slawek44 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Taki wlasnie mam problem ze na luzie jest 600rpm. Wiem ze to za malo jak na diesla. Jak je podniesc lub inaczej jak zwiekszyc dawke paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryPL Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Z tego co wiem to wtrysk jest sterowany elektronicznie i komputer sam steruje dawkę paliwa może chodzi w trybie awaryjnym najlepiej podłącz samochód pod komputer i zobacz co pokaże , lub sprawdź silniczek krokowy on przecież jest odpowiedzialny za bieg jałowy chociaż wydaje mi się że obroty by falowały gdyby on nie działał poprawnie , możesz jeszcze sprawdzić sondę lambda (Napięcie generowane przez ogniwo jest przekazywane do modułu sterującego składem mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Moduł ten dostosowuje na bieżąco skład mieszanki, tak aby w określonych warunkach obciążenia silnika, rodzaju paliwa i warunków atmosferycznych zapewnić jak najdoskonalszą pracę silnika i zmniejszyć do minimum emisję tlenku węgla) , gdzieś na forum czytałem że , jest taki zawór od obrotów ale jak się na tym nie zna to lepiej nie grzebać :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 baryPL z calym szacunkiem ale czy w dieslu jest silniczek krokowy? W benzynie to sie zgodze ze krokowiec jest odpowiedzialny za jalowy lecz w dieslu chyba nie. Co to tds-a nikt nie ma. Nikt sie na tym nie zna? Dodatkowo na zimnym silniku cos stuka a jak dodam gazu tak na 800rpm to przestaje. Gdzies czytalem ze jak sa za niskie obroty na jalowym to turbina sie niszczeje. Ale nie wiem czy to prawda. Jak podniesc te obroty? pomozcie Dodam ze wczoraj brat kupil bmw e46 2.0d jest to common rail i ma prawie tysiac obrotow. Autko super oczywiscie lecz porownujac common rail I i tds to dlugo bym sie zastanawial co wybrac. TDS 6 garow a tam cztery... I jednak jak dla mojego ucha to te 6 garow ladniej graja... choc nie ulego watpliwosci ze jednak common rail to juz z wyzszej pulki konstrukcjia no i spalanie naprawde malenkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Co do stukania to najprawdopodobniej popychacze... Co do obrotow to zaklad zajmujacy sie silnikami diesla. Podstawa to sprawdzenie pompy, ewentualnie regulacja zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dafit Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 kolego ja też miałem tak że na niskich obrotach strasznie stukało a jak dodałem gazu to przestawało.ustawili mi pompę w boschu i problem znikł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 niech ci zmieni dawke na wolnych i ustawi obroty na 850 ... pozatym pompa sie konczy a raczej nastawnik w niej.. stad tez to stukanie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 obroty wg książki 750+-50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 wg ksiazki to jest dla nowego autka gdy autko ma lat 10 -15 troche ciezko utrzymac wszystkie parametry w normie:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 książki sam naprawiam chyba nie są robione dla nowych aut?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 heh ale trudno zeby autko po 10-15 latach trzymalo parametry jak z fabryki a tam sa podawane dane fabryczne"D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 książki sam naprawiam chyba nie są robione dla nowych aut?? Zgadzam się z Seruchem w 100% , więc nie ma co mówić o książkach :mrgreen: Ja mam TDSa juz piąty rok i przeszedłem z nim już wszystkie możliwe dolegliwości a podkręcanie obrotów to najczęstszy numer handlarzy jak pompa leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 A jakie sa obiawy padajacej pompy? Bo ja ogolnie nie wierze w padajace pompy. Przewaznie jest to jakas inna usterka ktora sprawia takie objawy jak padajaca pompa. Wiec jakie sa dokladne objawy. Jak odpale auto to obroty sa dobre bo 800rpm a po chwili spadaja do 600 i zaczyna trzesc autem i cos stuka. Jak sie nagrzeje silnik to nie stuka tylko czasem (ale bardzo rzadko) trzesie. Jak jest jeszcze zimny silnik i jade na 4 lub 5 biegu to szarpie autem. Jak przyspieszam lub zwalniam to przestaje szarpac. tylko jak jade z rowna predkoscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 uszkodzony jest nastawnik pompy... mozna sprobowac go wyczyscic czyli czebra go rozebrac wyczyscic i zlozyc i wymienic uszczelki miedzy nastawnikiem a pompa sa 2 szt daje sobie reke odciac ze pewnie masz malo mocy:D przy okazji jak bedziesz jezdzil na tak wywalonym nastawniku to wywalisz rowniez poduszki pod silnikiem lub kolo dwumasowe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 TDSerek mysle ze moze i masz nawet racje. Wiec czy z laski swojej moglbys na relaoem pokazac mi schemat gdzie jest ten nastawnik? Wtedy zabralbym sie do roboty. Acha Straciles reke bo moc ma auto normalna a nawet ponad norme. Tylko ze czasem niechce jechac wiecej jak 170. Tylko czasem bo nieraz pojedzie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 hmm.. nastawnik pompy znajduje sie na pompie jest odkrecany za pomoca 4 srub w tym 3 sa to normalne gwiazdki a jedna to klucz patentowy ... nastawnik to element od ktorego idzie kabel czarny z wtyczka okragla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Acha. A dlaczego stuka mi na wolnych obrotach jak stoje. A gdy wcisne sprzeglo to przestaje stukac? Dalej trzesie autem ale juz nie stuka. Gdzy puszcze spreglo to dalej stuka, wcisne sprzeglo i juz nie stuka. he? To chyba kolo dwumasowe nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.