Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


test ceramizera w e36 1.8tds


jarecki7611

Rekomendowane odpowiedzi

Używałem tego wynalazku jakieś dwa lata temu. Wydawało mi się,że poprawiłem prace silnika,tzn.ucichł i wyrównały się obroty,ale zrobiłem tym autem jakieś 5tyś.km i sprzedałem,nie wiem co teraz się z nim dzieje. Wczoraj znajomy oglądał test ceramizera gdzieś w telewizji(nie pamiętam jaki program). Przed wlaniem specyfiku zrobiono pomiary na hamowni,po wlaniu ceramizera i kilkuset km znów zrobiono pomiary i faktycznie była poprawa,ale po kilku tysiącach km po raz trzeci zrobili pomiar i okazało się,że spadła zarówno moc jak i moment obrotowy poniżej wartości z samego początku,tzn.zanim wlano ceramizer. Druga sprawa: napisane jest,że tworzy jakąś tam powłokę ochronną i można przejechać ponad 500km bez oleju w silniku. Sprawdzili -> niecałe 50km i silnik zatarty na amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program oglądałem (TVN Turbo) i potwierdzam to co pisze E34-Patryk, kolejny mocno naciągany specyfik w stylu Moto-Doctor'a. Nie stosuje takich pseudo oszczędności, które zazwyczaj kończą się "kapitalką". <bmw_4>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,malo zabraklo a skrzywdzilbym swoją serie7 tym ceramizerem,czytalem wiele artykulow na jego temat i bylem zachwycony,jeden program niedawno(wyzej wymienione TVN Turbo) zniszczylo cale spojzenie na to cudo.

Z zainteresowanie bede sledzil jak w twoim przypadku to zadziala.Szkoda ze nie zhamowales autka przed zabiegiem.Ale to dodatkowe koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też osatnio oglądałem wyżej wymieniony TVN Turbo i test ceramizera na skodzie favorit wypadł okrutnie zatarli śilnik bo bez oleju jechali. Jak producent napisał be oleju piwinno sie przejechać 500km!! a tak naprawde przejachali zdaje sie ok 10 czy 20 teraz nie pamiętam ale chyba nie więcej niż 50!

również będę śliedził z zainteresowaniem twoje dlasze zmaganie z ceramizerem .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc ja się wypowiem na temat ceramizerów.

Ja ceramizery stosuje już od dawien dawna.

Problemem wielu jest to że mają zajechane auta i oczekują cudów.

Tutaj nie chodzi o cuda ale o ewentualne nadrobienie mikronów ubytków w postaci wytworzenia się w miejscu tarcia a co za tym idzie bardzo wysokiej temperatury która topi składnik ceramizera tworząc bardzo twardą warstwę ceramiczną. (twardszą od metalu)

Wiadomo że jak nie masz pierscieni lub masz takie luzy że silnik stracił ciśnienie to ceramizer możesz schować do szafy...

a ponieważ mentalność ludzi w tym kraju jest zabójczo chora specyfik ma wielu wrogów którym niestety nie wyprostował krzywych zaworów, nie zrobił szlifów głowicy,w między czasie laski oraz nie zakleił dziur w tłokach lub nie skleił popękanych gniazd zaworowych <bmw_4>

Przy normalnym zużyciu elementów w którym występują ubytki w miejscach tarcia wartości powracają do wymiarów nominalnych.

Ja osobiście używam ceramizerów nie w momencie kiedy potrzebna jest jakaś naprawa ale zawsze zapobiegawczo lub bardziej po fachowemu profilaktycznie.

Z ceramizerami jest tak że pierwsze 200 -300 km trzeba przejeździ baaaardzo spokojnie nie kręcą silnika powyżej 2000 tys obrotów

Dlaczego dlatego że te pierwsze chwile są ważne dla dobrego mieszania się ceramizera i składników z olejem. Następne minimum 1500 km trzeba smigac nie wymieniając oleju.

dlaczego??? dlatego że w tym momencie nadal miesza się z olejem ale już zaczyna tworzyc warstwę ceramiczną w miejscach powstawania najwyższej temperatury. Oraz czyszcząc silnik z nagaru.

W moim BMW miałem pięknie żółto-miodowy olej kiedy zalałem ceramizer po około 500 km olej był czarny jak smoła. Mimo iż ceramizer nie posiada dużej ilości składników myjących.

Ceramizer działa tylko w miejscach tarcia metal o metal.... dlaczego??? napisałem powyżej.

Obecnie mój silnik przeszedł z oleju Mobil pół syntetyk 10w40 na olej TEXACO Energy Formula 5w30 który ma jeden z najwyższych wskaźników lepkości. Jedni nazywają go pełnym syntetykiem a dla mnie to pół-syntetyk o najwyższych współczynnikach porównujących się z najwyższą półką syntetyczną. Za kolejne 10000 tys przejdzie motor już na pełen syntetyk awaryjnie wlewając ceramizer (drugi)

Ceramizery mam zalane w moście, skrzyni i silniku.

Dla porównania podam iż moje BMW miało robione jak sie okazało próbne ciśnienie po zamontowaniu całej nowej hydrauliki i ciśnienie spręż. oscylowało w granicach 12.00- 12.50 obecnie po przejechaniu 30000 tys km od wymiany hydrauliki i 10000 od zalania ceramizera ciśnienie jest w wartościach 13.00 i 13,50.

Silnika nie zniszczycie wierzcie mi.... Co najważniejsze ceramizer nie podnosi poziomu oleju a już znany i równie dobry jednak charakteryzujący się inna zasadą działania MOTORLIFE tak o całe 250ml. (MOTORLIFa lejcie zawsze do silników wykazujących wysoka, bardzo dobrą lub dobrą sprawność. MotorLife ma za zadanie tylko chronić przed dalszym zużyciem zostawiając film olejowy i inne takie tam)

to tyle... sie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...