Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW e61 blądy rozrusznik kręci samochód nieodpala.


BMW4LUK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

podłączyłem INPE w celu sprawdzenia czy mam jakieś błędy ponieważ na zimnym silniku M47T2 podczas jazdy czuć przerywanie. Kliknąłem w pole adaptacja podgrzewania świec niestety zawiesiła się INPA odłączyłem kabel obecnie samochód kręci ale nie odpala wcześniej palił na dotyk. Wyskakuje błąd DME / DDE tak jakby nie było grzania dla wszystkich 4 świec . Czy jest jakaś metoda cofnięcia tej adaptacji lub wgrania nowego oprogramowania pod sterownik ? 

 

Błędy zczytane dziś 06.02.2020.

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N ---------------------------------------

datum: 06.02.2020 16:58:35 Baureihe: E60 Umfang: Alle Steuergeräte JobStatus:

OKAY Anzahl: 27-----------------------------------------------------------------

ADR Grobname JobStatus

90 VIRTSG90 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

91 VIRTSG91 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

92 VIRTSG92 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

98 VIRTSG98 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

-----------------------------------------------------------------

 

12 DME/DDE OKAY 5 Fehler eingetragen
4A63 48
4212 44
4222 44
4232 44
4242 44

 

Te poniżej pewnie wyskoczyły bo akumlator już zaczął padać

60 KOMBI OKAY 1 Fehler eingetragen A559 20

62 MOSTGW OKAY 1 Fehler eingetragen E18F 20

 

Czy ktoś może mi pomóc w odczytaniu tych błędów ?

Rozrusznik kręci ale samochód przestał palić.

 

 

Edytowane przez BMW4LUK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem kolejny raz podłączyć INPE bo wyczytałem na forum zagranicznym, że restart CAS pomógł w podobnych przypadkach.

Wykasowałem błedy uruchomiłem CAS restart i chciałem odpalić ale już zaczął aku świecić kupiłem prostownik do aku AGM zostawilem go na całą noc rano zobaczyłem, że aku jest naładowane i postanowiłem spróbować odpalić było -5 na dworze wcześniej przy takich temp. zapalał za drugim lub trzecim razem i trochę rzucało silnikiem przez 2-3 km były szarpania podczas jazdy ze stałą prędkością.

Po restarcie CAS samochód dziś rano przy -5 zapalił odrazu odpaliłem go jeszcze kilka razy dziś trochę pojeździłem i wygląda że wszystko bardzo ładnie chodzi silnik już nie przerywa na zimnym być może miał jakieś błędy po poprzednim właścicielu. 

Dla potomnych radzę, żeby zanim użyją INPY poczytali trochę o niej i co najważniejsze, żeby instalować sprawdzone wersje moja pierwsza ściągnięta z netu okazała się lipna.

Pozdrawiam Łukasz

  

Edytowane przez BMW4LUK
  • Dziękuje 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...