Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kupię kompresor do zawieszenia NIVO do E39.


Kondziu

Rekomendowane odpowiedzi

A wiesz co, powiedzmy raz na 4 dni siada mi poduszka po prawej stronie. I tak gdybam, że gdyby właśnie poduszka miała nieszczelność to siedziałby na glebie codziennie. A dzieje się to raz na jakiś czas. Więc albo sprężarka albo gdzieś jest nieszczelność na przewodach. W sumie za specjalnie nie wiem jak to sprawdzić dokładnie. I z tego co się dowiedziałem, to sprężarka powinna pracować cichutko, praktycznie niesłyszalnie, a moją już słyszę siędząc w samochodzie, pracuje jak prawdziwy kompresor ale bez przesady, po prostu jest słyszalna. Więc może w niej leży przyczyna. Mam małego dylemata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, też siada mi prawa strona. I też zastanawiam się od czego zacząć. U mnie o tyle dziwny jest temat że raz siada po 15 minutach postoju, a nie raz stoi dwa tygodnie w garażu i jest wszystko git. Załóż temat to może ktoś coś podpowie:bmwsexemofg3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim jeszcze wymienicie kompresory (Ty Kondziu masz głośny więc u Ciebie będzie raczej wymiana, chociaż możesz sprawdzić czy masz wszystkie wygłuszenia bo generalnie te kompresory ciche nie są) zobaczcie jeszcze czy nie rozleciały Wam się szybko złączki między poduszką a zbiornikiem powietrza. Jak kiedyś u Taty w aucie rozwaliłem poduchę wystarczyła cała noc i auto miało glebę :D

W razie jakby się ktoś z Was zdecydował naprawiać taki kompresor to odrazu napisze że pracuje w firmie, która produkowała tą część na OEM i w dalszym ciągu produkuje takie rozwiązania do topowych samochodów klasy premium i sport ;). Tak więc służę wiedzą ale tylko w zakresie kompresora. W razie czego: mam dostęp do schematów pneumatycznych, wykazu części, części może i też, rysunków technicznych etc.

Co do waszego opadania auta, nie pamiętam ale chyba INPA albo DIS a możliwość zrobienia testu szczelności na zasadzie spadku ciśnienia. Zresztą to też możecie sobie zrobić sami wodą z mydłem - mówię tutaj o przyłącza pneumatyczne.

Numery producenta (nie BMW) to 415 403 100 0 lub 415 403 400 0 lub 415 403 301 0.

P.

Edytowane przez efendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi w którym miejscu w samochodzie znajde te szybkozłączki? Bo u mnie jest o tyle dziwna sprawa że jak zaparkuje auto pod robotą to pół godziny i gleba. Wystarczy że otworze auto, kompresor się włączy, auto wypoziomuje i trzyma aż do fajrantu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeśli chodzi o wygłuszenie jest sprawa tip top. Wszystko na swoim miejscu. W ogóle instalacja w bagaju wygląda jak nowa. W sobotę wszystko sprawdziłem, do czego miałem dostęp. Nie znalazłem ani nie natknąłem się na żadne niepokojące zjawisko. Nie mogłem tylko, bo nie wiedziałem jak dostać się do zbiornika powietrza.

Tu macie linka:

z filmem jak wygląda instalacja nivo w bagaju touringa E39 i dokładnie widać do czego jest dostęp. Przewód niebieski to koło prawe a przewód czerwony to lewe. Może komuś się przyda bo nagrałem seriala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...