Maly30 Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam, jestem nowym na tym forum nie wiem czy dobrze wpisalem post...ale do rzeczy. Kupilem ostatnio e34 2.5tds, i mam taki problem, silnik odpala na strzala, ale tak chodzi nie rowno ze rzuca calym autem, kopci tak ze przez 2min nic nie widac za samochodem. Sprawdzalem wtryskiwacze to niby podaje paliwo na kazdy, sa nowr koncowki, swiece wymienione na nowe, dodam ze jak psikam plakiem do kolektora to silnik chodzi ladnie, sprzedajacy mowil ze do wyminay jest pompa wtryskiwaczy, i teraz pytanie, czy ktos z was mial taki problem? Moze jakies wskazowki? Nie chce kupowac pompy za 1000zl jak okaze ze to nie to. Prosze o jakies porady, sprawdze wszystkie, z gory dzieki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) zobacz czy jakaś rura od erg ,IC gdzieś nie jest pęknięta jak mi spadła obejma tak miałem tylko że silnik pracował równo skąd jesteś z wrocka ? przywitaj się w dziale ,,POWITANIA,, Edytowane 25 Listopada 2016 przez Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly30 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Jestem z Olawy, rura jest cala,opaska tez, dodam ze ten egr jest caly czarny i nie wiem czy pracuje wgl, moze byc wina tego? Nie sa wgl podlaczone weze z podcisnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 zobacz najpierw czy nie masz jakiś nieszczelności w dolocie - co prawda diesel to nie benzyna ale przepływomierz jest. Skoro dodając mu plaka zaczyna chodzić normalnie a dodanie plaka na chłopski rozum "zwiększa" chwilowo ilość podawanego paliwa może to oznaczać że masz bardzo ubogo ustawioną dawkę paliwa DIS mówi że optymalna dawka dla rozgrzanego silnika M51D25 wynosi od 5..7mg. Z autopsji wiem że przy 4,5mg też pracuje i to całkiem nieżle (poniekąd jest to lekarstwo na wychuśtaną pompę ;)). Widziałem też takie pojazdy, które normalnie pracowały na 2 - 3mg... Trzeba by to pod kompa podpiąć i popatrzeć co tam się dzieje, ewentualnie coś pozmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly30 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 No tak, na plaka chodzi rowno, nieszczelnosci juz nie ma, byl pekniety kolektor dolotowy ale juz pospawany i tez bez roznicy, ale jak podepne pod kompa to co mi pokaze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 błędy ktore powodują nie równą prace komputer w aucie wszystko rejestruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 dokładnie tak jak pisze Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.