Kosa Opublikowano 27 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Chciałbym po ziemie zrobić sobie remont zawieszenia w E34 Co najlepiej powymieniać żeby mieć spokój do następnej zimy, amorki są dobre bo mają po 70% tył tuleje belki już zakupione, co na przedniej osi może się wywalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 -łączniki stabilizatorów -tuleje w górnym wahaczu -tuleje w dolnym wahaczu (jesli walnięte są swożnie w tych wahaczach to do wymiany kompletne wahacze) -gumy stabilizatora -tuleja wspornika drążków kierowniczych -drążek środkowy -końcówki drążków kierowniczych L/P -poduszka amortyzatora z łożyskiem (ale to wszystko oczywiście jeśli jest zużyte to wymieniasz? Czy wszystko prewencyjnie?) Co do tylnej osi to dorzuciłbym jeszcze: -tyleje wahaczy -łączniki wahacz/tylna belka tzw"bycze jaja" -łączniki stabilizatorów tzw"okulary" -poduszki amortyzatorów -gumy stabilizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 chce wymienić prewencyjnie, chociaż pewnie po zimie i teraz na tych dziurach na drogach i tak połowa będzie do wymiany jutro jadę na podnośnik pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 27 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Najpierw wjedź na tzw. szarpaki i sprawdź co masz uszkodzone. Nie warto wymieniać wszystkiego, to mija się to z celem. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie warto wymieniać wszystkiego, to mija się to z celem. a nie prawda. Często jest tak,że na szarpakach nie widać zużycia niektórych elementów,a po wymianie jednych te drugie dostają bardziej po tyłku,bo były już sparciałe,bo wcześniej większość obciążenia szła na te zużyte itd. W każdym razie czasem jest to dobry sposób,zeby doprowadzić zawias do naprawdę dobrego stanu. Jak wszystko działa jak fabryka chciała to jazda jest zupełnie inna. Kosa premię jakąś dostałeś? Ja robiłem sam przód i to niekompletny(ale większość) to chyba ok.1000zł dałem za części,bo wymieniałem sam. Z tyłu też nie tanio. "okulary" pamiętam,że chciałem jakieś lepsze to chyba ok.200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 dokładnie, u mnie facet na przeglądzie powiedział że amortyzatory są ok. minął tydzień czy dwa od przeglądu i zakladałem sportowe zawieszenie . Po wyciągnięciu prawego przedniego wkładu amortyzatora okazało się że amortyzator jest "zero", złom. Dla tego czasem warto posprawdzać samemu, albo właśnie wymienić profilaktycznie po wiekszym przebiegu :wink: <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 udało mi się na razie zakupić: -łączniki stabilizatorów -gumy stabilizatora -końcówki drążków kierowniczych L/P Co do tylnej osi to dorzuciłbym jeszcze: -tyleje wahaczy -łączniki wahacz/tylna belka tzw"bycze jaja" -łączniki stabilizatorów tzw"okulary" -poduszki amortyzatorów -gumy stabilizatora -tuleje belki zastanawiam sie jeszcze nad wahaczami (górny/dolny) na przó bo można kupić za 300 komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Kumpel w e34 wymieniał drążek środkowy za który dał 70 zł.Po około dwóch miesiącach dostał mega luzów więc jeśli go zmieniac to trza dac jakies dwie bańki wzwyż.Zmienialiśmy jeszcze tuleje wspornika z przodu -38 zł no i cztery końcówki po 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 przyszło troche zabawek : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 przyszło troche zabawek : No to masz zabawe na pare dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Ładnie się prezentują te zabawki też sobie podobne kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Co to za komplet za 300zł-jaka firma?Pytam ponieważ najważniejsze są właśnie wahacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 jakakolwiek-za 300 PLN to troche pojeżdzi sezon lub dwa a potem znów komplet za 300PLN bo dawać za komplet wahaczy dobrej firmy to wydatek koło 800 PLN a na polskich dziurach wykańcza się wszystko nawet oryginał(który przecież wieczność nie będzie:) 300 PLN to 1,5 wahacza a to nijak ma się do zrobionego zawieszenia:) Fakt pewnie się mozna naciąć kupując jakiś totalny shit i po 2 m-cach znów mieć bajzel w zawieszeniu (zależy też od charakteru jazdy) porównałem u siebie ceny z wytrzymałością i wychodzi ,że lepiej kupić zamiennik-Wcześniej jeżdziłem na FEBI a teraz używam części SWAG w zawieszeniu i całkiem nieżle się sprawują.A w dobie kryzyzu cena 50% niższa jaknajbardzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.