tiesstoPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam całą brać Maxbimmer'a:) <bmw_3> Jestem zakochany po uszy w BMW lecz niestety nie dorobiłem się jeszcze własnej buni i okazjonalnie śmigam maszynami kumpli (e34 535 i e39 525). Miłość do tej marki drzemie w mym sercu od kiedy dziadek kolegi na początku lat 90tych kupił sobie rekinka 318. Te autka mają naprawdę "coś" w sobie:D Obecnie studiuję na PWR i powoli odkładam na e30 325. Mam nadzieję, że najpóźniej do końca wakacji uda mi się uzbierać na moje wymarzone cudeńko i będę mógł z Wami śmigać na zloty itd:D A tak na kiedyś to mi się marzy BMW e30 z silnikiem M73 z e38 i manualem. PS. Prosiłbym o wasze komentarze odnośnie tego pomysłu Pozdrawiam wszystkich forumówiczów <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 witam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 witamy w rodzinie <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Elos kompanieros <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...