mmaarrcciinn

Kierownica czasami ciężej chodzi.... 😕

Rekomendowane odpowiedzi

I właśnie Panowie tak jak w temacie, auto stoi dłużej czy tam po nocy, wsiadam odpalam i chodzi w miarę lekko i po paru km wyraźnie wyczuwam że zaczyna chodzić ciężej.... Nieraz jest też tak że po odpaleniu auta od razu jest czuć że ciężej chodzi ... A już nie kowie o klimie bo gdy ją włączę to prawie od razu jest duża różnica i lipnie się kieruje......ciężko. Domyślam się że może to być wina pompy wspomagania, czy mam rację? Z maglem wszystko ok zresztą dawałem go do regeneracji z 2 mies. temu bo miał luz, ale kiera chodziła tak i na tamtym. Zalecze to jakoś czy muszę tą pompę wymienić, jeśli oczywiście to jej wina????? Najbardziej komfort jazdy odbiera ciężko chodząca kiera........

Edytowane przez mmaarrcciinn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już napisałem w poprzednim poście, od czasu wymiany czujnika położenia wału korbowego auto lepiej chodzi i nie wiem czemu ale kierownica też zaczęła lżej pracować... Także git 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek Ci się ślizga gdzieś na głównym kole pasowym albo sam amortyzator się kłania (samo koło). Skoro zalaczasz klimę a jest gorzej no to raczej chodzi o napęd a że klima ma osobny pasek no to raczej z kołem pasowym masz problem. 

Edytowane przez Micgam8281

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic jeszcze nie robilem. Teraz jest w miarę tak samo. Delikatna różnica jest czasami podczas jazdy się zmienia ale ogólne lux nie jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odrzucił bym ślizganie.... Przewody od wspomagania te zakute pod spodem mam zapocone też. Więc może wina pompy wspomagania? Lub w ogóle wymienię płyn?

Edytowane przez mmaarrcciinn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, orientuje się ktoś z was jaką długość powinna mieć tą sprężynka która jest w zaworze ciśnieniowym w pompie wspomagania??? Wymieniłem pompę na używkę i jak jadę jest ok, ale jakieś parkowanie czy coś to taka lipa niemiła się robi........ Ciężej i w ogóle dziwnie. Coś ktoś pisał w internetach że to ta sprężynka może być już za mała w sensie że już zużyta i za mało odpycha zaworek..... Wyjąłem ją i trochę rozciagnąłem no i może chwila była lepiej ale nie wiem czy na pewno bylo lepiej czy to moja wyobraźnia.... Sprężynka mogła wrócić do swojej długości poprzez ściśnięcie jej z powrotem. Moja w pompie ma około 4cm po wyjęciu  więc jeśli jest większa gdy jest nowa to było by lux, skombinował bym sobie taką.... Ale jeśli nie to nie wiem.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.