jarecki7611 Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 witam wlałem dziś ceramizera przy nalatanych prawie 300 tyś silnik klekocze podejżewam panewki i hydraulikę zobacze jak pomyślnie wyjdzie test tego specyfiku pozdrawiam i zapraszam do śledzenia testu jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 czekamy, ale...... jesli panewki klepią albo hydraulika to ceramizer nie pomoże nic a nic, tylko opinia może być zła, ceramizer nie jest do tego - powoduje on zmniejszone tarcie czyli zużywanie silnika ale NIC NIE NAPRAWI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Używałem tego wynalazku jakieś dwa lata temu. Wydawało mi się,że poprawiłem prace silnika,tzn.ucichł i wyrównały się obroty,ale zrobiłem tym autem jakieś 5tyś.km i sprzedałem,nie wiem co teraz się z nim dzieje. Wczoraj znajomy oglądał test ceramizera gdzieś w telewizji(nie pamiętam jaki program). Przed wlaniem specyfiku zrobiono pomiary na hamowni,po wlaniu ceramizera i kilkuset km znów zrobiono pomiary i faktycznie była poprawa,ale po kilku tysiącach km po raz trzeci zrobili pomiar i okazało się,że spadła zarówno moc jak i moment obrotowy poniżej wartości z samego początku,tzn.zanim wlano ceramizer. Druga sprawa: napisane jest,że tworzy jakąś tam powłokę ochronną i można przejechać ponad 500km bez oleju w silniku. Sprawdzili -> niecałe 50km i silnik zatarty na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Program oglądałem (TVN Turbo) i potwierdzam to co pisze E34-Patryk, kolejny mocno naciągany specyfik w stylu Moto-Doctor'a. Nie stosuje takich pseudo oszczędności, które zazwyczaj kończą się "kapitalką". <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki7611 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 macie rację nie chodzi mi o naprawienie silnika tą strzykawką i tak wkrótce mam zamiar zmienic panewki ale spróbowac można może nie pomorze ale nie zaszkodzi narazie auto jezdzi bez zmian po 30km bez różnicy pozdrawiam i czekam na wasze opinie jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Koledzy,malo zabraklo a skrzywdzilbym swoją serie7 tym ceramizerem,czytalem wiele artykulow na jego temat i bylem zachwycony,jeden program niedawno(wyzej wymienione TVN Turbo) zniszczylo cale spojzenie na to cudo. Z zainteresowanie bede sledzil jak w twoim przypadku to zadziala.Szkoda ze nie zhamowales autka przed zabiegiem.Ale to dodatkowe koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 też osatnio oglądałem wyżej wymieniony TVN Turbo i test ceramizera na skodzie favorit wypadł okrutnie zatarli śilnik bo bez oleju jechali. Jak producent napisał be oleju piwinno sie przejechać 500km!! a tak naprawde przejachali zdaje sie ok 10 czy 20 teraz nie pamiętam ale chyba nie więcej niż 50! również będę śliedził z zainteresowaniem twoje dlasze zmaganie z ceramizerem . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki7611 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 jak narazie atko chodzi zrobiłem 100km na wolnych troche więcej jakby ciszej nie ma metalicznego odgłosu stuka ale ciszej zobacze co bedzie puzniej pozdrawiam jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 28 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 300tyś to nie jest jakiś wielki przebieg-miałem 324 i przy 460tyś silnik był w przyzwoitym stanie.Te wynalazki magą załatwić jeszcze pompe oleju, wałek rozrządu-poza tym co miały wyleczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki7611 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 zrobiłem jakieś 400km zmian nie widzę klepie ale jedzie jutro jade po szklanice do kaczorowskich przy okazji wezmę nowy filtr oleju i oliwe w cuda też nie wierze ale sprubowac można pozdrawiam jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 oliwe-znaczy olej ?? ponoc niewolno na ceramizerze zmieniac oleju przez conajmniej 1500kilometrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 w internecie był test ceramizera na polonezie trucku i tam było wszystko super nie wiadomo na co patrzeć :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 no więc ja się wypowiem na temat ceramizerów. Ja ceramizery stosuje już od dawien dawna. Problemem wielu jest to że mają zajechane auta i oczekują cudów. Tutaj nie chodzi o cuda ale o ewentualne nadrobienie mikronów ubytków w postaci wytworzenia się w miejscu tarcia a co za tym idzie bardzo wysokiej temperatury która topi składnik ceramizera tworząc bardzo twardą warstwę ceramiczną. (twardszą od metalu) Wiadomo że jak nie masz pierscieni lub masz takie luzy że silnik stracił ciśnienie to ceramizer możesz schować do szafy... a ponieważ mentalność ludzi w tym kraju jest zabójczo chora specyfik ma wielu wrogów którym niestety nie wyprostował krzywych zaworów, nie zrobił szlifów głowicy,w między czasie laski oraz nie zakleił dziur w tłokach lub nie skleił popękanych gniazd zaworowych <bmw_4> Przy normalnym zużyciu elementów w którym występują ubytki w miejscach tarcia wartości powracają do wymiarów nominalnych. Ja osobiście używam ceramizerów nie w momencie kiedy potrzebna jest jakaś naprawa ale zawsze zapobiegawczo lub bardziej po fachowemu profilaktycznie. Z ceramizerami jest tak że pierwsze 200 -300 km trzeba przejeździ baaaardzo spokojnie nie kręcą silnika powyżej 2000 tys obrotów Dlaczego dlatego że te pierwsze chwile są ważne dla dobrego mieszania się ceramizera i składników z olejem. Następne minimum 1500 km trzeba smigac nie wymieniając oleju. dlaczego??? dlatego że w tym momencie nadal miesza się z olejem ale już zaczyna tworzyc warstwę ceramiczną w miejscach powstawania najwyższej temperatury. Oraz czyszcząc silnik z nagaru. W moim BMW miałem pięknie żółto-miodowy olej kiedy zalałem ceramizer po około 500 km olej był czarny jak smoła. Mimo iż ceramizer nie posiada dużej ilości składników myjących. Ceramizer działa tylko w miejscach tarcia metal o metal.... dlaczego??? napisałem powyżej. Obecnie mój silnik przeszedł z oleju Mobil pół syntetyk 10w40 na olej TEXACO Energy Formula 5w30 który ma jeden z najwyższych wskaźników lepkości. Jedni nazywają go pełnym syntetykiem a dla mnie to pół-syntetyk o najwyższych współczynnikach porównujących się z najwyższą półką syntetyczną. Za kolejne 10000 tys przejdzie motor już na pełen syntetyk awaryjnie wlewając ceramizer (drugi) Ceramizery mam zalane w moście, skrzyni i silniku. Dla porównania podam iż moje BMW miało robione jak sie okazało próbne ciśnienie po zamontowaniu całej nowej hydrauliki i ciśnienie spręż. oscylowało w granicach 12.00- 12.50 obecnie po przejechaniu 30000 tys km od wymiany hydrauliki i 10000 od zalania ceramizera ciśnienie jest w wartościach 13.00 i 13,50. Silnika nie zniszczycie wierzcie mi.... Co najważniejsze ceramizer nie podnosi poziomu oleju a już znany i równie dobry jednak charakteryzujący się inna zasadą działania MOTORLIFE tak o całe 250ml. (MOTORLIFa lejcie zawsze do silników wykazujących wysoka, bardzo dobrą lub dobrą sprawność. MotorLife ma za zadanie tylko chronić przed dalszym zużyciem zostawiając film olejowy i inne takie tam) to tyle... sie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 witam wlałem dziś ceramizera przy nalatanych prawie 300 tyś silnik klekocze podejżewam panewki i hydraulikę zobacze jak pomyślnie wyjdzie test tego specyfiku pozdrawiam i zapraszam do śledzenia testu jarek khem... to się wlewa do auta jak już dogorywa co by sprzedać..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.