dawidjawor Opublikowano 3 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam wszystkich klubowiczów! Posiadam BMW E34 2,0 M20 z 1989r. i problem mam następujący od jakiegoś czasu zaczęła ciężko palić czy jest zimna czy ciepła. Myślałem że problem tkwi w świecach bo za mnie nie były jeszcze wymieniane, więc wymieniłem i nie pomogło. A teraz doszedł drugi problem mianowicie podczas jazdy zapala sie inspekcja i obrotomierz wraz z ekonomizerem przestaje działać. Proszę o jakieś podpowiedzi bo niewiem co jz mam robic. Pozdrawiam Dawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Ciężko powiedzieć, co boli twoją bunię.Najpierw proponowałbym podpięcie pod kompa,jeśli przyczyna tkwi w elektronice,to powinno pokazać. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 W mpje przyczyną fługiego odpalania był zarąbany filtr paliwa:P a co do tej inspekcji to nie wiem....tak jak kolega mówie:) podpięcie pod kompa wszystko wyjasni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 OT: jakiś kolega z Jawora się zjawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzenioo Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam miałem podobny problem tez nie odplała świece zalane kręcić było można do wieczora i nic sprawdz czy paliwo dochodzi odkręć zasilenie paliwa od listwy i zobaczyć czy leci paliwo aa sprawdzaj na rozruszniku tak to pomp a nie chodzi drugie to czujnik halla na wale korbowym najlepiej podmienic od innej bety pasuje od e30 ,wtryski przeczyścić i na końcu PRZEPŁYWOMIERZ TO BYŁO W MOIM PRZYPADKU POZDRAWIAM MIŁEGO NAPRAWIANIA <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 dzieki za podpowiedzi ale dzisiaj pasek rozrządu odmówił posłuszeństwa i silnik idzie na złom Będzie nowe serduszko happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzenioo Opublikowano 7 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Kolego a ile byś chciał za głowice ?????? uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 powiem Ci ze jeszcze nie zagladalem do silnika jak narazie stoi pod warsztatem i nabiera mocy urzedowej. Pod koniec tygodnia zabieram sie do wyciagania silnika.A teraz musze przywiesc jakiegos dawce zza miedzy. a teraz juz wloze silnik m50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzenioo Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 To jak coś bedziesz wiedział to daj znać bo moja stoji i czeka na kolejną głowice ehh pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 pasek rozrządu odmówił posłuszeństwa i silnik idzie na złom ile byś chciał za głowice ?????? Jak pasek się urwał to wątpie,żeby głowica nadawała się do eksploatacji. Jeśli pogięło zawory,uszkodziło prowadnice zaworowe itd.to jak ją założysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzenioo Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 No tak racja zgadzam się ale mam nadzieje ze nie jest w tragicznym stanie zawory to nie problem posiadam dwie głowice w częściach no zobaczymy moje dwie pękły idealnie pomiędzy 5 a 6 garem.zastanawiam sie czy kupić głowice czy spawać te ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 jest juz nowe serducho ale siedzi narazie w E30 z oryginalnym przebiegiem 167tys. A powiedzcie mi czy poduchy i kolektory wydechowe beda pasowaly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.