 zł, --> jak widzisz można ograniczyć koszta i to sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zwolenników gazu nie należę, ale jestem w stanie pojąć że ktoś traktuje auto czysto użytkowo,sporo jeździ,uważa że to oszczędność i do tego nie chciał diesla, więc buja się gazówką, ale w przypadku kabrioletu który z przyczyn wiadomych nie jest autem specjalnie użytkowym, ani zdrowo-rozsądkowym, a raczej przyjemną zabawką, do jazdy głównie w ładną pogodą i wolnych chwilach,więc kolosalnych przebiegów robił nie będzie i nie rozumiem sensu trucia gazem takich aut, pomijam już że bagażniki w takich autach pojemnością też nie powalają, a po zamontowaniu butli nie będzie jej prawie wcale, jasne może być zamiast koła zapasowego, a pytanie gdzie koło, z tyłu na kanapie dla ozdoby ?

Co? xD

Poczytaj o najnowszych instalacjach gazowych. To nie jest tak jak 20lat temu, że gaz rozpierdalał silnik po 10tyś km, śmierdziało nim niemiłosiernie w kabinie i do tego nie jehcało.

Wiele ludzi zapomina, że auto na LPG traktuje się inaczej niż na benzynie i niektóre wymiany i serwisy robi się częściej. Potem ludzie piszą, że gaz tylko do kuchenek, ropa do traktora a bezyna 5zł na litrze tylko do rpawdziwego auta.

Ja mam zapasówkę w bagażniku i jakoś mi nie przeszkadza (ale to coupe a nie cabrio).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co? xD

Poczytaj o najnowszych instalacjach gazowych. To nie jest tak jak 20lat temu, że gaz rozpierdalał silnik po 10tyś km, śmierdziało nim niemiłosiernie w kabinie i do tego nie jehcało.

Wiele ludzi zapomina, że auto na LPG traktuje się inaczej niż na benzynie i niektóre wymiany i serwisy robi się częściej. Potem ludzie piszą, że gaz tylko do kuchenek, ropa do traktora a bezyna 5zł na litrze tylko do rpawdziwego auta.

Ja mam zapasówkę w bagażniku i jakoś mi nie przeszkadza (ale to coupe a nie cabrio).

No właśnie a kupując auto z drugiej ręki z LPG tej gwarancji nie masz,bo mało kto użytkuje auto z instalacją w tym kraju należycie i kończy się tak że jeśli cieszy to i tak tylko tego kto zakładał,następnych właścicieli już nie.Osobiście nie znam - widocznie za mało bywałem na zlotach forumowych - nikogo zadowolonego z LPG w aucie po dłuższym okresie użytkowania, dodam że moim pierwszym autem był pojazd z LPG i ratowało mnie tylko że miałem go zakupionego z fabrycznym LPG już z salonu i z każdą ******łą jeździłem póki trwała gwarancja, bo mimo przestrzegania interwałów wymian materiałów i części eksploatacyjnych,jeździe dość sporo na benzynie itd. ciągle coś niedomagało, mimo że silnik był relatywnie prosty, a instalacja " nie na gwoździu ".

Pominę już zakaz wjazdu takimi autami np. do garaży podziemnych, bo przy moim trybie funkcjonowania miało to niebagatelne znaczenie, ale dla kogoś może to być nieistotne bo auta w nich po prostu nie parkuje.

Pakos widzę że strasznie się napinasz zapominając że forum służy do wymiany opinii, pozostaje mi więc pogratulować Ci zmysłu ekonomiczno-biznesowego i życzyć dalszej bezawaryjności oraz wielu kolejnych kilometrów pokonywanych bez problemu i po znikomych kosztach, co do mojego doświadczenia z " bezdasznikami " wystarczy że przejrzysz galerie choćby na tym forum, czy bmw sporcie i z pewnością dasz radę ocenić wg kryteriów własnych stopień mojego doświadczenia w tej kwestii.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Edytowane przez Cember666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gazu... W kazdym aucie poza audi S3( koszt 100km - 100zł zaluje ze nie mialem gazu) i 330D ( z przyczyn oczywistych ) miałem LPG. Zadnych problemow nigdy, no moze poza jednym w E36 gdzie naprawa i tak kosztowala 35zł. Wiadomo, olej zmieniam czesciej bo co 8kkm, no i filterek od gazu oczywiscie tez. Pozatym mam kumpla co w gazowni robi i mniejwiecej jestem obcykany na co zwrocic uwage. No i lubie LPG, oczywiscie nie zagazowalbym auta typu BMW M3, M6 itd. Ale mimo wszystko nie mam nic przeciwko instalacji LPG.

A co do auta, chyba raczej biore. Juz mala negocjacja ceny przez telefon byla, gosciu konkretny. Ma jakies tam faktury na to co napisal co robil, wiec mysle ze ubije targu. Kwestia tylko sprawdzic szczelnosc dachu, podpiac pod kompa i zobaczymy.. W niedziele jestem wstepnie umowiony, na pewno bede dzwonic do Mariusza jak czegos nie bede wiedzial bo szczerze to nie mialem stycznosci z E36 w Cabrio... No i dzwonilem juz do Jasia jak z czasem stoi zeby climatronic zalozyc. Chcialbym zeby jako jedyne auto zostalo dluzej niz pol roku. Chce germana na weekendy i w tym kierunku go zrobie a mysle ze sie nadaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakos widzę że strasznie się napinasz zapominając że forum służy do wymiany opinii

no właśnie nie zapominam i sprostowałem twoje wypowiedzi. Cabrioleta używam już 3 rok jest ono używane codziennie, mało tego, bo żona aplikuje fotelik i spacerówkę do bagażnika i nie ma problemów z wyjazdem z małym dzieckiem na zakupy, mimo gazu i napchanego audo w bagażniku, więc nie wiem skąd takie spostrzeżenia, że to auto tylko na niedzielne wypady bez dachu . Ja nie mam czasu siedzieć na forach godzinami i śledzić, kto jakie doświadczenia ma z jakimi autami, bo ja nimi głównie jeżdżę a nie wymieniam się opiniami na forum, oba auta rocznie u mnie w domu robią około 70 000km i spostrzeżenia co do walorów użytkowych tego rodzaju nadwozia są całkowicie odmienne od twoich.

Oczywiście fajnie zrobić auto tak jak mariusz, ale nawet on przyzna, że takie auto do codziennej eksploatacji na dojazdy do pracy i po bułki do biedry się nie nadaje, ale ze względu na niskie zawieszenie i felgi a nie na rodzaj nadwozia.

Wracając do głównego tematu to ja mam kilka zastrzeżeń co do tego auta, koleś napisał, że przód niższe sprężyny a tył gwint, więc chyba ktoś tu trochę na kasie przyoszczędzał, żeby nie było, że przy dłuższej eksploatacji wyjdzie jeszcze parę spraw. Skoro ma być to auto na niedziele, to bym kupił coś w serii w stanie idealnym i powoli wszystko robił pod siebie, co też daje sporo frajdy i satysfakcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz, ale nawet on przyzna, że takie auto do codziennej eksploatacji na dojazdy do pracy i po bułki do biedry się nie nadaje, ale ze względu na niskie zawieszenie i felgi a nie na rodzaj nadwozia.

dokładnie , dlatego mam drugą z normalnym zawiasem właśnie z LPG na który narzekać nie mogę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...