srebny22

E39 530D tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem z moją furką. Przy rozpędzeniu auta tak do około 200km/h auto wchodzi w tryb awaryjny i automatycznie brakuje mocy. Po podpięciu kompa pojawia się błąd odnośnie ciśnienia paliwa. W ostatnich dniach auto dostało chipa i teraz gdy tylko mocniej wcisnę pedał gazu nie ważne przy jakiej prędkości od razu tryb awaryjny i brak mocy. Błąd ten sam odnośnie ciśnienia paliwa. Wtryski oddane do sprawdzenia i wszystko z nimi ok. Filtr paliwa założony nowy. Teraz pytanie jakie ciśnienie powinno być przed filtrem paliwa na włączonym zapłonie?? Bo mi zamknęło zegar czyli ponad 4 bary. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby jakoś zdiagnozować tą usterkę?? Pozdrawiam i przepraszam jeżeli taki wątek już był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie brakuje paliwa. Pompa nie wyrabia

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, srebny22 napisał:

Teraz pytanie jakie ciśnienie powinno być przed filtrem paliwa na włączonym zapłonie?? Bo mi zamknęło zegar czyli ponad 4 bary. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby jakoś zdiagnozować tą usterkę??

 

Sprawdź wartości ciśnień paliwa pod maksymalnym obciążeniem i na wysokich obrotach ~4000 RPM. Zarówno niskiego za pompa wstępna (progową) jak i wysokiego na szynie CR.

 

Podaj też kod błędu, który się pojawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka tylko ciśnienie paliwa to jedno ale ilość to już co innego, po prostu za mało podaję paliwa pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień czujnik wysokiego ciśnienia na szynie CR od strony ściany grodziowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.04.2019 o 06:34, ecuworks napisał:

 

Sprawdź wartości ciśnień paliwa pod maksymalnym obciążeniem i na wysokich obrotach ~4000 RPM. Zarówno niskiego za pompa wstępna (progową) jak i wysokiego na szynie CR.

 

Podaj też kod błędu, który się pojawia.

Póki co mam wyjęte wtryski i zdemontowany kolektor i zastanawiam się czy nie wyciągnąć pompy wtryskowej i dać ją do sprawdzenia tak dla świętego spokoju bo nie opłaca się składać wszystkiego a potem rozbierać od nowa jak okaże się że to ona szwankuje. Ciśnienie paliwa przed filtrem tak jak pisałem ponad 4 bary więc chyba całkiem dobrze. Jak sprawdzę pompę wtryskową to zrobię pomiary reszty ciśnień. Błąd jaki się pojawia to P1190

Edytowane przez srebny22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, efendi napisał:

Wymień czujnik wysokiego ciśnienia na szynie CR od strony ściany grodziowej.

Niedawno miałem ten sam problem i podmieniałem ten czujnik i nic nie dało ale wtedy winne były trzy wtryski bo lały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, NIEDZWIEDZ78 napisał:

Siemka tylko ciśnienie paliwa to jedno ale ilość to już co innego, po prostu za mało podaję paliwa pompa

Pytanie tylko która...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.