Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Czy warto się zamienić E36 na E34??????


DTM Power

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie zamiana z E36 na E34 jak najbardziej ...

ale czy akurat w tym wypadku sie opłaca to nie wiem , musiałbys auto obejrzec na

zywo , ale czytajac to ogłoszenie gosc lekko koloryzuje

-w panelu srodkowym sa tylko przełaczniki od przednich szyb (wiec raczej nie jest to

pełna elektryka)

-zaspawane klamki w drzwiach (w limuzynie to jakies nieporozumienie)

-wloty na masce w E34 (pomyłka jakas)

-spalanie gazu w M20 na zwykłej instalce raczej na trasie bedzie 11L po miescie

nie ma opcji zeby było mniej jak 14L

-klimatyzacja tylko zaznaczona w ogłoszeniu (na 99% najpewniej nie działa a jedynie

"figuruje" w wyposarzeniu auta)

-zdjecia sa tak kiepskiej jakosci ze za wiele z nich nie wywnioskujesz

Moim zdaniem jak nie masz daleko do tego goscia to mozna podjechac i zobaczyc na

zywo ale jesli masz wiecej jak 200km w jedna strone to bym sobie to odpuscił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skóra coś na ten rocznik za ładna (chociaż jeżeli jest taka jak na zdjęciach to dla samych części można kupić

Kpl skóre do e34/e32 mozna juz kupic za 500-800zł i na 99% własciciel wlasnie tak

zrobił były welury w srodku i dla uatrakcyjnienia ogłoszenia załozył skóre ja bym tego

na czesci nie brał , najlepiej poprosic własciciela o zdjecia w wiekszej rozdzielczosci

-najlepiej od razu wewnetrzne dolne krawedzie wszystkich drzwi

-zdjecie kielichów amortyzatorów

-fotka fotela kierowcy

itd itp

Z tych zdjec w ogłoszeniu to widac jedynie ze gosc sprzedaje E34 ale dokładnie

mankamentow na tych fotach nie znajdziesz mozna sobie jedynie gdybac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przyglądałem się zbyt dokładnie,ale tylna klapa zaszpachlowany znaczek BMW,nie zrobione dobrze,bo widać,że odstaje i pewnie niedługo odpadnie. Na masce ten sam numer,nie mówiąc o "wlotach",co to jest? Jeśli zamienisz na E34 to jak najbardziej jestem za,ale jak Mordulec pisał,niekoniecznie na to E34.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem ją oglądać i na pierwszy żut oka jest ok ale widać na progach granice malowania, silnik tak od 3,5 tys zaczyna porządnie ciągnąć, al po podniesieniu maski słychać cykanie takie "cieniutkie" pewnie zaworki cykają, styłu coś puka w zawieszeniu tak metalicznie "głucho" (może sie źle wyrażam ale inaczej nie umie opisać pukania) ponoć gumy trzymające most czy coś tam. ogólnie skóra zadbana ładnie, ale wymienione wyżej mankamenty u mnie w E36 nie wystąpują. A więc raczej odpada. Aha szczere dzięki wam za odpowiedzi. Pozdrawiam Marcin

P.S.

Ale nie poprzestaje na szukaniu w E34 520i lub 525 i oczywiście manual, bo automat do mnie jest zanudny a zarazem świetny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik tak od 3,5 tys zaczyna porządnie ciągnąć, al po podniesieniu maski słychać cykanie takie "cieniutkie" pewnie zaworki cykają

Lepiej jak cykaja , niz jakbys ich wcale nie słyszał i tego sie trzymaj przy ogladaniu

nastepnej E34 z silnikami M20 lub M30 lekkie cykanie jest jak najbardziej normą

jesli nic nie bedzie słychac to najprawdopodobniej został ustawiony za mały luz

zaworowy i za jakis czas bedzie kaszana z tego silnika.

Powodzenia w poszukiwaniach :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...