Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[KUPIĘ] Anglik e46 330d sedan


Forest

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Wymagania:

- polift, M57D30N

- buda w stanie bez zastrzeżeń (żadnej rdzy, bezwypadkowa historia) - to najważniejsze

- może być bieda edyszyn 

- najchętniej czarny

 

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej reinkarnacja ;)

Rozmawiałem z Czaksem i Leo - można by parcha reanimować ale...poszedł kielich, dostała podłużnica a nie jestem człowiekiem który zrobi to po kosztach i wystawi jako "bezwypadkowe" na sprzedaż...

Więc najlepiej chyba kupić angola, przełożyć co lepsze graty, resztę sprzedać.

Jak nic nie znajdę to chyba pójdę w tą stronę o której myślę od jakiegoś czasu...TOYOTA :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej reinkarnacja
Rozmawiałem z Czaksem i Leo - można by parcha reanimować ale...poszedł kielich, dostała podłużnica a nie jestem człowiekiem który zrobi to po kosztach i wystawi jako "bezwypadkowe" na sprzedaż...
Więc najlepiej chyba kupić angola, przełożyć co lepsze graty, resztę sprzedać.
Jak nic nie znajdę to chyba pójdę w tą stronę o której myślę od jakiegoś czasu...TOYOTA 

Ja się tak nieśmiało zapytam, jak to się stało ? :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem...Wyleciałem z tunelu w Karpaczu , d***a zaczęła uciekać , lewo, prawo, lewo, prawo, krawężnik , latarnia . Zero kontroli nad autem. Ot cała historia . Yokohamy Parada to syf, już kilka miesięcy temu postawiły mnie bokiem podczas wyprzedzania w deszczu. Moja wina, za duża prędkość , 250 zł i 6 pkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem...Wyleciałem z tunelu w Karpaczu , d***a zaczęła uciekać , lewo, prawo, lewo, prawo, krawężnik , latarnia . Zero kontroli nad autem. Ot cała historia . Yokohamy Parada to syf, już kilka miesięcy temu postawiły mnie bokiem podczas wyprzedzania w deszczu. Moja wina, za duża prędkość , 250 zł i 6 pkt.

Współczuje :(
Tyle dopieszczania i wszystko poszło :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też współczuję kolizji bo to było Twoje oczko.

Podłużnica naprawdę z kielich tak dostała ze nie opłaca się tego naprawiać? - na zdjęciu wygląda "łagodniej".

 

A co do angola to z dowodem czy bez angola potrzebujesz ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaks zaglądał pod maskę i stwierdził, że nie ma sensu naprawiać.

Odnośnie angola - przekładka 2 tysiące, zdemontować z mojego starego auta co lepsze graty, wrzucić do nowego, resztę sprzedać.

Tak doradził Leo.

Więc musi być z dowodem by można go było zarejestrować, itd chociaż szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak wygląda cała procedura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Forest napisał:

Więc musi być z dowodem by można go było zarejestrować, itd chociaż szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak wygląda cała procedura.

 

Rejestracja UK w PL:

Musisz mieć dowód V5C wielkość dwóch kartek A4 gdzie może być ale ie musi wyrwany kawałek w prawym górnym rogu  (jak brak to został zgłoszony do sprzedaży, jak jest całe to sam wysyłasz do UK).

 

Rejestracja angola w PL wygląda jak zwykłego Europejczyka. 

Różni się tylko 2 rzeczami :

Wymiana przednich lamp ma EU (jak można to przerobienie przesłony ) lub naklejenie naklejek żeby zmieniły kat światła.

Jeśli samochód ma jedno światło wsteczne to trzeba przerobić by wsteczny był za pasażerem po przeróbce.

BMW to nie obowiązuje bo wsteczne mamy dwa.

 

Możesz też jeździć angolem w PL I nic nie przekładać. Mam 3 znajomych co tak latają i chwalą.

 

Jak robisz przekładke większości swoich części to możesz kupić nawet samą kasę z dowodem.

