yab Opublikowano 31 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Właśnie zaczęła mi szyba od strony kierowcy podnosić się z wielkim oporem. Silnik zdycha, mechanizm do wymiany czy jedno i drugie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 31 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Napisz pw do 5oula, tłumaczył mi kiedyś co trzeba wymienić, koszt kilkadziesiąt zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linu666 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 z tego co mi tłumaczono to trzeba wymienić prowadnice, tzn ślizgi (czaksa ciągłe mnie poprawianie nie poszło w las), ciągła bolączka tych modeli. U mnie jest to samo ale jakoś daję radę jeszcze jeśli to coś innego to nakieruj mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yab Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 kupiłem cały mechanizm, czeka na wymiane. Być może "złej baletnicy nawet rąbek u spódnicy...", ale jakby było tak z co najmniej +15 na dworze to może i bawiłbym się w wymianę samych ślizgów a nawet naprawę metodą na trytki. A tak to wolę te parędziesiąt złotych dopłacić niż jeździć ze świadomością, że jeden wyjazd do galerii i mogę zostać z opadłą szybą na -10 stopniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linu666 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 hmmmm, cały mechanizm powiadasz? to ja muszę się dowiedzieć bardziej w tym temacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Panowie to tylko ślizgi. Klasyka w tych modelach. Krótkotrwale pomaga przesmarowanie prowadnic po których jeździ ślizg. Nie ma potrzeby wymiany całego mechanizmu, który i tak jest używany a w chwili zakupu i tak kupujesz kota w worku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linu666 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 czyli jednak można zaoszczędzić a do Ciebie szocha mam jeszcze pytanie dotyczące rozbierania trzeciego stopu bo wiem że taki zabieg przeprowadzałeś, czy masz może jakąś dokumentację zdjęciową albo na następnym najcie możesz mi podpowiedzieć i opisać sposób rozebrania bo nie działa i warto naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Z przodu u siebie to ja wymieniałem same ślizgi (tzn 5oul wymieniałhappy_bmw) a z tyłu jak mi szyba nagle nie chciała się już podnieść to cały mechanizm musiałem wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yab Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 mechanizm nowy kupiłem. Z tyłu z resztą też wymieniałem latem. Tam to się wszystko pozrywało i linki przemieliło. Zatem tak czy inaczej nie miałem wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Identycznie było u mnie z tyłu heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.