Kondziu Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Panowie potrzebuję w dobrym stanie kompresor do NIVO do E39. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baran Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 mam 787 178 225 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 23 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Powiedz szefie jaka cena, czy cichutko pracuje i czy posiada wszystkie szczelne przewody. Jest szansa na zdjęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1989 Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 mam 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Kondziu, co w Twoim nie dziala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 24 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A wiesz co, powiedzmy raz na 4 dni siada mi poduszka po prawej stronie. I tak gdybam, że gdyby właśnie poduszka miała nieszczelność to siedziałby na glebie codziennie. A dzieje się to raz na jakiś czas. Więc albo sprężarka albo gdzieś jest nieszczelność na przewodach. W sumie za specjalnie nie wiem jak to sprawdzić dokładnie. I z tego co się dowiedziałem, to sprężarka powinna pracować cichutko, praktycznie niesłyszalnie, a moją już słyszę siędząc w samochodzie, pracuje jak prawdziwy kompresor ale bez przesady, po prostu jest słyszalna. Więc może w niej leży przyczyna. Mam małego dylemata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Mam ten sam problem, też siada mi prawa strona. I też zastanawiam się od czego zacząć. U mnie o tyle dziwny jest temat że raz siada po 15 minutach postoju, a nie raz stoi dwa tygodnie w garażu i jest wszystko git. Załóż temat to może ktoś coś podpowie:bmwsexemofg3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) zanim jeszcze wymienicie kompresory (Ty Kondziu masz głośny więc u Ciebie będzie raczej wymiana, chociaż możesz sprawdzić czy masz wszystkie wygłuszenia bo generalnie te kompresory ciche nie są) zobaczcie jeszcze czy nie rozleciały Wam się szybko złączki między poduszką a zbiornikiem powietrza. Jak kiedyś u Taty w aucie rozwaliłem poduchę wystarczyła cała noc i auto miało glebę W razie jakby się ktoś z Was zdecydował naprawiać taki kompresor to odrazu napisze że pracuje w firmie, która produkowała tą część na OEM i w dalszym ciągu produkuje takie rozwiązania do topowych samochodów klasy premium i sport . Tak więc służę wiedzą ale tylko w zakresie kompresora. W razie czego: mam dostęp do schematów pneumatycznych, wykazu części, części może i też, rysunków technicznych etc. Co do waszego opadania auta, nie pamiętam ale chyba INPA albo DIS a możliwość zrobienia testu szczelności na zasadzie spadku ciśnienia. Zresztą to też możecie sobie zrobić sami wodą z mydłem - mówię tutaj o przyłącza pneumatyczne. Numery producenta (nie BMW) to 415 403 100 0 lub 415 403 400 0 lub 415 403 301 0. P. Edytowane 25 Września 2015 przez efendi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 A powiedz mi w którym miejscu w samochodzie znajde te szybkozłączki? Bo u mnie jest o tyle dziwna sprawa że jak zaparkuje auto pod robotą to pół godziny i gleba. Wystarczy że otworze auto, kompresor się włączy, auto wypoziomuje i trzyma aż do fajrantu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Z bagaznika masz dostep do tego, tam tez sa sruby co trzymaja poduche. Ja stawiam na poduche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 I od tego chyba zaczne. A powiedz mi lepiej kupić nowy zamiennik czy używke? Zawieszenie m-technik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 28 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 U mnie jeśli chodzi o wygłuszenie jest sprawa tip top. Wszystko na swoim miejscu. W ogóle instalacja w bagaju wygląda jak nowa. W sobotę wszystko sprawdziłem, do czego miałem dostęp. Nie znalazłem ani nie natknąłem się na żadne niepokojące zjawisko. Nie mogłem tylko, bo nie wiedziałem jak dostać się do zbiornika powietrza. Tu macie linka: z filmem jak wygląda instalacja nivo w bagaju touringa E39 i dokładnie widać do czego jest dostęp. Przewód niebieski to koło prawe a przewód czerwony to lewe. Może komuś się przyda bo nagrałem seriala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi