Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Po wymianie wtrysków...


Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem wtryski ze starych (które nota bene miały przelatane prawie 300 tys km - o ile nikt nie grzebał przy liczniku) na takie które mają przelatane niewiele ponad 40 tys...

Ludzie... silnik zaczął chodzić jak zegarek, ani drgnie, auto ma odczuwalnie lepszego kopa, spalanie spadło od razu radykalnie - w końcu pali tak jak powinno.

Cała przyjemność kosztowała mnie 150 PLN. Gdyby ktoś szukał wtrysków do e36 lubi innych (cała listwa razem z wtryskami, to dajcie znaka), ceny od 100 do 500 pln, średnio koło 200.

p.s. zrobiłem test z kubkiem wypełnionym kawusią po brzegi... postawiłem go na osłonie listwy wtryskowej na zapalonym silniku... kubek nie spadł... kropla się nie uroniła... mam to uwiecznione na filmie ;) <bmw_1>

p.s. 2 - ja wiem, że ja zboczony może jestem z deka na punkcie mechaniki... ale dopiero tak jak chodzi teraz... mnie w pełni satysfakcjonuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu duzo gadac,tylko pogratulowac ze niunia nie lyka,nie ksztusi sie,nie pluje :P tylko chodzi jak zegareczek bmw_beer

szkoda tylko, że po drodze wymieniłem:

wszystkie przewody od podciśnienia, separator oleju, filtry, świece, cewki, uszczelki pod kolektorem, lambdę i kilka innych "drobiazgów" <bmw_4>

takie usterki są jednak zdradliwe... nigdy nie wiadomo do końca co to może być :/

co ciekawsze wtryski założyłem... nie od 328i tylko od 323i (2.5 litra, compact) i banglają lepiej od serii :D ale wraz z wtryskami tak na wszelki całą listwę razem z regulatorem ciśnienia paliwa z compacta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. zrobiłem test z kubkiem wypełnionym kawusią po brzegi... postawiłem go na osłonie listwy wtryskowej na zapalonym silniku... kubek nie spadł... kropla się nie uroniła...

u mnie silnik się trzęsie jak galareta , gdy jest zimny.Po rozgrzaniu spokój , możliwe jest żeby wtryski lipne były?

Odnośnik do komentarza