///M3 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Wydaje mi sie ze moja bunia stoi z przodu za wysoko z tego co wiem w e36 linia powinna opadac z tyłu wysoko z przodu nizej .. ja mam nowe amortyzatory z tyłu z przodu nie wiem ile maja ... niby progi w porownaniu do ziemi stoja rowno ale jakos nie widzi mi sie... czy tak ma byc ? jesli nie to jak łatwo lub bez wiekszych kosztów przód sprowadzic niżej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 no u mnie to wygląda podobnie; z tym że nie znam stanu swojego zawieszenia; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 E36 już tak mają, że przód wydaje się być wyżej bo nadkole jest mocniej wycięte... Możesz założyć jakąś sportową zawiechę żeby obniżyć przód. Ale patrząc na nasze drogi to kwestia gustu i portfela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Tak jest prawidłowo ale to nie znaczy ze ładnie. Kup sobie na allegro sprężyny obniżające JAMEX, koszt ok 200zl i na pewno będziesz zadowolony ( ja tak zrobiłem ) <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 No najpiękniej to nie wygląda Szczególnie gdy się stanie jednym kołem w dołku i robi Ci się prześwit w nadkolu jak w aucie terenowym, ale taki już jego urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Znajomy poprostu uciął sprężyne.Efekt nie zły,z tym ze zawieszenia tym nie utwardzisz i wtedy przy większej dziurze amortyzator moze dobijac do zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 o kurde nie wiem czy sens inwestowac widzialem wiele e36 gdzie tyłek jest nieco wyzej i przodzik nizej nawet w gazetach tak wyglada tak jak u mnie wyglada na to ze dupa jest obnizona a przod nie.. wiem ze wyciecie jest z przodu wieksze i progi stoja rowno do ziemi ale nie specjalnie to wyglada.. podcinac sprezyn nie chce moze wymienie... nie mam pojecia ... i nie znam innych sposobow na poglebienie przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Znajomy poprostu uciął sprężyne.Efekt nie zły,z tym ze zawieszenia tym nie utwardzisz i wtedy przy większej dziurze amortyzator moze dobijac do zera.--nie można tego czytać. Zostaw tak jak masz,jest wszystko dobrze.Obniżając zyskasz niewiele,a ryzyko uszkodzenia miski duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 ///M3, sprawdź czy nie pękła ci sprężyna/sprężyny z tyłu, bo jednak trochę za nisko siedzi jak na serię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Znajomy poprostu uciął sprężyne.Efekt nie zły,z tym ze zawieszenia tym nie utwardzisz i wtedy przy większej dziurze amortyzator moze dobijac do zera.--nie można tego czytać. Czego nie mozesz czytac BatonMW bo nie bardzo Cie teraz rozumie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 o cięciu sprężyn w celu osiągnięcia "gleby"... też się zdławiłem, że o takim czymś piszesz, bo myślałem, że ten rodzaj "tjuningu" zanika, tak samo jak maluchy i poldki z polskich dróg... nie bez powodu istnieją różne sprężyny - nie chodzi tylko o samą wysokość i ilość zwojów, ale sam materiał jakim jest stal... może ona mieć różne właściwości w zależności od samego składu, obróbki termicznej itd... To tak jak byś chciał włożyć do piekarnika danie w zwykłym szklanym naczyniu, a nie ze szkła żaroodpornego... niby jedno szkło i drugie też, ale jednak nie do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 to moze ja sobie odpuszcze... nmiech tak zostanie i tak wladowalem w nią teraz 3 tyś wiec podaruje sobie.. wymienilem uszczelniacze sprzeglo i rozrzad no i lampy z tyłu z białym kierunkiem .. a i tak w tym roku bede chcial sie jej pozbyc aby kupic e39 choc 2.8 wiecej nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Kri$$, ja tylko napisałem ze gosc którego znam tak zrobił.Wizualnie samochód wygląda nie zle,bo po prostu sie zglebił.Ale ja mu tego wcale nie polecłem i napisałem ze mozna łatwo przez to uszkodzić zawieszenie.Ja mam u siebie załozone czerwone sprężyny SACHS i jest nie zle,samochod wyglada calkiem fajnie.Nie jest jakos szalenie nisko ale na nasze drogi to wystarcza.Ale do krawęznika nie da się podjechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.