CrisN Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam, Proszę o radę co może być przyczyną BARDZO nisko siedzącego tyłu? Moją TRÓJKĄ jeżdżę już prawie rok. Teoretycznie z autem jest wszystko ok, prowadzi się bardzo dobrze, świetnie sie trzyma drogi podczas jazdy nie ma najmniejszych problemów z prowadzeniem, ale przeszkadza mi wygląd samochodu - przód wygląda normalnie, a tył, mimo pustego bagażnika, jakbym woził węgiel Auto serwisuję w BMW /nieatoryzowanym serwisie/ i mówią że wszystko jest w porządku. Sprawdzaliśmy nr VIN jakie powinny być sprężyny, we wrześniu wymieniłem na nowe, ale niewiele to pomogło /żeby nie powiedzieć że wcale/ Przeglądałem forum i wiem że takie tematy były poruszane. Czy jest coś jeszcze poza sprężynami co może mieć wpływ na taki stan rzeczy??? Był pomysł żeby wstawić sprężyny od bo te podobno są trochę wyższe - nie wiem czy to pomoże pytanie_bmw dziękuję za pomoc CrisN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Mogą siedzieć amorki, ale jak piszesz że auto dobrze się trzyma drogi i prowadzi to raczej one nie są przyczyna... Pamiętaj, że tył zawsze bardziej siedzi, ze względu na napęd (jest trochę niższy niż przód). Jak możesz to pokaż foto auta z boku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisN Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 w tej chwili nie mam ale postaram sie wrzucić dzisiaj lub jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Mogą siedzieć amorki, W tym przypadku amorki nie będą miały nic do rzeczy. Amortyzator nie ma wpływu na wysokość auta czy on jest sprawny czy też nie (np. wylany). Amorki mogły by wpłynąć na wysokość tego auta, gdyby były o skróconym skoku (krótsze) wtedy by "ściągały" auto w dół :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Mi jak miałem Touring-a padł całkowicie lewy tylny i auto mi siadło (z tej strony), dlatego tak napisałem. Ale przy jeździe powyżej 140km\h nie dało się jechać, tył latał i trzęsło, ale tego CrisN nie ma u siebie bo napisał : Teoretycznie z autem jest wszystko ok, prowadzi się bardzo dobrze, świetnie sie trzyma drogi podczas jazdy nie ma najmniejszych problemów z prowadzeniem więc amorki odpadają... CrisN, a cały tył ci siedzi czy np jest różnica między lewą a prawą stroną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisN Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Na oko nie ma różnicy między stronami /postaram się zrobić dzisiaj zdjęcia/ będę też dzisiaj widział się z moim mechanikiem to znowu go pomęczę jazda jak pisałem nawet przy prędkościach powyżej 140 nie stanowi problemu, nie stuka, nie puka, nie pływa dobrze trzyma się drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 a te sprezyny co wymieniłes to na 100% były do Touringa ? generalnie to sprezyny maja wplyw na wysokosc auta , amor ma tylko wytłumic. a nie masz przypadkiem nivo u siebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 tez tak myślałem ale w e46 chyba nie było nivo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisN Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 sorry nie znam się nie wiem co to jest nivo... sprężyny były zamawiane do modelu po sprawdzeniu nr VIN, więc zakładam że są dobrze dobrane /poza tym przed zmianą też tak nisko siedział/. Może rzeczywiście wszystko jest OK i tylko ja przesadzam - ale dysproporcja między przodem a tyłem jet duża - wrzucę zdjęcia wówczas może Wy świeżym okiem ocenicie... ....widzę na drogach dużo takich trójek i w większości są "wyższe", a wszyscy pytają co wożę w bagażniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 nivo to system samopoziomujący zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 tylne nakole jest bardziej ścięte niż przednie, może to po prostu złudzenie jest jeszcze jedno wyjście... zakładasz na przód "sportowe" niższe sprężyny i jest gitarra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisN Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 o tym też myślałem:D zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Moim zdaniem masz prawidłowo, zawsze tył siedzi bardziej - tak jak u ciebie. ps.nawet na tej e39 w tle na 1 focie jest podobnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.