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na niektórych stacjach przegladow wymagają zmiany wkładów lusterek- jak są z załamaniem odbicia.

Wiec podejdź do swojej stacji po info by później z d***erelą nie odesłał z kwitkiem oraz do wydziału DLU lub DOA bo też się spotkałem co wydział rejestracyjny to inny obyczaj. 

Przykładowo w DLU 3er była zarejestrowana jako 346- wytłumaczyli mi seria 3 i model 46=346

 :D

20161019_125852.jpg

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.11.2016 o 11:47, cziko napisał:

Jeśli samochód ma jedno światło wsteczne to trzeba przerobić by wsteczny był za pasażerem po przeróbce.
 

To chyba dotyczy przeciwmgielnego. O wstecznym nie słyszałem. A przy rejestracji mojego anglika właśnie przekładałem tylne przeciwmgielne na drugą stronę i to sprawdzali na stacji kontroli.

 

Jakbyś miał furę bez dowodu/logbooka V5C to mogę pomóc załatwić (dla Cat. C i D lub bez kategorii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Andrii napisał:

To chyba dotyczy przeciwmgielnego. O wstecznym nie słyszałem. A przy rejestracji mojego anglika właśnie przekładałem tylne przeciwmgielne na drugą stronę i to sprawdzali na stacji kontroli.

Jak wsteczne jest u "nas" po prawej to przeciwmielno po lewej zamiana przeciw równa się ze zmianą wstecznego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, cziko napisał:

Jak wsteczne jest u "nas" po prawej to przeciwmielno po lewej zamiana przeciw równa się ze zmianą wstecznego 

Ja przekładałem tylko przeciwmgielne na lewo i nie miało to żadnego wpływu na wsteczny. O wsteczne nikt nawet nie pytał. Zresztą patrzę teraz w wymagania to nawet przeciwmgielne nie jest ujęte:

http://info-car.pl/infocar/artykuly/rejestracja-anglika-krok-po-kroku.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, cziko napisał:

Jak wsteczne jest u "nas" po prawej to przeciwmielno po lewej zamiana przeciw równa się ze zmianą wstecznego 

Ja przekładałem tylko przeciwmgielne na lewo i nie miało to żadnego wpływu na wsteczny. O wsteczne nikt nawet nie pytał. Zresztą patrzę teraz w wymagania to nawet przeciwmgielne nie jest ujęte:

http://info-car.pl/infocar/artykuly/rejestracja-anglika-krok-po-kroku.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.11.2016 o 12:10, cziko napisał:

A na niektórych stacjach przegladow wymagają zmiany wkładów lusterek- jak są z załamaniem odbicia.

Wiec podejdź do swojej stacji po info by później z d***erelą nie odesłał z kwitkiem oraz do wydziału DLU lub DOA bo też się spotkałem co wydział rejestracyjny to inny obyczaj. 

Przykładowo w DLU 3er była zarejestrowana jako 346- wytłumaczyli mi seria 3 i model 46=346

 :D

20161019_125852.jpg

 

 

 

kurde mam tak samo u siebie w dowodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Andrii napisał:

Ja przekładałem tylko przeciwmgielne na lewo i nie miało to żadnego wpływu na wsteczny. O wsteczne nikt nawet nie pytał. Zresztą patrzę teraz w wymagania to nawet przeciwmgielne nie jest ujęte:

http://info-car.pl/infocar/artykuly/rejestracja-anglika-krok-po-kroku.html

 

Co urzad to inny obyczaj- już się z tym spotkałem.

O tym mówiłem.

828091445_9_1080x720_iv-2013-r-climatronic-nawigacja-czujniki-parkowania-przod-tyl-_rev010.jpg

 Lampy w klapie L- przeciwmgłowe P- wsteczne.

 

8 godzin temu, mareq napisał:

 

 

kurde mam tak samo u siebie w dowodzie...

Głupie to strasznie i tu właśnie przykład że  każdy klepie co che a przepis jeden. 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...