pawelp Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czesc Wszystkim! Mam na imie Pawel, jestem studentem z Wroclawia i przymierzam sie do zakupu e91 '2011 318d Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryffm Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Siemasz Pawel! To bedzie Twoje pierwsze BMW? Powodzenia ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Siema Tak, to moje pierwsze BMW i mam nadzieje, ze bede mial ich w przyszlosci wiecej Prawde mowiac nie spodziewalem sie, ze wybor padnie akurat na BMW, ale przypadla mi do gustu ta seria i sklaniam sie ku zakupowi. Poki co upatrzona przeze mnie 3 zapowiada sie dosyc obiecujaco, jutro bede mial okazje sie nia przejechac. Model e91 (touring) z konca 2011 roku, wersja 318d, 143KM, sprowadzona z Niemiec. Cena ok. 40 tys. Masz/macie jakies opinie na temat tego modelu? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryffm Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Niestety trudno mi powiedziec cos konkretnego w kwestii ceny jak i wersji silnikowej itd. Moze ktos inny z forum mial wiecej do czynienia z tym modelem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 :bry:bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...