Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zagazowanie BMW e 92


BRNzg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie mam pytanie, planuję zakup bmw e92 w wersji po 2010 roku. Interesuje mnie beznzynka od 2.0 do 3.0 jednak nie ukrywam że chcę wstawić gaz. Jak to wygląda w przypadku 3.0 benzyny ? Czy z takim silnikiem nie będzie komplikacji w tym modelu? Dodam że jestem trochę laikiem w tym temacie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam pytanie, planuję zakup bmw e92 w wersji po 2010 roku. Interesuje mnie benzynka od 2.0 do 3.0 jednak nie ukrywam że chcę wstawić gaz. Jak to wygląda w przypadku 3.0 benzyny ? Czy z takim silnikiem nie będzie komplikacji w tym modelu? Dodam że jestem trochę laikiem w tym temacie :)

Pozdrawiam

Przy obecnych instalacjach nie ma samochodu do którego nie da się zamontować LPG. Przy ceramicznych gniazdach można robić dotrysk benzyny. Są już także dostępne instalacje piątej generacji, czyli tak zwany bezpośredni wtrysk. Jak kupisz, to podjedź na Kasprowicza do Supralu, tam Ci wszystko wyjaśnią, tylko najlepiej umów się wcześniej: Autoalarmy Wrocław, autogaz, autozabezpieczenia, alarmy samochodowe, blokady skrzyni biegów, montaż auto-gaz-SUPRAL :)

No i podstawowa kwestia, to tak jak koledzy pisali - jakie robisz przebiegi i na ile kupujesz auto. ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo przyjemniej się jeździ mając myśl, że podróżujesz za połowę ceny.
U mnie to działa odwrotnie... Gdy miałbym jechać na gazie to pierwsze o czym myślę: to wypalające się gniazda zaworowe, wyższa temperatura spalania w cylindrach, dodatkowa masa, którą muszą ciągnąć konie mechaniczne... i fakt że nawet zapalniczki na benzynę są lepsze od tych na gaz :P żadnej przyjemności z jazdy :D
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach